خانه » همه » خبر » پر بیننده ترین اخبار ایران و جهان » توقف بیت‌کوین در نیمه کانال ۲۱ هزار دلار

دانلود کتاب های امتحان شده

توقف بیت‌کوین در نیمه کانال ۲۱ هزار دلار

فرارو– بیت‌کوین بعد از بعد چهار روز متوقف شد. روند صعودی اخیر قیمت‌ها در بازار ارز دیجیتال باعث شد بیت‌کوین از کانال ۱۸ هزار دلار به مرز ۲۲ هزار دلار برسد، اما در شبانه‌روز قبلی شاهد نوسان محدود این ارز دیجیتال بودیم. قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز دوشنبه ۲۱ شهریور ۲۱ هزار و ۶۵۰ دلار به‌ثبت رسید که نسبت به دیروز فقط ۴۰  دلار رشد داشت. افت‌وخیر محدود بیت‌کوین روی سایر توکن‌ها تاثیر داشته و حداقل بین ۵۰ ارز دیجیتال مهم دنیا هیچکدام در ۲۴ ساعت قبلی نوسان بیش از پنج درصد را تجربه نکردند.

قیمت بیت‌کوین؛ ۲۱ هزار و ۶۵۰ دلار

به گزارش فرارو، قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز دوشنبه ۲۱ شهریور ۲۱ هزار و ۶۵۰ دلار به‌ثبت رسید. ارزش رهبر بازار ارز دیجیتال در شبانه‌روز گذشته ۴۰ دلار افزایش پیدا کرده که کمتر از دو‌دهم‌درصد محاسبه می‌شود. دیروز هر واحد بیت‌کوین ۲۱ هزار و ۶۱۰ دلار ارزش داشت و طی این مدت شاهد سرک کشیدن BTC به محدوده ۲۲ هزار دلار بودیم. بیشترین قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت قبلی ۲۲ هزار و ۲۰۵ دلار تثبیت شده و کمترین سطح آن تا عدد ۲۱ هزار و ۴۲۰ دلار پایین آمده است. نسبت به هفته قبل که بیت‌کوین در محدوده ۱۹ هزار دلار معامله می‌شد شاهد رشد ۱۰ درصدی ارزش این ارز دیجیتال هستیم. حالا قیمت بیت‌کوین درقیاس با قله تاریخی خود یعنی رقم ۶۸ هزار و ۶۶۴ دلار در آبان پارسال، ۶۷ درصد فاصله دارد. از طرفی حجم ۴۲۳ میلیارد دلاری معاملات بیت‌کوین معادل سهم ۳۷.۵ درصدی این ارز دیجیتال از کل بازار محاسبه می‌شود.

قیمت اتریوم؛ هزار و ۷۲۵ دلار

قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت قبلی حدود دو درصد کاهش پیدا کرده است. قیمت اتریوم امروز دوشنبه ۲۱ شهریور به هزار و ۷۲۵ دلار رسید درحالی که دیروز اتریوم را هزار و ۷۶۵ دلار معامله می‌کردند. در شبانه‌روز قبلی اتریوم بین دو عدد هزار و ۷۲۳ دلار و هزار و ۷۸۰ دلار نوسان محدود داشته، اما در قیاس با هفته قبل که اتریوم هزار و ۵۷۵ دلار ارزش داشت، شاهد ثبت بازدهی ۱۰ درصدی این ارز دیجیتال هستیم. حالا اتریوم چیزی نزدیک به ۶۴ درصد تا قله تاریخی خود فاصله دارد. آبان پارسال بیشترین قیمت تاریخی اتریوم چهار هزار و ۸۵۱ دلار به ثبت رسید. همچنین حجم ۲۱۱ میلیارد دلاری معاملات اتریوم، به معنی سهم ۱۹ درصدی این ارز دیجیتال از کل بازار است.

قیمت انواع ارز دیجیتال

لونا کلاسیک در شبانه‌روز قبلی حدود ۱۰ درصد از ارزش خود را از دست داده، اما انواع ارز دیجیتال سرشناس در این مدت نوسان محدودی را تجربه کردند. لونا کلاسیک که با نماد LUNC الان رتبه ۲۰۸ را بین تمام توکن‌ها در اختیار دارد، امروز دوشنبه ۲۱ شهریور ۰.۰۰۰۴۰۷ دلار معامله شد درحالی که لونا کلاسیک یا همان ترا کلاسیک دیروز ۰.۰۰۰۴۵۷ دلار ارزش داشت. به‌گزارش فرارو کاردانو با در اختیار داشتن ۱.۵ درصد از سهم بازار، هشتمین توکن مهم دنیا از این حیث است و ارزش آن در ۲۴ ساعت قبلی ۱.۵ درصد تقلیل پیدا کرده. دقیقا مثل دوج‌کوین و ترون. این دو ارز دیجیتال امروز ۰.۰۶۳ دلار خرید و فروش شدند درحالی که دیروز ۰.۰۶۴ دلار ارزش داشتند. شیبا، اما طی این مدت ۰.۰۰۰۰۱۳ دلار معامله شد و بازدهی روزانه صفر درصدی را به‌ثبت رساند.

تغییر قیمت انواع ارز دیجیتال

انواع ارز دیجیتال

هفته قبل

دیروز

امروز

بیت‌کوین

۱۹ هزار و ۸۶۰ دلار

۲۱ هزار و ۶۱۰ دلار

۲۱ هزار و ۶۵۰ دلار

اتریوم

هزار و ۵۷۵ دلار

هزار و ۷۶۵ دلار

هزار و ۷۲۵ دلار

کاردانو

۰.۴۹۸ دلار

۰.۵۱۲ دلار

۰.۵۰۴ دلار

دوج‌کوین

۰.۰۶۳ دلار

۰.۰۶۴ دلار

۰.۰۶۳ دلار

شیبا

۰.۰۰۰۰۱۳ دلار

۰.۰۰۰۰۱۳ دلار

۰.۰۰۰۰۱۳ دلار

ترون

۰.۰۶۳ دلار

۰.۰۶۴ دلار

۰.۰۶۳ دلار

ترا کلاسیک

 ۰.۰۰۰۲۶۳ دلار

۰.۰۰۰۴۵۷ دلار

۰.۰۰۰۴۰۷ دلار

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها