خانه » همه » هنری » بهترین‌های کیت وینسلت به بهانه یک سریال جذاب

دانلود کتاب های امتحان شده

بهترین‌های کیت وینسلت به بهانه یک سریال جذاب

برترین‌ها: کیت وینسلت در سریال کوتاه تلویزیونی «مر از ایست تاون» محصول شبکه اچ بی او نقش مر شیهن را ایفا می‌کند، ستاره سابق بسکتبال دبیرستان که حالا در میانسالی افسر پلیس است و در شهر کوچک ایست تاون، پنسلوانیا درگیر حل و معمای قتل دو دختر نوجوان دبیرستانی است. وینسلت در این سریال هفت قسمتی با لهجه‌ای خاص مردم این منطقه صحبت می‌کند و نقش‌آفرینی خیره‌کننده‌ای از خود به نمایش می‌گذارد.  
 
بهترین نقش‌آفرینی‌های کیت وینسلت
 
به همین مناسبت سایت ایندی‌وایر بهترین نقش‌آفرینی‌های او را در این سال‌ها مرور کرده است.  
 
۱۵-استیو جابز
 
بهترین نقش‌آفرینی‌های کیت وینسلت
 
فیلم «استیو جابز» محصول سال ۲۰۱۵ کانادا، تنها فیلمی نیست که با نام استیو جابز معروف ساخته شده است! داستان فیلم به سه بخش مختلف از زندگی استیو جابز می‌پردازد. کیت نقش جوآنا هافمن با لهجه مجارستانی را در این فیلم ایفا می‌کند. برای این نقش نامزد اسکار بهترین بازیگر زن نقش مکمل شد.

۱۴- کشتار
 
بهترین نقش‌آفرینی‌های کیت وینسلت
 
«کشتار» داستانی بر گرفته از نمایشنامه «خدای کشتار» نوشته یاسمینا رضا است که در گونه‌ی کمدی سیاه و توسط رومن پولانسکی ساخته شده است. داستان فیلم برخورد دو زوج آمریکایی را به تصویر می‌کشد. زاکری، پسر ۱۱ ساله خانواده کوان در یک درگیری با ضربه چوبی دو دندان همکلاسی‌اش، اتان، فرزند خانواده لانگستریت را شکسته است. دو خانواده، بدون حضور فرزندان، برای حل و فصل مشکل به روشی متمدنانه با یکدیگر دیدار می‌کنند. کیت وینسلت برای ایفای این نقش از شخصیت خودش به شدت فاصله گرفت.

۱۳- تعطیلات
 
بهترین نقش‌آفرینی‌های کیت وینسلت
 
فیلم «تعطیلات» خیلی ساده و سر راست تعریف شده و دست گذاشته روی مشکلی که بسیاری از زنان و مردان دنیا با آن مواجه هستند: دو دختر از کشور‌های مختلف، برای تعطیلات و دور شدن از مشکلاتشان، خانه‌هایشان را باهم عوض می‌کنند. در این میان زندگیشان پس از آشنا شدن با دو مرد به کلی عوض می‌شود. وینسلت نقش ستون نویس روزنامه دیلی تلگراف، آیریس سیمپکینس را ایفا می‌کند که موقتا به لس انجلس می‌رود. نانسی میرز این نقش را برای کیت وینسلت نوشت. وینسلت می‌پذیرد که به عنوان بازیگر در این نقش از حاشیه امن خود خارج شود.

۱۲- هملت
 
بهترین نقش‌آفرینی‌های کیت وینسلت
 
«هملت» داستان شاهزاده جوانی است که پدرش با خیانت عموی خیانتکارش به قتل رسیده؛ ولی هیچ کس این توطئه را نمی‌داند. تا این که روح پدر شبی او را آگاه می‌سازد و او را به گرفتن انتقام خویش و بازپس‌گیری سلطنت از دست رفته‌اش آگاه می‌کند. اوفلیای شکسپیر برای هر بازیگر زنی جذاب است. کیت وینسلت در سال‌هایی که بازیگری خوش آتیه بود و قبل از موفقیت «تایتانیک» در این فیلم بازی می‌کند.

۱۱- موجودات آسمانی
 
بهترین نقش‌آفرینی‌های کیت وینسلت
 
فیلم پیتر جکسون با جیغ کیت وینسلتی که صورتش خون آلود است شروع می‌شود. فیلم درباره رابطه دو دختر است که آنقدر به هم نزدیک می‌شوند که یکی از آن‌ها مادر دیگری را به قتل می‌رساند. زیرا مادرش می‌خواست به رابطه آن دو پایان دهد.   ورود خوبی برای بازیگری است که در دوران نوجوانی بسر می‌برد. او در این فیلم نقش جولیت را ایفا می‌کند. این فیلم نامزدی اسکار برای بهترین فیلم‌نامه را کسب نمود و بسیار مورد ستایش منتقدین قرار گرفت.  

۱۰- مو فرفری زشت
 
بهترین نقش‌آفرینی‌های کیت وینسلت
 
در این فیلم مستقل که اقتباسی از کتاب استر فروید به همین نام است نقش جولیا مادری حدودا بیست ساله را ایفا می‌کند که همراه فرزندانش به مراکش می‌رود. جیلیز مک کینون کارگردان اسکاتلندی این فیلم را کارگردانی کرده. فیلم در کل نقد‌های مختلفی دریافت کرد و به صورت محدود توزیع شد و در سطح جهان ۵ میلیون دلار فروش کرد.

۹- کتابخوان
 
بهترین نقش‌آفرینی‌های کیت وینسلت
 
«کتابخوان» داستان یک رابطه است، رابطه‌ای میان پسری نوجوان و زنی که از او سال‌ها بزرگتر است. نقش این زن را کیت وینسلت بازی می‌کند. این رابطه سال‌ها پیش از روایت داستان ایجاد شده، زمانی که هانا به عنوان نگهبان آشویتز کار می‌کرده است. برای این درام تاریخی به کارگردانی استفن دالدری، کیت وینسلت توانست اسکار بهترین بازیگر زن را برنده شود.

۸- آمونیت
 
بهترین نقش‌آفرینی‌های کیت وینسلت
 
نقش یک دیرینه شناس به نام ماری اَنینگ را در درامی به کارگردانی فرانسیس لی ایفا می‌کند. نقش زنی واقعی در قرن هجدهم. داستان این فیلم که در سواحل لایم ریجیس در حوالی سال ۱۸۴۰ میلادی رخ می‌دهد. درباره‌ی شخصیتی واقعی، دیرینه‌شناسی آماتور روایت می‌کند که روز‌های خود را به جمع‌آوری و تمیز کردن این دست فسیل‌ها برای گردشگران می‌گذراند.

۷- عقل و احساس
 
بهترین نقش‌آفرینی‌های کیت وینسلت
 
اقتباس آنگ لی از کتاب مشهور جین آستین درباره زندگی خواهران دشوود، که زمانی ثروتمند بودند، اما به دلیل مشکلات مالی پس از مرگ پدر، اکنون باید برای خود همسران مناسبی پیدا کنند تا به امنیت مالی برسند. کیت وینسلت نقش ماریان دشوود را ایفا می‌کند. هیو گرانت، اما تامپسون و آلن ریکمن بهترین نقش آفرینی‌های خود را در این فیلم ارائه می‌دهند.

۶-تایتانیک
 
بهترین نقش‌آفرینی‌های کیت وینسلت
 
«تایتانیک» داستان دختری از یک خانواده اشرافی است که به دستور مادرش با یک اشراف زاده دیگر ازدواج می‌کند. اما آشنایی با یک نقاش فقیر در عرشه تایتانیک در دل شب، زندگی هردویشان را تغییر می‌دهد.  در فیلم محبوب و پرفروش جیمز کامرون نقش رز را مقابل جک ایفا کرد و برای نقش رز نامزد اسکار شد.

۵- جاده انقلابی
 
بهترین نقش‌آفرینی‌های کیت وینسلت
 
داستانِ فیلم در دهه ۵۰ میلادی رخ می‌دهد که درباره زوجی به نام آیپریل و فرانک است. آن‌ها در حومه شهر زندگی می‌کنند و درگیر بزرگ کردن دو فرزند هستند. در اقتباس سینمایی از کتاب ریچارد یتس به کارگردانی سام مندس، کیت نقش تراژیک آپریل ویلر را مقابل لئوناردو دی کاپریو ایفا می‌کند.

۴- دود مقدس
 
بهترین نقش‌آفرینی‌های کیت وینسلت
 
روت، دختری اهل استرالیا، در سفری به هند، با یک رهبر مذهبی هندو به نام بابا آشنا و تحت تأثیر آموزه‌های او دچار تحول روحی می‌شود. در فیلم جین کمپیون که میان  درامی روانشناسانه و کمدی قرار می‌گیرد، کیت وینسلت نقش زنی استرالیایی را مقابل هاروی کایتل ایفا می‌کند.

۳- میلدرد پیرس
 
بهترین نقش‌آفرینی‌های کیت وینسلت
 
مینی سریال «میلدرد پیرس» در یکی از حساس‌ترین دوران اقتصادی کشور آمریکا در جریان است و سعی کرده در کنار داستان درام خود، به رکود عظیم اقتصادی آن دوران بپردازد. داستان این سریال درباره زنی به نام میلدرداست که از همسرش جدا می‌شود و حالا باید در شرایط سخت اقتصادی هزینه‌ی زندگی خود و دو دخترش را تامین کند. تاد هینس در این سریال کوتاه تلویزیونی نقش اصلی را به کیت وینسلت می‌دهد. در این سریال وینسلت در اوج است.

۲- فرزندان کوچک
 
بهترین نقش‌آفرینی‌های کیت وینسلت
 
داستان فیلم درباره دو زوج است که با هم آشنا شده و همسر یکی از آن‌ها به دیگری نزدیک‌تر می‌شود. کیت در نقش سارا پیرس یک همسر و یک مادر به عمق نقش پی می‌برد. تاد فیلد اقتباس از کتاب تام پروتا را به نمایشی برای نقش آفرینی به لحاظ  احساسی پیچیده از کیت وینسلت تبدیل می‌کند.

۱-درخشش ابدی  یک ذهن پاک
 
بهترین نقش‌آفرینی‌های کیت وینسلت
 
 داستان فیلم به زندگی و روابط عاشقانه‌ی پیچیده میان یک زوج به نام‌های جول و کلمنتاین می‌پردازد. کیت وینسلت بهترین نقش آفرینی کارنامه خود را در نقش کلمنتین در فیلم میشل گوندری با فیلمنامه‌ای از چارلی کوفمن ارایه داده. کلمات به سختی می‌توانند قضاوت گر نقش این شخصیت در فرهنگ عامه باشند.

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها