خانه » همه » خبر » پر بیننده ترین اخبار ایران و جهان » خرید بهترین تلویزیون برای تماشای جام جهانی ۲۰۲۲

دانلود کتاب های امتحان شده

خرید بهترین تلویزیون برای تماشای جام جهانی ۲۰۲۲

فرارو- خرید تلویزیون جدید در روز‌های منتهی به برگزاری جام جهانی فوتبال افزایش پیدا می‌کند، چون مردم دوست ندارند رقابت‌هایی را که هر چهار سال یکبار برگزار می‌شود از دست بدهند. امسال تیم ملی ایران هم در قطر ۲۰۲۲ حضور دارد تا بازی‌ها هیجان بیشتری به‌خود بگیرد. توصیه می‌کنیم تلویزیونی که قرار است در مهلت باقی مانده تا شروع جام جهانی بخرید، چند ویژگی را به شکل افراطی رعایت کند. اول نمایشگر بزرگ با سایز حداقل ۵۵ اینچ، دوم کیفیت تصویر حداقل 4K، سوم قابلیت‌های هوشمند و چهارم فناوری HDR10. هر کدام از این موارد به‌تن‌هایی ارزش خرید تلویزیون جدید شما را بالا می‌برند و حضورشان همگی‌شان در یک تلویزیون از نظر فنی به آن ابهتی خاص می‌بخشد.

تلویزیون شیائومی مدل P1؛ بهترین از نظر تکنولوژی

خرید بهترین تلویزیون برای تماشای جام جهانی ۲۰۲۲

به گزارش فرارو، تلویزیون هوشمند شیائومی L55M6-6AEU جدیدترین تلویزیون گلوبال شیائومی است که به پنل 4K مجهز شده. روی آن پردازنده مدیاتک ۹۶۱۱، دو گیگابایت حافظه‌موقت و ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی کار گذاشته‌اند و ویژگی‌های هوشمندش را با استفاده از سیستم‌عامل اندورید TV نسخه ۱۰ تقویت کرده‌اند. برای اینکه نمایش تصاویر در بهترین حالت ممکن قرار داشته باشد، تلویزیون شیائومی P1 به فناوری HDR10 مجهز است و زاویه دید تا ۱۷۸ درجه ارتقا پیدا کرده. شیائومی به‌طور شفاف توضیح داده در ساخت تلویزیون جدید خود از پنل TCL استفاده می‌کند در حالی که این میزان شفافیت و صراحت را در برند‌های داخلی سراغ نداریم. صدای تلویزیون P1 شیائومی از دو بلندگوی ۱۰ وات دوکاناله بیرون می‌آید. با نصب فلش به تلویزیون امکان پخش طیف گسترده‌ای از تصاویر، موسیقی و حتی ویدئو‌های H.265 را خواهید داشت. قابلیت wifi دایرکت برای اتصال بی‌سیم، پشتیبانی از گوگل Assistant، قابلیت اتصال گوشی هوشمند، دو درگاه USB و سه ورودی HDMI دیگر ویژگی‌های مثبت تلویزیون شیائومی هستند. در صورتی که پایه را نصب کنید، وزن دستگاه به ۱۲ کیلوگرم می‌رسد و ضخامت آن حدود ۹ میلیمتر است. ریموت کنترل یکی از جذابیت‌های محصول شیائومی به‌حساب می‌آید، چون لازم نیست مدام سمت تلویزیون نشانه‌گیری شود.
قیمت: حدود ۱۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان (با گارانتی)
سایز تلویزیون: ۵۵ اینچ

تلویزیون ایکس‌ویژن مدل XKU575؛ بهترین از نظر خریداران

خرید بهترین تلویزیون برای تماشای جام جهانی ۲۰۲۲

تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل XKU575 تصاویر را با کیفیت 4K نمایش می‌دهد. به نمایشگری فریم‌لس (بدون حاشیه) مجهز است و به‌خاطر وجود سیستم‌عامل اندروید شش از قابلیت نصب اپلیکیشن برخوردار است. تلویزیون ایکس ویژن سایز ۵۵ اینچ مدل XKU575 با گارانتی ۲۴ ماهه مادیران عرضه می‌شود و احتمالا بخشی از محبوبیت خود را مدیون اعتماد مردم به برند مادیران است. نقش و تاثیر امکان فروش اقساطی را هم نباید نادیده گرفت. تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل XKU575، از پردازنده دوهسته‌ای کم‌ادعایی مجهز شده و علاوه بر این به حضور دوگیگابایت حافظه‌موقت و هشت گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، دلگرم است. پنل IPS LED استفاده شده در محصول ایکس ویژن به‌طور شفاف معرفی نشده، اما قطعا وارداتی است و روی آن برچسب کیفی A پلاس زده‌اند. سیستم صوتی به استاندارد Dolby Digital مجهز است و دو بلندگوی ۱۰ وات، وظیفه تامین توان خروجی آن را تامین می‌کنند. چیزی که این روز‌ها معمولا روی تمام تلویزیون‌ها امری مرسوم شناخته می‌شود. از نظر ظاهری به‌سختی می‌توانید تکلیف خودتان را با تلویزیون ایکس ویژن سایز ۵۵ اینچ مدل XKU575 روشن کنید. از یک‌طرف در دسته تلویزیون فریم‌لس (بدون حاشیه) قرار می‌گیرد و از طرف دیگر انگار موقع ساخت و طراحی پایه، محفظه بلندگو‌ها و حتی پایه، ذوق و سلیقه‌شان را فرستاده‌اند مرخصی.
قیمت: ۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان
سایز تلویزیون: ۵۵ اینچ

تلویزیون TCL مدل P725؛ بهترین از نظر زیبایی

خرید بهترین تلویزیون برای تماشای جام جهانی ۲۰۲۲

تلویزیون TCL مدل P725 محصولی ساده است که در ساخت آن می‌توان الفبای زبان طراحی مینیمال را مشاهده کرد. شاید باور نکنید، اما نهایتا همین سادگی و ظرافت باعث نجات و کامیابی آن می‌شود. پنل از نظر فنی تقریبا چیزی کم و کسر ندارد؛ توانایی نمایش تصاویر با کیفیت 4K را دارد و از فناوری HDR10 که به‌شکلی حیرت‌آور، هنگام پخش بازی‌های فوتبال موثر عمل می‌کند، بهره می‌برد. در عین حال زیبا و دلرباست. در بالای تصویر هیچ حاشیه‌ای به‌چشم نمی‌آید و همین فرمول تا قسمت پایین صفحه، یعنی جایی که معمولا تولیدکننده‌ها لوگوی خود را جا می‌دهند، ادامه پیدا می‌کند. درست برعکس تلویزیون ایکس‌ویژن که شهوت نمایش لوگو در پایین نمایشگر، آن را از ریخت انداخته، در تلویزیون TCL لوگو نمایشی فروتنانه دارد. جالب اینکه هر دو تلویزیون در حقیقت توسط یک مجموعه تولید می‌شوند. تلویزیون TCL مدل P725 با پردازنده دو هسته‌ای A53، یک‌ونیم گیگابایت حافظه‌موقت و اندروید نسخه ۹ عرضه می‌شود. وزن آن پس از اتصال پایه به ۱۱.۲ کیلوگرم می‌رسد. در این حالت قد تلویزیون را باید معادل ۲۶۵ میلیمتر فرض کرد. یکی دیگر از جلوه‌های زیبایی تلویزیون TCL مدل P725، ضخامت هفت میلیمتری آن است که با یک گوشی هوشمند جدید برابری می‌کند.
قیمت: حدود ۱۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان
سایز تلویزیون: ۵۵ اینچ

تلویزیون جی‌پلاس مدل PU722؛ بهترین از نظر خدمات

خرید بهترین تلویزیون برای تماشای جام جهانی ۲۰۲۲

تلویزیون هوشمند جی‌پلاس مدل PU722، از همان نعمت و موهبت تلویزیون‌های بدون حاشیه (فریم‌لس) بهره‌مند است، اما مهمترین نکته در مورد آن به خدمات پس از فروش گلدیران برمی‌گردد. شاید گاهی مواقع با برقراری تماس‌های مداوم زیاده‌روی کنند، اما گستردگی خدماتشان رقیب ندارد. در این تلویزیون از نظر فنی با پنلی روبرو هستیم که توانایی نمایش تصاویر 4K را دارد و به فناوری HDR10 مجهز است. این فناوری کمک می‌کند موقع تماشای فوتبال، توپ یا بازیکنی که با نهایت سرعت در زمین سبز فوتبال حرکت می‌کند را ردیابی و تماشا کنید. در صورت نبود این فناوری، توپ فوتبال مثل یک ستاره دنباله‌دار سفید رنگ نمایش داده می‌شود. پردازنده تلویزیون هوشمند جی‌پلاس مدل PU722 برخلاف باقی رقبا چهار هسته‌ای است و با کمک سیستم‌عامل اندروید نسخه ۱۱ با کاربر ارتباط برقرار می‌کند. Simplink نیز تمام تلاش خود را برای ضبط تصاویر و برنامه‌های تلویزیونی روی حافظه‌های خارجی به‌کار می‌گیرد. ویژگی بدی نیست، اما امکان دارد هرگز در زندگی از آن استفاده نکنید. در عوض انتقال بلندگو‌ها به پشت دستگاه، به‌عنوان یک تاکتیک کاربردی باعث شده تلویزیون هوشمند جی‌پلاس مدل PU722، ظاهر معقول و موجهی به خود بگیرد.
قیمت: حدود ۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان
سایز تلویزیون: ۵۸ اینچ

تلویزیون شهاب مدل SH1015k؛ بهترین از نظر ابعاد

خرید بهترین تلویزیون برای تماشای جام جهانی ۲۰۲۲

تماشا فوتبال روی تلویزیونی با سایز ۸۶ اینچ احتمالا نزدیک‌ترین تجربه به حضور در استادیوم خواهد بود. حتی می‌توانید وقتی علیرضا بیرانوند به‌قصد شروع مجدد از کنار دروازه به‌زیر توپ ضربه می‌زند، همراه بازیکنان از یک سمت تلویزیون تا جایی که توپ فرود می‌آید بدوید. به‌خاطر همین ویژگی تلویزیون شهاب وزن سنگینی خواهد داشت و تنها می‌توانید آن را روی دیوار نصب کنید. توقع داریم علاوه بر قد و جثه، عقل بیشتری هم داشته باشد، ولی زهی خیال باطل! تلویزیون SH1015k شهاب از پردازنده معمولی چهار هسته‌ای با ۱.۵ گیگابایت حافظه‌موقت استفاده می‌کند و تنها هشت گیگابایت فضای ذخیره‌سازی برایش درنظر گرفته‌اند. دو تا پورت USB و سه ورودی HDMI، خروجی صدای کواکسیال، یک‌عدد LAN و یک خروجی AV ارتباط این تلویزیون با جهان خارج را برقرار می‌کند. خوشبختانه دوراندیشی کرده‌اند و دو اسپیکر با توان ۱۵ وات، برای تلویزیون شهاب کار گذاشته‌اند، چون تصورشان این بوده که دستگاه در سالن‌های بزرگ کار گذاشته می‌شود. اگر واقعا چنین مقصودی داشته باشید، ناچار هستید نهایتا از یک سیستم‌صوتی کمک بگیرید. حالا می‌رسیم به میزان مصرف برق که در تلویزیون جدید شیائومی معادل ۱۵۰ وات و در تلویزیون شهاب ۴۴۰ وات ذکر شده است.
قیمت: حدود ۶۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان
سایز تلویزیون: ۸۶ اینچ

تلویزیون اسنوا SA620U؛ بهترین از نظر فروش

خرید بهترین تلویزیون برای تماشای جام جهانی ۲۰۲۲

تلویزیون هوشمند اسنوا مدل SA620U با سایز نمایشگر ۵۰ اینچ بخت و اقبال بلندی داشته که توانسته در فهرتس تلویزیون‌های پرفروش قرار بگیرد. ظاهر آن کاملا ساده است. وقتی از زاویه‌های مختلف به آن نگاه می‌کنید، تلویزیونی آبرومند دیده می‌شود که تمام تلاش خود را به‌کار گرفته تا رضایت همه را جلب کند. نمایشگر ۵۰ اینچ آن تقریبا بزرگ است، اما نه به اندازه‌ای که قیمت نهایی را از ۱۵ میلیون تومان فراتر ببرد. پس با خرید آن تقریبا دو، سه میلیون تومان صرفه‌جویی می‌کنید در حالی که همچنان پنل کیفیت 4K را در طبق اخلاص پیش‌کش می‌کند. دیگر حرکت دست‌ودلبازانه اسنوا، استفاده از دو بلندگو پرقدرت است که قادر هستند حجم خروجی صدا را تا ۳۰ وات افزایش دهند. عملکرد ویژگی‌های هوشمند در عوض گاهی می‌تواند تا سرحد جنون شما را آزار دهد، چون برای اندروید نسخه فقط یک گیگابایت حافظه‌موقت کار گذاشته اند. برای نصب تلویزیون اسنوا مدل SA620U به دیوار باید پایه‌ای با توانایی تحمل وزن ۱۲ کیلوگرم تهیه کنید. از دیگر نقاط ضعف قابل اشاره می‌توان ازدسترسی سخت به درگاه USB و خروجی HDMI گفت.
قیمت: حدود ۱۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان
سایز تلویزیون: ۵۰ اینچ

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها