خانه » همه » خبر » پر بیننده ترین اخبار ایران و جهان » ایران صفر – آمریکا ۱: فرصت صعود در آخرین بازی از دست رفت

دانلود کتاب های امتحان شده

ایران صفر – آمریکا ۱: فرصت صعود در آخرین بازی از دست رفت

فرارو- در گروه دوم رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، تیم‌های ایران و آمریکا از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه الثمامه به مصاف هم رفتند و در پایان آمریکا موفق شد با یک گل ایران را شکست دهد.

آنتونیو متئو لاهوز با کمک پائو دیویس، روبرتو دیاز و کوین اورتگا قضاوت این دیدار را بر عهده دارند.

گزارش زنده این بازی و حواشی قبل و بعد آن را اینجا دنبال کنید.

۰۹ آذر ۱۴۰۱ ۰۰:۵۸

کریستین پولیشیچ، بازیکن تیم‌ملی فوتبال آمریکا و زننده تک گل دیدار با ایران به عنوان بهترین بازیکن مصاف ایران-آمریکا انتخاب شد.

 

۰۹ آذر ۱۴۰۱ ۰۰:۳۴

بازی با نتیجه یک بر صفر به سود آمریکا به پایان رسید و ایران از صعود به مرحله بعد باز ماند.

۰۹ آذر ۱۴۰۱ ۰۰:۳۴

خطایی که سید ابوالفضل جلالی در سمت چپ زمین گرفته بود را سامان قدوس با یک سانتر تماشایی به مقابل تیرک اول فرستاد که ضربه سر مرتضی پورعلی‌گنجی پس از برخورد به پای مدافع آمریکا به بیرون رفت که داور در این صحنه اعتقادی به اعلام کرنر نداشت.

۰۹ آذر ۱۴۰۱ ۰۰:۳۳

نزدیک بود ارسال ابوالفضل جلالی با اشتباه مدافع آمریکا وارد دروازه این تیم شود که این توپ دفع شد.

۰۹ آذر ۱۴۰۱ ۰۰:۱۹

توپ ارسالی روی دروازه آمریکا و ضربه علی کریمی به راحتی در اختیار مت ترنر قرار گرفت.

۰۹ آذر ۱۴۰۱ ۰۰:۱۸

سعید عزت اللهی روی نفود خود به نیمه زمین آمریکا، از پشت محوطه جریمه، شوتی روانه دروازه حریف کرد که این ضربه هم نتوانست دروازه آمریکا را تهدید کند.

۰۹ آذر ۱۴۰۱ ۰۰:۱۷

در دقیقه ۶۹ این دیدار، یونس موسی روی یک ضربه کاشته فرصت داشت تا دروازه ایران را تهدید کند اما ضربه این بازیکن راهی به دروازه آمریکا نداشت.

 

۰۹ آذر ۱۴۰۱ ۰۰:۰۵

در دقیقه 63 رامین رضاییان پس از برخورد با آنتونی رابینسون به شدت احساس درد از ناحیه پشت ساق پای راست کرد که متئو لاهوز اعتقادی به دادن کارت زرد به بازیکن آمریکا نداشت.

۰۹ آذر ۱۴۰۱ ۰۰:۰۳

 فرار سریع علی قلی‌زاده از سمت چپ محوطه جریمه آمریکا و پاس در عرض زیبای او را سامان قدوس نتوانست استفاده کند و شوت فنی او با کمترین اختلاف از کنار تیرک عمودی دروازه به اوت رفت.

۰۸ آذر ۱۴۰۱ ۲۳:۴۷

نزدیک بود سامان قدوس با ضربه سر گلزنی کند که ارسال رامین رضاییان و ضربه سر او از بالای دروازه آمریکا رد شد.

 

۰۸ آذر ۱۴۰۱ ۲۳:۴۶

شوت زمینی جاش سرجنت با پای چپ را بیرانوند در دو مرحله جمع کرد.

۰۸ آذر ۱۴۰۱ ۲۳:۴۶

سامان قدوس در آغاز نیمه دوم به جای سردار آزمون وارد زمین شد.

۰۸ آذر ۱۴۰۱ ۲۳:۴۵

 کریستین پولیشیچ، ستاره آمریکا و گلزن این تیم در نیمه اول، بخاطر مصدومیت نتوانست به بازی ادامه بدهد و در شروع نیمه دوم تعویض شد.

۰۸ آذر ۱۴۰۱ ۲۳:۲۷

در نهایت تلاش تیم ملی برای به ثمر رساندن گل تساوی ثمری نداشت تا بازی در نیمه اول با پیروزی یک بر صفر آمریکا به پایان برسد.

۰۸ آذر ۱۴۰۱ ۲۳:۲۶

دقیقه 2+45: پاس در عمق استثنایی وستون مک‌کنی از میانه زمین، تیموتی وه‌آ را در موقعیت تک به تک صاحب توپ کرد که ضربه بغل پای او پس از اصابت به تیرک عمودی دروازه ایران تبدیل به گل شد، اما کمک داور دوم بازی پیش از آن آفساید مهاجم آمریکا را گرفته بود.

لحظه به لحظه با بازی ایران و آمریکا

 

۰۸ آذر ۱۴۰۱ ۲۳:۲۵

میلاد محمدی، مدافع چپ ایران در دومین دقیقه وقت‌های تلف شده بخاطر مصدومیت از زمین بیرون رفت و جای خود را به علی کریمی داد.

۰۸ آذر ۱۴۰۱ ۲۳:۱۹

جاش سارجنت موقعیت عالی گلزنی برای آمریکا را در موقعیت سه به دو هدر داد و پاس پشت پای او برای تیموتی وه‌آ را مجید حسینی و در ادامه میلاد محمدی به خوبی دفع کردند.

۰۸ آذر ۱۴۰۱ ۲۳:۱۶

در دقیقه ۳۸ مسابقه، پولیشیچ، روی نفوذ خود به محوطه جریمه ایران صاحب موقعیت شد و با ضربه پای راست موفق شد دروازه بیرانوند را باز کند.

لحظه به لحظه با بازی ایران و آمریکا

کریستین پولیشیچ که در صحنه گلزنی به ایران مصدوم شده بود، پس از چهار دقیقه دوری از زمین به بازی برگشت و به ترکیب آمریکا اضافه شد.

۰۸ آذر ۱۴۰۱ ۲۳:۱۱

ارسال دست از جناح راست پس از برخورد به پای میلاد محمدی به جاش سرجنت رسید که پاس رو به عقب این بازیکن و شوت محکم تیموتی وه‌آ از بالای دروازه ایران راهی اوت شد.

 

۰۸ آذر ۱۴۰۱ ۲۳:۱۱

شوت جاش سرجنت پس از برخورد به مدافعان ایران روی هوا سرگردان بود که آن را تیموتی وه‌آ با ضربه سر دراختیار بیرانوند قرار داد تا این خطر از روی دروازه تیم ملی دفع شود.

۰۸ آذر ۱۴۰۱ ۲۳:۱۰

آنتونی وه آ پسر رئیس جمهور لیبریا در تیم آمریکا بازی می کند و در محوطه جریمه صاحب توپ شد که مدافعان تیم ملی به خوبی او را مهار کردند.

۰۸ آذر ۱۴۰۱ ۲۳:۱۰

مهدی طارمی در محوطه جریمه صاحب توپ شد و پاس او به سردار آزمون نرسید تا یک فرصت خوب گلزنی تیم ملی از دست برود.

۰۸ آذر ۱۴۰۱ ۲۳:۰۹

ارسال بازیکنان آمریکا را بیرانوند با یک شیرجه زمینی دفع کرد.

 

۰۸ آذر ۱۴۰۱ ۲۳:۰۸

پاس پشت دفاع را دروازه بان آمریکا زودتر از سردار آزمون تصاحب کرد.

 

۰۸ آذر ۱۴۰۱ ۲۳:۰۷

سانتر یونس موسی و ضربه سر کریستین پولیشیچ در اختیار علیرضا بیرانوند قرار گرفت.

۰۸ آذر ۱۴۰۱ ۲۲:۵۷

لحظه به لحظه با بازی ایران و آمریکا

لحظه به لحظه با بازی ایران و آمریکا

لحظه به لحظه با بازی ایران و آمریکا

۰۸ آذر ۱۴۰۱ ۲۲:۵۱

سانتر تند و تیز سرجینیو دست از سمت راست زمین را بیرانوند به شکل ناقص دفع کرد تا در جناح چپ توپ دوباره آمریکا یک حمله تدارک ببیند که این بار ارسال رابینسون را مدافعان ایران به پشت محوطه جریمه دفع کردند تا در نهایت شوت یونس موسی به بیرون برود.

۰۸ آذر ۱۴۰۱ ۲۲:۵۰

در آستانه شروع این دیدار حساس وضعیت و جو این ورزشگاه کاملا به نفع تیم ملی ایران است و سکوهایی که متعلق به هواداران تیم ملی آمریکا بود هنوز پر نشده‌اند. هواداران آمریکایی که در بیرون از ورزشگاه حضور دارند، باتوجه به اینکه تیم‌شان نیاز مبرمی به پیروزی مقابل ایران دارند از جو استادیوم که به نفع شاگردان کارلوس کی‌روش است ابراز نگرانی کردند.

۰۸ آذر ۱۴۰۱ ۲۲:۴۲

حمله همه جانبه ایران از سمت راست محوطه جریمه آمریکا می‌توانست خطرساز شود که ارسال زمینی سردار آزمون دفع شد و در ادامه نیز ارسال رامین رضاییان عرض زمین را طی کرد و فقط یک اوت برای ایران به همراه داشت.

 

۰۸ آذر ۱۴۰۱ ۲۲:۳۸

۰۸ آذر ۱۴۰۱ ۲۲:۰۵

ترکیب تیم‌ملی فوتبال آمریکا برای دیدار با ایران مشخص شد. گرگ برهالتر، سرمربی تیم‌ملی فوتبال آمریکا تیمش را برای دیدار با ایران با ترکیب زیر به میدان می‌فرستد:
مت ترنر، سرجینیو دست، تایلر آدامز، آنتون رابینسون، یونس موسی، وستون مک‌کنی، کریستین پولیشیچ، تیم ریم، کامرون کارتر ویکرس، تیموتی وه‌آ و جاشوا سرجنت.

 

۰۸ آذر ۱۴۰۱ ۲۱:۱۸

ملی‌پوشان کشورمان در این مسابقه با ترکیب علیرضا بیرانوند،‌ رامین رضاییان، مجید حسینی، میلاد محمدی، مرتضی پورعلی‌گنجی، احمد نوراللهی، سعیدعزت‌اللهی، احسان حاج‌صفی، علی قلی‌زاده، سردار آزمون و مهدی طارمی به میدان خواهند رفت.

آنتونیوز متئو لاهوز اسپانیایی قضاوت این مسابقه را برعهده خواهد داشت.

لحظه به لحظه با بازی ایران و آمریکا

۰۸ آذر ۱۴۰۱ ۲۱:۱۷

تمام بلیت‌های دیدار تیم‌های ملی ایران و آمریکا به فروش رسیده است. تیم‌ملی فوتبال ایران امشب(سه‌شنبه) در چارچوب دور سوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در گروه B از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف تیم‌ملی آمریکا می‌رود. این دیدار در ورزشگاه ۴۴۴۰۰ نفری الثمامه برگزار می‌شود. بلیت‌های این دیدار در حال حاضر در سایت فیفا به پایان رسیده و به همین دلیل در بازار سیاه، بلیت‌های بازی ایران و آمریکا به قیمت‌های مختلفی به فروش می‌رسد.

۰۸ آذر ۱۴۰۱ ۲۱:۰۷

در حوالی ورزشگاه الثمامه محل برگزاری دیدار بین تیم‌های ملی ایران و آمریکا، حضور دو ورزشگاه معلول ایرانی و آمریکایی در کنار یکدیگر جالب توجه بود که این‌دو شکار عکاسان شدند.

لحظه به لحظه با بازی ایران و آمریکا

۰۸ آذر ۱۴۰۱ ۲۰:۵۱

بازیکنان و کادرفنی تیم ملی ایران به سوی ورزشگاه الثمامه حرکت کردند تا برای حضور در دیدار مقابل آمریکا آماده شوند.

لحظه به لحظه با بازی ایران و آمریکا

لحظه به لحظه با بازی ایران و آمریکا

لحظه به لحظه با بازی ایران و آمریکا

لحظه به لحظه با بازی ایران و آمریکا

لحظه به لحظه با بازی ایران و آمریکا

۰۸ آذر ۱۴۰۱ ۲۰:۰۹

در فاصله حدود دو ساعت مانده به شروع دیدار تیم‌های ملی ایران و آمریکا، رختکن یوزها برای این دیدار حساس در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر آماده شده است.

لحظه به لحظه با بازی ایران و آمریکا

لحظه به لحظه با بازی ایران و آمریکا

۰۸ آذر ۱۴۰۱ ۱۸:۱۶

صفحه رسمی جام‌جهانی با انتشار عکسی جالب و گرافیکی از لحظه گلزنی روزبه چشمی و رامین رضاییان در دیدار ایران مقابل ولز، نوشت: «ایران دوباره برمی‌گردد؟»

چشمی در آن دیدار به‌یادماندنی در دقیقه ۹۸ و رضاییان در دقیقه ۱۰۱ گلزنی کردند.

لحظه به لحظه با بازی ایران و آمریکا

۰۸ آذر ۱۴۰۱ ۱۷:۳۱

سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران در آستانه بازی ایران مقابل آمریکا مصاحبه جالبی با فیفا انجام داد. مصاحبه‌کنندگان فیفا ویدیویی از گل مهدی مهدوی‌کیا به آمریکا در جام جهانی ۹۸ به آزمون نشان دادند و از او درباره آن دیدار پرسیدند.

سردار در جواب آنها گفت: آن زمان ۳ سالم بود و هیچ علاقه‌ای به فوتبال نداشتم. من با اسب به دنبا آمدم بزرگ شدم و سپس تا ۱۳ سالگی والیبال بازی کردم و بعد وارد فوتبال شدم.

۰۸ آذر ۱۴۰۱ ۱۶:۵۳

احسان حاج‌صفی در کنار کریم انصاریفرد، علیرضا جهانبخش و مسعود شجاعی ۴ بازیکنی هستند که ۳ جام جهانی را تجربه کردند. البته تفاوت شجاعی با این ۳ نفر در این است که مسعود جام جهانی‌هایی که در آن حضور داشته، پشت سر هم نبودند.

تا قبل از دیدار مقابل آمریکا حاج‌صفی و جهانبخش در هر ۸ دیدار تیم ملی در جام جهانی به میدان رفتند ولی انصاریفرد فقط در ۵ بازی به میدان رفته است. با توجه به محرومیت جهانبخش از بازی امشب، حاج‌صفی با حضور در ترکیب تیم ملی به رکورد ۹ بازی برای تیم ملی خواهد رسید.

حاج‌صفی که امشب هم کاپیتان تیم ملی در بازی مقابل آمریکا خواهد بود، برای پنجمین بار به عنوان کاپیتان تیم ملی در جام جهانی بازی خواهد کرد. احسان که به همراه علی پروین و جواد نکونام تا قبل از شروع این دوره از جام جهانی ۳ بار بازوبند کاپیتانی را در جام جهانی به بازو بسته بودند، در دیدار مقابل ولز برای چهارمین بار به این مهم رسید و از پروین و نکونام عبور کرد.

حالا کاپیتان تیم ملی امشب رکورد خودش را در این زمینه بهتر خواهد کرد و همچنین این فرصت را دارد که در صورت صعود تاریخی ایران به دور بعد، برای ششمین بار بازوبند کاپیتانی تیم ملی را در جام جهانی به بازو ببندد.

۰۸ آذر ۱۴۰۱ ۱۶:۴۹

از پوستر رسمی دیدار ایران و آمریکا رونمایی شد.

ایران و آمریکا؛ چند ساعت تا بازی قرن

۰۸ آذر ۱۴۰۱ ۱۶:۴۰

در فاصله چند ساعت مانده به دیدار سنگین و حساس ایران و آمریکا، بلیت این دیدار نایاب شد. فوتبالدوستان ایرانی هم که هنوز موفق به تهیه بلیت این دیدار نشده‌اند با شور و شوق فراوان به دنبال تهیه بلیت هستند اما… بلیت‌های بازی ایران و آمریکا نایاب شده و خیلی‌ها به دنبال پیدا کردن آن حتی در بازار سیاه هستند. به نظر می‌سد سکوهای ورزشگاه محل بازی ایران و آمریکا مملو از تماشاگر باشد و پیش بینی می‌شود اغلب آنها نیز به تماشاگران هموطن ما برسد.

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها