خانه » همه » خبر » پر بیننده ترین اخبار ایران و جهان » خیابانی روی موج سینوسی؛ انتقاد، حمایت و انتقاد از کی‌روش

دانلود کتاب های امتحان شده

خیابانی روی موج سینوسی؛ انتقاد، حمایت و انتقاد از کی‌روش

فرارو- کارلوس کی‌روش روی مدار سینوسی جواد خیابانی قرار گرفته است. او که سال‌ها یکی از منتقدان جدی کی‌روش بود در آستانه رقابت‌های جام جهانی امسال تغییر موضع داد و به یکی از حامیان کی‌روش بدل شد. حمایتی که چند ماه بیشتر دوام نیاورد و شب گذشته دوباره به انتقاد از سرمربی پرتغالی تبدیل شد.

به گزارش فرارو، جواد خیابانی شب گذشته و در اظهاراتی به شدت از کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی انتقاد کرد و خطاب به او گفت: «فکر می‌کنی علامه دهری!» او از اینکه کارلوس کی روش یک فوروارد اضافه به جام جهانی نبرد انتقاد کرد. خیابانی گفت: «چرا کارلوس کی‌روش نمی‌پذیرد که مقصر باخت اوست.»

به گزارش فرارو، او شهریور ماه امسال و چند روز بعد از انتخاب کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی در جام جهانی از این انتخاب حمایت کرد. خیابانی در یک برنامه تلویزیونی در حمایت از کی‌روش گفته بود که «انتخاب کارلوس کی‌روش اتفاق خوبی برای فوتبال ایران است. به این دلیل کی‌روش مربی با تجربه‌ای است و جام جهانی را هم خوب می‌شناسد و شناخت خوبی هم به فوتبال ایران و تیم ملی دارد».

این صحبت‌ها در شهریور ۱۴۰۱ چنان تعجب‌برانگیز بود که ویدئوی صحبت‌های خیابانی در شبکه‌های اجتماعی وایرال شد. چرا که بسیاری به خاطر داشتند که او در سال‌های قبل از همه فرصت‌هایش برای انتقاد از کی‌روش بهره گرفته بود. خیابانی پس از جام ملت‌های ۲۰۱۹ و حذف تیم ملی ایران با چشمانی اشکبار از حذف تیم ملی، شدیدترین انتقادها را از کی‌روش به عمل آورده بود.

به نظر می‌رسد حمایت تابستانی خیابانی از کی‌روش تنها پیروی از سیاست‌های سازمان صداو سیما در حمایت از تیم ملی بوده و حالا که کار تیم ملی در جام جهانی تمام شده خیابانی به تنظیمات کارخانه‌ای بازگشته و دوباره در صف منتقدان کی‌روش شمشیر خواهد زد.

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها