خانه » همه » خبر » بی‌اعتمادی یحیی به مهاجمان داخلی پرسپولیس

دانلود کتاب های امتحان شده

بی‌اعتمادی یحیی به مهاجمان داخلی پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی تمرینات تاکتیکی خود را برای تقابل با پیکان تهران پشت سر گذاشت که همچنان خبری از حضور احتمالی مهاجمان در تاکتیک‌های فنی یحیی گل محمدی نیست.

مهدی عبدی و حامد پاکدل در حالی با پرسپولیس تمرین می‌کنند که شیخ دیاباته به دلیل مصدومیت و یورگن لوکادیا با توجه به ترک کشور شانسی برای بازی کردن در بازی با پیکان تهران نداشتند. با این حال دو مهاجم ایرانی پرسپولیس باز هم در استراتژی تهاجمی این تیم غایب بودند تا پرسپولیس بدون داشتن گلزن تخصصی برای دیدار با خودرو سازان آماده شود.

یحیی گل محمدی که در ابتدای فصل نسبت به جذب مهاجمان خارجی اصرار داشت با جدایی مهدی عبدی و لژیونر شدن او نیز مخالفت کرد تا نشان دهد برنامه‌های ویژه ای برای گلزنی دارد اما هرچه از فصل گذشت عبدی تبدیل به نیمکت نشین شد و پاکدل نیز یا مصدوم بود یا جایی در بین نفرات اصلی تیم پیدا نمی‌کرد تا نشان دهند آنها در روزهای بدون رقیب بودن نیز نمی‌توانند کاری از پیش ببرند.

بازیکنانی که قرار بود عصای دست پرسپولیس شوند اما شرایط آنها به قدری نا مساعد است که گل محمدی ترجیح می‌دهد مهدی ترابی و امید عالیشاه را در خط حمله بازی دهد تا با هافبک‌ها و مدافعانش برای گلزنی برنامه ریزی کند. روشی که در تقابل سنتی با استقلال تهران جواب داد و باعث تساوی دو – دو با دبل گئورگی گولسیانی شد.

258 258

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها