خانه » همه » خبر » ترند ترین های خبری امروز » تصاویر شش گانگستر معروف تاریخ / حال و هوای هنگ کنگ از دهه 1930 تا 1980 / سیستم پارک خودکار مرسدس بنز، رنج روور و جگوار / شگردهای ساده تشخیص کیفیت لباس‌

دانلود کتاب های امتحان شده

تصاویر شش گانگستر معروف تاریخ / حال و هوای هنگ کنگ از دهه 1930 تا 1980 / سیستم پارک خودکار مرسدس بنز، رنج روور و جگوار / شگردهای ساده تشخیص کیفیت لباس‌

بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و… است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

 

تصاویر شش گانگستر معروف تاریخ

با شکل گیری شهرهای مدرن، گانگسترها نیز شکل متفاوتی یافتند. ویدیویی جذاب از گانگسترهای معروف از جمله آل کاپون و جان دلینجر که فیلم دشمن ملت از زندگی او ساخته شده را در تابناک می‌بینید.

 

حال و هوای هنگ کنگ از دهه 1930 تا 1980

«هنگ کنگ /香港/ Hong Kong» یک ناحیه در غرب دلتای رود مروارید و دریای جنوبی کشور جمهوری خلق چین است. هنگ کنگ در پیمان نانجینگ از سال 1842 تا 1997 با نام هنگ کنگ بریتانیا جزو مستعمرات امپراتوری بریتانیا شد. البته در نبرد هنگ کنگ، امپراتوری ژاپن توانست هنگ کنگ را در سال 1941 تسخیر کند. در سال 1997 و پس از پایان یافتن پیمان پیشین به جمهوری خلق چین پیوست. هنگ کنگ درحال حاضر از مهم‌ترین بازارهای مالی و تجاری آسیا و جهان به‌شمار می‌رود. حال و هوای هنگ کنگ از ابتدای دهه 1930 تا انتهای دهه 1980 را در تابناک تماشا می‌کنید.

 

سیستم پارک خودکار مرسدس بنز، رنج روور و جگوار

اکنون دیگر خودروهای مدرن با سیستم هدایت خودکار عرضه می‌شوند، چه برسد به پارک خودکار یا دستیار پارک (Park Assist System). در این ویدیو سه مورد از معروف‌ترین سیستم‌های دستیار پارک جهان را به شما معرفی خواهیم کرد و شما با تماشای آنها قضاوت خواهید کرد که کدام از بقیه بهتر است. سه سیستم مرسدس بنز (Mercedes-Benz)، رنج روور ولار (Range Rover Velar) و جگوار اف-پیس (Jaguar F-Pace) را مشاهده خواهید کرد. طرفداران تکنولوژی‌های خودرویی، این ویدیو را از دست ندهند.

 

شگردهای ساده تشخیص کیفیت لباس‌

خرید لباس باکیفیت به این معنا نیست که حتماً باید گران‌ترین لباس‌ها را بخرید، درواقع می‌توانید با کمی صرف وقت و تجربه، به‌راحتی کیفیت لباس‌ها را در هنگام خرید تشخیص دهید.در این ویدیو شگردهایی آموزش داده می‌شوند که به‌راحتی به کمک آن‌ها می‌توانید کیفیت لباس‌های مردانه را در لحظه تشخیص دهید، از پیراهن گرفته تا کت‌وشلوار و کفش. در انتها به روش تشخیص کیفیت کیف و چمدان هم پرداخته می‌شود.

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها