خانه » همه » خبر » ترند ترین های خبری امروز » باید مراقب عادی انگاری ها باشیم/ الزام استفاده از ماسک در وسایل نقلیه، اماکن زیارتی و هیات های مذهبی/ مراکز تزریق واکسن باید فعال تر شوند

دانلود کتاب های امتحان شده

باید مراقب عادی انگاری ها باشیم/ الزام استفاده از ماسک در وسایل نقلیه، اماکن زیارتی و هیات های مذهبی/ مراکز تزریق واکسن باید فعال تر شوند

باید مراقب عادی انگاری ها باشیم/ الزام استفاده از ماسک در وسایل نقلیه، اماکن زیارتی و هیات های مذهبی/ مراکز تزریق واکسن باید فعال تر شوندستاد ملی مقابله با کرونا که مدتی‌ست جلسات منظم هفتگی ندارد، امروز تشکیل جلسه داد و تصمیماتی اتخاذ کرد که به مانند گذشت، به شکل توییتری اعلام شد!
به گزارش «تابناک»، عباس شیراوژن، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا به مانند همیشه، در چند توییت به شرح مصوبات و تصمیمات امروز ستاد ملی پرداخت؛ تصمیماتی که از جمله آنها الزام به استفاده از ماسک در قطار، هواپیما، اتوبوس و همچنین اماکن زیارتی و هیات های مذهبی است.
 
نکته قابل توجه اما، طرح نشدن مباحث مرتبط با ماه محرم است که به زودی از راه خواهد رسید و به توجه به افزایش آمارهای کرونایی، چگونگی برگزاری هیات های مذهبی و عزاداری، مورد سوال بسیاری از هموطنان‌مان است. موضوعی که با توجه به برگزاری چند هفته یکبار ستاد ملی مقابله با کرونا، نمی‌شود با اطمینان از بررسی آن در نشست هفته بعد ستاد ملی سخن گفت.
 
سوالی مهم که با توجه به عدم پاسخگویی سخنگوی ستاد ملی به خبرنگاران، باید امیدوار بود در روزهای آتی و در اظهارنظر دیگر مسئولان تصمیم گیر، پاسخ بیابد. با این مقدمه، این شما و این اهم تصمیمات امروز ستاد ملی مقابله با کرونا به روایت توییت های سخنگوی این ستاد در صفحه شخصی‌اش:
 
1باید مراقب عادی انگاری ها باشیم/ الزام استفاده از ماسک در وسایل نقلیه، اماکن زیارتی و هیات های مذهبی/ مراکز تزریق واکسن باید فعال تر شوند. همچون بیشتر نقاط دنیا، شاهد روند افزایشی ابتلاء به کرونا با زیر سوریه BA۵ هستیم که ما مسئولان و عموم مردم باید مراقب باشیم با عادی انگاری‌ها این روند شتاب بیشتری نگیرد.

2. تاکید بر استفاده الزامی از ماسک در هواپیماها، قطار و مترو، اتوبوس ها و همچنین در اماکن زیارتی و هیئت‌های مذهبی

3. فعال‌تر شدن طرح شهید سلیمانی با همکاری بسیج مستضعفین که به غربالگری و پیشگیری توجه خاص دارد.

4. مردم عزیز نسبت به تزریق نوبت یادآور واکسن پس از ۶ ماه از نوبت‌های قبلی اقدام نمایند.
 
5. مراکز تزریق واکسن باید فعال تر شوند.
 
[6] مراقبت‌های بهداشتی مرزی هم باید با جدیت بیشتر دنبال شود.
 

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها