دانلود کتاب های امتحان شده

خط داغ اخبار روز

خط داغ اخبار روز، دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ (۲۸ نوامبر ۲۰۲۲) با تحولات و رخداد‌های ایران و جهان…

۰۷ آذر ۱۴۰۱ ۱۰:۵۷

خط داغ اخبار روز

معاون دفتر مدیریت پسماند سازمان حفاظت محیط زیست می‌گوید: نمی‌توان گفت پدیده انتشار گاز متان وجود ندارد. مراکز دفن ما تصاعد متان دارند. سال ۹۷ شهرداری با یکی از شرکت‌های کره جنوبی برای استحصال گاز متان قراردادی داشت، اما به علت تحریم‌ها منتفی شد. حجم مراکز دفن ما بسیار است و در نتیجه تصاعد گاز متان بسیاری را شاهد هستیم. مراکز دفن ما بسیار قدیمی هستند؛ به عنوان نمونه سایت پسماند آرادکوه نزدیک به ۶۰ سال کار کرده است.

۰۷ آذر ۱۴۰۱ ۱۰:۵۴

خط داغ اخبار روز

روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) اعلام کرد: سرشبکه اصلی رسانه تروریستی ایران اینترنشنال در خوی شناسایی و دستگیر شد. در ادامه اطلاعیه سپاه پاسداران آمده: عامل اصلی رسانه تروریستی ایران اینترنشنال قصد انجام خرابکاری و خدشه‌دار کردن امنیت عمومی را داشته است. قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) این عملیات اطلاعاتی را پیچیده توصیف کرده است

۰۷ آذر ۱۴۰۱ ۱۰:۵۱

دیپلمات سابق کشورمان می‌گوید: خشم فعلی بسیاری از ایرانی‌های مقیم خارج نسبت به مدیریت و سیاست‌های جاری کشور بیسابقه است. واقعیت این است که عموم ایرانی‌های خارج از کشور به منافع و عزت و موفقیت و سربلندی ایران پایبند هستند و عاشق وطن‌شان هستند. حاکمیت ایرانی‌های خارج از کشور را باور داشته باشند و به آن‌ها اعتماد کنند. آن‌ها را به عنوان بخشی از مشکل نبینید، توان، ظرفیت و عشق آن‌ها به وطن را فرصتی برای حل مشکلات بدانید.

۰۷ آذر ۱۴۰۱ ۱۰:۴۸

جدیدترین نسخه شیوه نامه اجرایی آیین نامه انضباطی دانشجویان کشور برای اجرا به دانشگاه‌های کشور ابلاغ شد. براین اساس تنبیهاتی که نسبت به دانشجویان می تواند اعمال شود شامل این مواد می‌شود: محرومیت از تسهیلات رفاهی دانشگاه از قبیل وام، خوابگاه، تغذیه و … . دریافت خسارت از دانشجو در مواردی که تخلف منجر به ایجاد ضرر و زیان به دانشگاه شده باشد. منع موقت تحصیل از یک تا چهار ترم، اخراج از دانشگاه با محرومیت از تحصیل در کلیه دانشگاهها تا ۵ سال از جمله این تنبیهات است.

۰۷ آذر ۱۴۰۱ ۱۰:۲۱

خط داغ اخبار روز

داوود شلیل ‌احمدی می گوید: به خاطر حجم آسیب از اصابت گلوله به بافت‌ها و استخوان‌ها، این بافت‌ها تخریب شده‌اند. التهاب و عفونت باعث نامساعد شدن حال وی شده است. قدرت تنفس بیمار کاهش یافته و تیم بیهوشی بیمارستان، بیمار را به دستگاه ونتیلاتور وصل کرده است. در حال حاضر او با دارو درمان شده و در آی‌سی‌یو نگهداری می‌شود.

۰۷ آذر ۱۴۰۱ ۱۰:۰۹

خط داغ اخبار روز

عباس عبدی می‌گوید: تیم ملی فوتبال به دلیل غلبه اصول حرفه‌ای و استقلال نسبی‌ای که از قدرت باید داشته باشد، مظهر و نماد مردم ایران و ملی است. فرآیند انتخاب تیم ملی را با تیم مجلس مقایسه کنید تا معلوم شود تفاوت کارایی این دو تیم در نمایندگی مردم چقدر است؟ همین که تیم ملی فوتبال مبرا از پایگاه‌های انتسابی سیاسی است معیار خوبی برای فهم ماجراست. اگر روزی کسی در سیاست براساس کوشش خود مثل دروازه‌بان کنونی تیم ملی بالا بیاید، آن روز تیم سیاست هم ملی می‌شود.

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها