خانه » همه » خبر » بی‌محلی اسکوچیچ به کمیته انضباطی با دعوت کنعانی‌زادگان!

دانلود کتاب های امتحان شده

بی‌محلی اسکوچیچ به کمیته انضباطی با دعوت کنعانی‌زادگان!

در اسفندماه ۱۴۰۰، لیست تیم ملی ایران برای حضور در ۲ دیدار مرحله مقدماتی جام جهانی در حالی اعلام شد که نام محمدحسین کنعانی‌زادگان نیز در آن دیده می شد.

این در حالی بود که مدافع تیم ملی به دلیل یک مساله حاشیه ای دردسرساز، با رای کمیته استیناف از حضور در دو بازی ملی دوستانه محروم شده بود؛ در واقع شیوه محرومیت کنعانی‌زادگان به دستور کمیته استیناف تغییر کرد. در همان زمان اما در خصوص دلیل دعوت کنعانی زادگان به تیم ملی، عنوان شد که در بازی های رسمی، او منعی برای همراهی تیم ملی ندارد!

حالا دوباره هنگام اعلام لیست جدید تیم ملی، شاهد ماجرایی مشابه هستیم. محمدحسین کنعانی‌زادگان در حالی برای برگزاری دیدار دوستانه با کانادا به اردوی تیم ملی دعوت شده که بر اساس حکم کمیته استیناف، دو جلسه از همراهی تیم ملی در مسابقات دوستانه محروم است.

این بار دیگر بحث یک بازی رسمی نیست و کنعانی زادگان طبق حکم کمیته اخلاق، نمی تواند مقابل کانادا به میدان برود و به همین راحتی یک سهمیه ایران در این سفر می سوزد! سرمربی تیم ملی اما در این میان چه وظایفی دارد؟

اسکوچیچ یا فدراسیون فوتبال، ارکان و کمیته های قضایی آن را قبول دارد یا ندارد؛ او ابتدا باید تکلیف این موضوع را روشن کند اما با عنایت به عملکرد اسکوچیچ و دعوت کنعانی زادگان در هر شرایطی به تیم ملی (حتی با وجود محرومیت قطعی از حضور در بازی های دوستانه) به این نتیجه می رسیم که او در قید و بند موارد و مسائل قانونی نیست و کار خودش را هر طور که صلاح بداند انجام می دهد. مسئله ای که البته در مورد نوع برخورد او با مهدی طارمی و حذف نام او از فهرست تیم ملی کاملا متفاوت بود!

احتمالا دراگان اسکوچیچ کمیته انضباطی، کمیته استیناف و در مجموع ارکان قضایی فدراسیون فوتبال را قبول ندارد که کنعانی زادگان را با وجود محرومیت از حضور در ۲ بازی دوستانه، به تیم ملی دعوت می کند!

بیشتر بخوانید:

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها