خانه » همه » خبر » خشم سرمربی لیگ برتری؛ این بازیکنان را برای لیگ 2 هم نمی‌خواهم!

دانلود کتاب های امتحان شده

خشم سرمربی لیگ برتری؛ این بازیکنان را برای لیگ 2 هم نمی‌خواهم!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ابراهیم اشکش پس از شکست سنگین نفت مسجدسلیمان مقابل سپاهان در اولین تجربه سرمربیگری خود در لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: نفت تیمی بااصالت است و آقایانی که این تیم را بستند، بودجه بدی نداشتند. برخی بازیکنان درون زمین بسیار باکیفیت هستند. با این حال اگر برای لیگ دسته دوم هم بازیکن می‌خواستم، برخی از این بازیکنان را برنمی‌داشتم.

«برخی از این بازیکنان شایسته شهر مسجدسلیمان نیستند.»، وی ضمن بیان این جمله تصریح کرد: این را برای توجیه شکست نمی‌گویم. این باخت متعلق به من است و باید بگویم نفت را با چشم باز انتخاب کردم. مطمئن باشید در نیم‌فصل با جذب بازیکنان باکیفیت، سختکوش و متعصب که کار تاکتیکی را به خوبی انجام می‌دهند، تیم شایسته احترامی خواهیم ساخت؛ نه اینکه این بازیکنان از فوتبال ارضا شده باشند. نفت با اقتدار در لیگ برتر می‌ماند و مشکلات را حل می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با انتقاد از کادر فنی قبلی این تیم بیان کرد: از کسانی که این تیم را بستند، بسیار گلایه دارم. میانگین قدی تیم نباید اینقدر کوتاه باشد و نباید بازیکنانی به نفت بیایند که شایسته نام مسجدسلیمان نیستند. در کنار این بازیکنان، نفرات بسیار باکیفیتی در تیم حضور دارند. با این حال فردا برخی بازیکنان را در اختیار باشگاه می‌گذارم و کار را با 10، 15 بازیکن جوان شایسته ادامه می‌دهم تا تیم را در نیم‌فصل تقویت و تفکرات خودم را بر تیم غالب کنم.

اشکش در مورد وضعیت بدنی نفتی‌ها در این مسابقه گفت: بازیکنان ما تا دقیقه 42 سرحال بودند و خیلی خوب کار کردند، اما آنها از لحاظ بدنی افتادند و از لحاظ توان جسمی کم آوردیم. ما به بازیکنانی بازی می‌دهیم که با تمام وجود بازی کنند.

وی راجع به بازی دادن به سعید جلالی‌راد که از ابتدا مصدومیت داشت، عنوان کرد: دروازه‌بان دیگر ما یعنی علی محسن‌زاده در اختیار باشگاه قرار داشت. دروازه‌بان دیگر ما که جوان شایسته مسجدسلیمان است و آینده درخشانی دارد، در ادامه وارد زمین شد. ما مجبور بودیم از دروازه‌بانی استفاده کنیم که کمی مصدومیت داشت.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با اشاره به وضعیت کلی تیمش بیان کرد: خوشبختانه یا متأسفانه تیم را در بدترین حالت ممکن تحویل گرفتم، اما مطمئن باشید حس سختکوشی و جنگندگی را به این تیم غالب می‌کنم. تیمی می‌سازم که مردم مسجدسلیمان از آن لذت ببرند و از شایستگی‌های آن بهتر استفاده کنند. شاید برخی بازیکنان ما بسیار خوب باشند و نمی‌خواهم به آنها توهین کنم، اما این نفرات به درد مجموعه ما نمی‌خورند و روند تیم را با تغییرات، بهتر خواهیم کرد.

258 258

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها