خانه » همه » خبر » ترند ترین های خبری امروز » توییت جنجالی مجری معروف شبکه خبر: مذاکره و بازگشت کی‌روش به تیم ملی!

دانلود کتاب های امتحان شده

توییت جنجالی مجری معروف شبکه خبر: مذاکره و بازگشت کی‌روش به تیم ملی!

اختلاف بین برخی بازیکنان کلیدی تیم ملی با اسکوچیچ بالا گرفته و این شکاف در اردوی اخیر تیم ملی فوتبال در قطر جدی‌تر شده است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در همین راستا بعداز باخت تیم ملی به تیم دوم الجزایر در قطر، شایعات جدی برکناری اسکوچیچ و مذاکره با کارلوس کی‌روش برای حضور در جام جهانی جدی شده است. سرپرست موقت فدراسیون فوتبال هم در مصاحبه‌ای ضمن تایید تمایل شخصی‌اش به تغییر سرمربی تیم ملی و استخدام گزینه مناسب تر برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ ، به گمانه‌زنی‌های رسانه‌ها دامن زد اما برای او مساله اصلی، مشکلات مالی برای قرارداد با یک مربی بزرگ است.

توییت جنجالی مجری معروف خبر: بازگشت کی‌روش

حالا و با فروکش کردن شایعات قبلی، پیمان اسدیان مجری ورزشی سرشناس و پرسابقه شبکه خبر با انتشار یک توییت کوتاه بار دیگر به جدی بودن برکناری اسکوچیچ و بازگشت کارلوس کی‌روش اشاره کرده است. 

او البته قید شاید را در توییت خود به کار برد اما کلمات او بسیار واضح است که اخبار مهمتری از داخل فدراسیون دارد.

کارلوس کی‌روش پرتغالی هفته گذشته پیشنهاد ۳ میلیون دلاری مصری‌ها برای تمدید قرارداد را رد کرد و در حال حاضر بدون تیم است. گفته می‌شود او به شدت تمایل دارد در جام جهانی قطر روی نیمکت یکی از تیم‌ها بنشیند تا رکورد تازه‌ ای در فیفا و تاریخ جام های جهانی برجای بگذارد.

نتایج اخیر تیم ملی در بازی آخر مقدماتی جام‏‌جهانی با کره‌جنوبی و همچنین مصاف تدارکاتی با الجزایر، مدیران در فدراسیون ، وزارت ورزش و مجلس را نگران نتایج تیم ملی مقابل انگلیس و آمریکا در جام جهانی کرده است. سیاسیون بهیچ وجه دوست ندارند این دو مصاف حساس را به کشورهای متخاصم ایران در حوزه سیاست واگذار کنند یا شکست بدی مقابل آنها داشته باشند. 

تیم ملی فوتبال، بعداز جام جهانی قطر، بلافاصله جام ملت‌های ۲۰۲۳ را در پیش دارد و اگر قبل از اعزام به بزرگترین رویداد فوتبال دنیا ، اقدام به تغییرات کادرفنی نکند ، بعداز بازگشت از قطر هم شاید این امکان را نداشته باشد یا اگر آن موقع چنین اقدامی بکند، جام ملت‌ها را هم به دلیل عدم آشنایی مربی جدید با بازیکنان و فرهنگ ایرانی، از دست بدهد.

 

توییت جنجالی مجری معروف خبر: بازگشت کی‌روش

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها