خانه » همه » خبر » پر بیننده ترین اخبار ایران و جهان » حمله دوباره محمدرضا زنوزی به باشگاه پرسپولیس

دانلود کتاب های امتحان شده

حمله دوباره محمدرضا زنوزی به باشگاه پرسپولیس

فرارو: محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور دل خوشی از پرسپولیس ندارد. این موضوع را به صورت علنی و رسمی بار‌ها ابراز کرده و درباره پرسپولیس صحبت‌هایی کرده که خشم هواداران این باشگاه را برانگیخته است. او در یکی از جنجالی‌ترین اظهارنظرات گفته بود پرسپولیس اسمی یونانی است و این تیم را با لفظ پیروزی خطاب می‌کند.

به گزارش فرارو، این مورد فقط یکی از ده‌ها موردی است که زنوزی به پرسپولیسی‌ها حمله کرده است. او پیش‌تر از اهتزاز پرچم ژاپن در ورزشگاه به هنگام بازی پرسپولیس حمایت کرده و همچنین گفته بود این تیم نورچشمی است و باید برایش یک جام جدا برگزار کنند و برای ۱۵ تیم دیگر یک جام دیگر بگذارند. حالا در تازه‌ترین اظهارنظرات، زنوزی بدون اینکه اسمی از پرسپولیس بیاورد، با اشاره به «یک تیم تهرانی» دوباره کنایه‌های تندوتیزی به پرسپولیس زده است.

مالک باشگاه تراکتور با اشاره به داستان حضور آنتونی استوکس در تراکتور و پرسپولیس گفت: «استوکس را آوردیم و سرمان کلاه گذاشت، تیم تهرانی هم این بازیکن را آورد و سر آن‌ها هم کلاه گذاشت؛ البته با این تفاوت که یک فصل برایمان بازی کرد و برای آنان ۲۰ دقیقه بازی کرد و ۴۰۰ هزار یورو به جیب زد. مشکلات بازیکنان ما را بزرگ می‌کنند، ولی کسی کاری به این اقدامات تیم‌های تهرانی ندارد. باشگاه بزرگ تراکتور هیچ بدهی داخلی و خارجی ندارد. چرا به بدهی تیم‌های پایتخت پرداخته نمی‌شود؟»

مالک باشگاه تراکتور همچنین گفت: «تراکتور در داخل و خارج از کشور هواداران بسیار زیادی دارد و بیش از ۵۰ درصد مردم تهران هوادار تراکتور هستند. شهر اول ترک‌ها، تهران است. هواداران نگران نباشند مثل سال اول خصوصی‌سازی، تیم خوبی می‌سازیم.»

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها