خانه » همه » خبر » ترامپ: چیزی که من را نکشد قوی‌ترم می‌کند!

دانلود کتاب های امتحان شده

ترامپ: چیزی که من را نکشد قوی‌ترم می‌کند!

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در مطلبی که در شبکه اجتماعی متعلق به خودش موسوم به تروث سوشال منتشر کرد، گفت: “این افراد نمی‌فهمند وقتی من را تعقیب کنند، کسانی که دوستدار آزادی هستند پیرامون من متحد می‌شوند. چنین کاری من را قوی‌تر می‌کند. چیزی که من را نکشد من را قوی‌تر می‌کند.”

کمیته تحقیقات درباره وقایع ششم ژانویه ۲۰۲۱  در کنگره آمریکا در آخرین نشست علنی خود توصیه کرد، وزارت دادگستری آمریکا دونالد ترامپ را از بابت اتهام تحریک به شورش، دسیسه چینی برای فریب دادن آمریکا، توطئه برای تولید یک بیانیه غلط و مانع ایجاد کردن برای یک رویه رسمی محاکمه کند.

ترامپ در واکنش به این رویداد ساعاتی بعد از انتشار رسمی توصیه‌های این کمیته اظهار کرد: “اتهامات دروغ مطرح شده از سوی کمیته شدیدا غیرمنتخب ششم ژانویه قبلا به شکل حقه استیضاح شماره دو ثبت و امتحان و پیگری شد. من به طرزی قانع کننده در آن پیروز شدم. همه مشمول قاعده منع تجدید محاکمه هستند!”

ترامپ که ماه گذشته میلادی نامزدی مجددش برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۲۴ را اعلام کرد، تحقیقات اخیر مربوط به وقایع ششم ژانویه را تلاشی برای تضعیف کمپینش ترسیم کرد. متهم شدن ترامپ به شورش ممکن است او را از رسیدن مجدد به ریاست جمهوری منع کند.

ترامپ خاطرنشان کرد: “مردم درک می‌کنند دفتر دموکراتیک تحقیقات، دبی.بی.آی، مترصد است تا نگذارد من دوباره نامزد ریاست جمهوری شوم چون می‌دانند من پیروز خواهم شد و کل این برنامه محاکمه هدفش دقیقا همان هدف استیضاح من است – یک تلاش حزبی برای به حاشیه راندن من و حزب جمهوریخواه.”

لیز چنی، نماینده جمهوریخواه مخالف با ترامپ که در دور بعدی کنگره آمریکا به دلیل شکست در رقابت انتخابات میاندوره‌ای حضور ندارد، در نشست کمیته ششم ژانویه اظهار کرد، دونالد ترامپ “فاقد صلاحیت برای هر گونه سمت دولتی است.”

رئیس جمهور سابق آمریکا همچنین با نتیجه‌گیری این کمیته درباره اینکه ترامپ از زمان شروع آشوب در کنگره تا زمان درخواستش از اغتشاشگران برای “رفتن به خانه” در یک پیام ویدیویی، مرتکب ۱۸۷ دقیقه انفعال شد، مخالفت کرد.

الن لوریا، یک نماینده دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا هم روز دوشنبه گفت که ترامپ مرتکب “نقض شدید وظایفش” شده و دیگر قانونگذاران نیز انفعال ترامپ را یکی از شرم‌آورترین یافته‌های این کمیته خواندند.

قرار است فردا چهارشنبه کمیته ششم ژانویه گزارشش درباره یافته‌هایش را قبل از آغاز کنگره جدید، منتشر کند.

311311

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها