خانه » همه » خبر » پر بیننده ترین اخبار ایران و جهان » حمله روزنامه زاکانی به علی کریمی

دانلود کتاب های امتحان شده

حمله روزنامه زاکانی به علی کریمی

روزنامه همشهری نوشت:

در شرایطی که فضای سیاسی و رسانه‌ای کشور ملتهب و عناصر ضدانقلاب در حال تهییج افکارعمومی برای ایجاد آشوب، فتنه‌انگیزی و بلوا در کشور است، چهره‌های شناخته شده نقش مهمی در جامعه برای آرام کردن فضای عمومی و نیز ایجاد کانال برای مطالبه‌گری از مجرا‌های قانونی هستند.

چهره‌های مشهور در این میان نقش و مسئولیت مهمی بر عهده دارند. با این حال، در ایران و در جریان اتفاقات اخیر عملکرد چهره‌های مشهور نه‌تن‌ها کمکی به کاستن از التهابات و احساسات و هدایت آن به مسیر درست و قانونی نکرده است بلکه عملا لیدری برخی اغتشاش‌ها که در انقلاب‌های رنگی نیز مسبوق به سابقه بوده است را تداعی می‌کند.

«علی کریمی» یکی از همین چهره‌هاست. او که این روز‌ها از سوی اغتشاشگران تشویق می‌شود با خط دادن به آنان تلویحا از کشتن مأموران امنیتی حمایت کرده است. کریمی گرچه مدعی شده است منافق و ضد‌انقلاب نیست، اما در عمل مدیریت جریان اغتشاش و کمک به آن‌ها را در دستور کار دارد.

انتشار محتوا‌هایی با مضامین نفرت‌انگیز، تهییج کننده، مشوق حمله به مراکز امنیتی و مأموران انتظامی و ده‌ها اقدام دیگر را می‌توان ازجمله اقدامات این فوتبالیست سابق دانست. فوتبالیستی که درزمین چمن حریفان را دریبل می‌زند، اما در زمین سیاست دریبل دوطرفه خورده است.

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها