خانه » همه » خبر » تبریز آلوده ترین شهر ایران / خبری از تعطیلی ادارات نیست

دانلود کتاب های امتحان شده

تبریز آلوده ترین شهر ایران / خبری از تعطیلی ادارات نیست

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای تبریز و نیز سامانه های بین المللی، هوای تبریز در پی گردوغبار و افزایش ذرات معلق در هوا به شاخص ۵۰۰ رسیده و در وضعیت بحرانی و بسیار خطرناک قرار گرفته است.

با اینحال عدم تشکیل جلسه و تصمیم گیری ستاد مدیریت بحران و کمیته اضطرار آلودگی هوا نسبت به تعطیلی ادارات و نهادهای آموزشی برای حفظ سلامت شهروندان موجب انتقاد رسانه های محلی شده است.

رئیس اداره روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: بر اساس اطلاعات دریافت شده از 9 ایستگاه‌ سنجش آلودگی هوای شهرستان تبریز، میانگین شاخص کیفیت هوای شهرستان تبریز در 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت 8 صبح امروز سه‌شنبه به وضعیت خیلی ناسالم است.

تبریز آلوده ترین شهر ایران / خبری از تعطیلی ادارات نیست

منوچهری در پاسخ به این سوال که متولی تصمیم‌گیری برای تعطیلی مدارس و ادارات چه کسی است، گفت: قطعا تصمیمات این‌چنینی در کارگروه اضطراری آلودگی هوا گرفته می‌شود موضوع را مطرح خواهیم کرد تا در خصوص فعالیت مدارس در شیفت بعدازظهر تصمیم‌گیری لازم انجام گیرد.

گفتنی است کارشناسان هواشناسی توصیه می کنند شهروندان تبریزی در این وضعیت از قرارگیری در فضای باز و مواجهه با هوای ناسالم پرهیز کنند.

استفاده از ماسک‌ توسط آحاد مردم و به‌ویژه شاغلان، پلیس راهور و شهرداری‌ها و … که بیشترین مواجهه با آلودگی هوا و حضور در فضای باز را دارند، ضرورت دارد.

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها