خانه » همه » جدید ترین مطالب تخصصی » تلویزیون Smart Screen SE هواوی با دوربین پاپ‌آپ ۲۹ اردیبهشت معرفی خواهد شد

دانلود کتاب های امتحان شده

تلویزیون Smart Screen SE هواوی با دوربین پاپ‌آپ ۲۹ اردیبهشت معرفی خواهد شد

به‌گزارش Gizmochina، هواوی چندین پوستر تبلیغاتی منتشر کرده است که به تلویزیون هوشمندی از سری جدید اشاره می‌کند. به‌نظر می‌رسد اسمارت اسکرین اس ای هواوی نسخه‌ای از مدل‌های پرچم‌دار است و با حفظ قابلیت‌های برتر موجود در تلویزیون‌های هوشمند این برند، با قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تری عرضه می‌شود.

پوستر‌های تبلیغاتی که وب‌سایت Vmall و Jingdong منتشر کرده‌اند، نگاه اجمالی به تلویزیون هوشمند و قابلیت‌های موردانتظار را نمایش می‌دهد. برای مثال، در تلویزیون Smart Screen SE هواوی دوربین پاپ‌آپ را شاهد هستیم که برای تماس‌های ویدئویی و سایر عملکرد‌های مرتبط به‌کار خواهد رفت. گفته می‌شود تلویزیون هوشمند هواوی در دو اندازه ۵۵ اینچی با قیمتی بین ۳،۰۹۹ تا ۳،۹۹۹ یوآن (حدود ۶۰۰ دلار) و اندازه ۶۵ اینچی با قیمتی بین ۴،۰۹۹ تا ۴،۹۹۹ یوآن (حدود ۷۰۰ دلار) عرضه خواهد شد.

اسمارت اسکرین se هواوی

احتمال دارد اسمارت اسکرین SE از وضوح صفحه‌نمایش 4K برخوردار باشد و از عملکردهای چند‌لمسی (multi-touch) پشتیبانی کند. پوستر مذکور نشان می‌دهد طراحیاسمارت اسکرین اس ای هواوی تمام‌صفحه است و در چهار طرف آن، حاشیه‌های بسیار باریکی به‌چشم می‌خورد. این محصول با فناوری طیف رنگی هواوی ارائه خواهد شد. افزون‌بر‌این، انتظار می‌رود صفحه‌نمایش آن از فناوری ضد‌انعکاس و ضد‌تابش خیره‌کننده و Anti-Blue Light (برای محافظت از چشم) پشتیبانی کند.

دیگر نکته مهم درباره تلویزیون هوشمند هواوی این است که با نسخه سفارشی سیستم‌عامل هارمونی هواوی روانه‌ بازار خواهد شد و ویژگی‌های هوشمند زیادی به‌ارمغان می‌آورد. گفته می‌شود در کنفرانس مطبوعاتی ۱۹ می (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰) علاوه‌بر تلویزیون Smart Screen SE هواوی، هدست بی‌سیم FreeBuds 4 و مانیتور‌های قدرتمند MateView و روتر رونمایی خواهد شد.

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها