خانه » همه » خبر » پر بیننده ترین اخبار ایران و جهان » بهترین لپ‌تاپ برای اجرای بازی Sniper Elite 5

دانلود کتاب های امتحان شده

بهترین لپ‌تاپ برای اجرای بازی Sniper Elite 5

فرارو- بازی Sniper Elite 5 برخلاف چیز‌هایی که امکان دارد این‌طرف و آن‌طرف بشنوید، نمره ۸۰ از ۱۰۰ را گرفته و تا این لحظه بهترین بازی ساخته شده از مجموعه خود است. حتی اگر پیش از این تجربه نشستن پای چنین بازی‌هایی را نداشته باشید، احتمالا سطح فنی آن باعث می‌شود وسوسه شوید و برای اولین بار سراغ Sniper Elite 5 بروید. شرکت ربلیون امکان اجرای نسخه جدید Sniper Elite 5 را روی کنسول‌های پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس‌باکس One و ایکس‌باکس سری ایکس فراهم کرده است، اما اگر مثل یک PC باز متعصب که بین مرگ یا کنسول، بدون درنگ روی اولی انگشت می‌گذارند، فکر می‌کنید در این نوشته قرار است با هم سفری به بازار داشته باشیم تا بهترین لپ‌تاپ برای اجرای بازی Sniper Elite 5 را انتخاب کنیم. بنابر ادعای سازنده، Sniper Elite 5 را می‌توان با کمک سیستمی مجهز به پردانده Core i5-8400 یا قدرت مشابه، ۱۶ گیگابایت حافظه‌موقت، کارت گرافیک با حداقل حافظه اختصاصی چهار گیگابایت به خوبی اجرا کرد.

لنوو IdeaPad Gaming 3 مدل GA

بهترین لپ‌تاپ برای اجرای بازی Sniper Elite 5ویژگی منحصر به‌فرد لپ‌تاپ IdeaPad Gaming 3 مدل GA، وجود فضای ذخیره‌سازی هیبریدی است

لپ‌تاپ IdeaPad Gaming 3 مدل GA را باید در ذهن خودتان محصولی با ۳۶۰ میلیمتر طول، ۲۴۵ میلیمتر عرض و ۲۵ میلیمتر ضخامت تصور کنید که وزن آن به ۲.۲ کیلوگرم می‌رسد. پردازنده Core i5 سری 10300H با کش هشت مگابایت دارد و به ۱۶ گیگابایت حافظه‌موقت مجهز است. اولین ویژگی منحصر به‌فرد لپ‌تاپ IdeaPad Gaming 3 مدل GA، وجود فضای ذخیره‌سازی هیبریدی است. به‌این معنا که روی این دستگاه، همزمان به یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی HDD و ۵۰۰ گیگابایت حافظه SSD دسترسی خواهید داشت.

لپ‌تاپ IdeaPad Gaming 3 مدل GA عملیات پردازش تصاویر را با کمک Geforce GTX 1650 انجام می‌دهد که به چهار گیگابایت حافظه اختصاصی مجهز است. این کارت، تصاویر را پس از پردازش روی نمایشگری ۱۵.۶ اینچی منتقل می‌کند. صفحه‌نمایش از نوع IPS انتخاب شده که با دقت تمام HD کار می‌کند. درست مثل تمام لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی نور پس‌زمینه صفحه کلید را هم در اختیار خواهیم داشت. دستگاه به دو پورت USB نسخه ۳ مجهز است و می‌توانید یک اتصال تایپ C در اختیار داشته باشید.

لپ‌تاپ IdeaPad Gaming 3 مدل GA با باتری ۴۸ وات ساعتی از نوع لیتیوم‌یونی کار می‌کند که تولیدکننده ادعا دارد با توجه به تنظیماتT قادر است پس از هربار شارژ کامل بین دو تا چهار ساعت دوام بیاورد.
قیمت: ۲۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

ایسوس TUF506LH-US53 مدل B

بهترین لپ‌تاپ برای اجرای بازی Sniper Elite 5لپ‌تاپ ایسوس به ویندوز اورجینال ۱۰ نسخه Home مجهز است

لپ‌تاپ ایسوس TUF506LH-US53 تا ۹۸ درصد به محصول لنوو شباهت دارد و با اینکه در آن از یک ترابایت حافظه ذخیره‌سازی HDD خبری نیست، هفت میلیون تومان گران‌تر فروخته می‌شود. دلیل این مسئله را باید در وجود ویندوز اورجینال ۱۰ نسخه Home روی لپ‌تاپ ایسوس جستجو کرد. چون این نسخه قانونی است، به‌راحتی قابلیت ارتقا به ویندوز ۱۱ را خواهد داشت.

ایسوس TUF506LH-US53 مدل B محصولی با ۳۶۰ میلیمتر طول، ۲۵۶ میلیمتر عرض و ۲۳ میلیمتر ضخامت است که وزن آن به ۲.۳ کیلوگرم می‌رسد. از پردازنده Core i5 با کش هشت مگابایت برخوردار است و ۱۶ گیگابایت حافظه‌موقت عملکرد آن را سریع و روان آن را تضمین می‌کند. به‌منظور نصب و اجرای بازی Sniper Elite 5 روی ایسوس TUF506LH-US53 مدل B به ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی از نوع SSD دسترسی دارید و وظیفه پردازش تصاویر روی دوش کارت گرافیک Geforce GTX 1650 با حافظه اختصاصی چهار گیگابایت گذاشته شده است. این کارت توسط NVIDIA ساخته شده و تصاویر را روی نمایشگر مات ۱۵.۶ اینچی IPS، با نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز منتقل می‌کند.

ایسوس TUF506LH-US53 مدل B به دو پورت USB 3، یک درگاه USB تایپ C و یک درگاه USB نسخه دو مجهز است و با باتری ۴۸ وات‌ساعتی سه سلولی کار می‌کند.
قیمت: ۳۲ میلیون تومان

بیشتر بدانید | بازی Sniper Elite 5 قابلیت اجرا روی کنسول جدید پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری X را دارد. همچنین می‌توان آن را به‌صورت هک شده، روی کنسول‌های قدیمی پلی استیشن ۴ و ایکس باکس One اجرا کرد. در این موارد دردسر نصب و کرک بازی را به‌جان نمی‌خرید و از نظر اقتصادی هم کمتر اذیت خواهید شد

دل G15-5510 مدل C

بهترین لپ‌تاپ برای اجرای بازی Sniper Elite 5لپ‌تاپ Dell اگرچه سیستم عامل اورجینال ندارد، اما توانایی فنی لازم برای پشتیبانی از ویندوز ۱۱ را خواهد داشت

لپ‌تاپ Dell سری G15-5510 با وزن ۲.۸ کیلوگرمی سنگین‌تر از سایر رقباست در عوض وقتی آن را کنار ایسوس TUF506LH-US53 مدل B بگذاریم، برتری‌های فنی غیرقابل چشم‌پوشی زیادی می‌توان پیدا کرد. در همان ابتدا پردازنده Core i5 از نوع 10500H را داریم که از کش ۱۲ مگابایت برخوردار است و به‌وضوح کارآیی بیشتری خواهد داشت. همچنین فضای ذخیره‌سازی را به‌شکل یکپارچه از نوع SDD انتخاب کرده اند. به این ترتیب کاربر با یک ترابایت حافظه SSD، به‌طور همزمان سرعت اجرا برنامه‌ها و فضای زیاد را در اختیار دارد. سیستم خنک‌کننده Dual Fan جزو مهمترین قابلیت‌های انصاری Dell است که در سری G15-5510 به‌کار گرفته شده و باعث می‌شود بتوانید مدت بیشتری را به بازی Sniper Elite 5 مشغول باشید.

طول لپ‌تاپ Dell سری G15-5510 مدل C به ۲۵۷ میلیمتر می‌رسد، عرض آن را باید معادل ۲۷۲ میلیمتر و ضخامتش را ۲۵ میلیمتر فرض کنید. این لپ‌تاپ به نمایشگر ۱۵.۶ اینچی از نوع IPS مجهز است که با تکنولوژی انحصاری ضدانعکاس نور عرضه می‌شود، قابلیت پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و روشنایی ۲۵۰ نیت را باید جزو دیگر امتیازات این نمایشگر محسوب کرد.

لپ‌تاپ Dell سری G15-5510 مدل C با دو درگاه USB 2 و یک درگاه USB 3.2 عرضه شده است. ظرفیت باتری آن به ۵۴ وات‌ساعت می‌رسد و اگرچه سیستم عامل اورجینال ندارد، اما توانایی فنی لازم برای نصب و پشتیبانی از ویندوز ۱۱ روی آن پیش‌بینی شده است. از نظر ظاهر و قیافه هم احتمالا دلایل بیشتر برای برتر دانستن آن در قیاس با محصول Asus خواهیم داشت.
قیمت: ۳۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان

اچ‌پی OMEN 16-B0002TX مدل A

بهترین لپ‌تاپ برای اجرای بازی Sniper Elite 5اچ‌پی OMEN 16-B0002TX مدل A همچنین بزرگترین باتری را به‌خود اختصاص داده

لپ‌تاپ HP سریع‌ترین پردازنده را در میان رقبا به‌خود اختصاص داده است؛ برای OMEN 16-B0002TX مدل A یک Core i5 از نوع 11400H درنظر گرفته اند که با کش ۱۲ مگابایت کار می‌کند. این پردازنده در کنار ۱۶ گیگابایت حافظه‌موقت و کارت گرافیک Feforce RTX3050Ti که به چهار گیگابایت حافظه اختصاصی مجهز شده، به سادگی آب خوردن بازی Sniper Elite 5 را اجرا خواهند کرد. برای نصب بازی و ذخیره فایل‌ها به ۵۱۲ گیگابایت فضا از نوع SSD دسترسی دارید، اما مهمترین چیز درباره لپ‌تاپ اچ‌پی OMEN 16-B0002TX مدل A صفحه‌نمایش ۱۶.۱ اینچی آن است. یک نمایشگر تمام HD از نوع IPS با توانایی ارائه نرخ به‌روزرسانی ۶۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۳۰۰ نیت که حتی در محیط پر نور ظهر تابستانی، میزان انعکاس را در نمایشگر مات لپ‌تاپ به حداقل می‌رساند. با وجود نمایشگر بزرگ، اچ‌پی اجازده نداده طول لپ‌تاپ از ۳۷۰ میلیمتر فراتر برود.

اچ‌پی OMEN 16-B0002TX مدل A همچنین بزرگترین باتری را به‌خود اختصاص داده؛ ظرفیت باتری در این لپ‌تاپ را معادل ۷۰ وات‌ساعت ذکر کرده اند. با این حال باتری حجیم، نمایشگر بزرگ و ابعاد پهن‌تر نتوانسته‌اند موجب شوند با لپ‌تاپی سنگین وزن و آزاردهنده روبرو باشیم. اچ‌پی موفق شده OMEN 16-B0002TX مدل A
را با وزن ۲.۳ کیلوگرم روانه بازار کند و از همه بهتر، روی آن ویندوز ۱۱ اورجینال نصب کند.
قیمت: ۳۸ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان

بهترین لپ‌تاپ برای اجرای بازی Sniper Elite ۵

مشخصات لنوو IdeaPad Gaming 3 ایسوس TUF506LH-US53  دل G15-5510 اچ‌پی OMEN 16-B0002TX

وزن ۲.۲ کیلوگرم ۲.۳ کیلوگرم ۲.۸ کیلوگرم ۲.۳ کیلوگرم
مدل پردازنده Core i5 10300H 

Core i5 10300H

Core i5 10500H Core i5 11400H
کارت گرافیک GTX 1650 4GB GTX 1650 4GB  GTX 1650 4GB  Geforce RTH 3050Ti
فضای ذخیره‌سازی 1TB SSD+500GB HDD  500GB SSD 1TB SSD 512GB SSD
نمایشگر ۱۵.۶ اینچ ۱۵.۶ اینچ، ۴۴ هرتز ۱۵.۶ اینچ، ۱۲۰ هرتز ۱۶.۱ اینچ، ۶۰ هرتز
ظرفیت باتری ۴۸ وات‌ساعت ۴۸ وات‌ساعت  ۵۴ وات‌ساعت ۷۰ وات‌ساعت
قیمت (تومان) ۲۵ میلیون و ۳۰۰ هزار ۳۲ میلیون ۳۲ میلیون و ۱۰۰ هزار  ۳۸ میلیون و ۵۸۰ هزار

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها