خانه » همه » هنری » داوران دهمین جشنواره فیلم “اردی‌بهشت” مشخص شدند

دانلود کتاب های امتحان شده

داوران دهمین جشنواره فیلم “اردی‌بهشت” مشخص شدند

داوران دهمین جشنواره فیلم "اردی‌بهشت" مشخص شدند

ایسنا/هرمزگان دبیر اجرایی دهمین جشنواره فیلم اردیبهشت از مشخص شدن داوران این دوره جشنواره خبرداد.

مصیب داوری در گفت و گو با ایسنا، افزود: تورج اصلانی، امید خوش نطر و حسن نقاشی سه داور دهمین دوره جشنواره فیلم اردی‌بهشت را تشکیل می دهند.

وی با بیان اینکه تورج اصلانی فارغ التحصیل کارگردانی از دانشگاه سوره و عنوان جوانترین مدیر فیلمبرداری سینمای ایران را در سال ۱۳۷۹ با فیلم سینمایی خواب سفید را یدک می کشد، تصریح کرد: اصلانی مدیر فیلمبرداری بیش از ۵۰ فیلم سینمایی در ایران، کردستان عراق و ترکیه، سخنگوی انجمن فیلمبرداران سینمای ایران، عضو مجمع صنفی تهیه کنندگان سینمای ایران و برنده و کاندید جشنواره های متعدد بین المللی و داخلی را یدک می کشد.

داوری با اشاره به اینکه امید خوش نظر دانش آموختۀ رشتۀ کارگردانی انیمیشن از مدرسه عالی هنر لوتسرن سوئیس و تأسیس انجمن دانشجویی «خانۀ انیمیشن» در سال ۱۳۸۳ در دانشکده‌ی صدا و سیما از فعالیت‌های اولیه ی او در زمینه‌ی انیمیشن است، اظهار کرد: خوش نظر علاوه بر داوری در چندین جشنوارۀ فیلم داخلی و خارجی، برگزاری بخش‌های ویژه‌ی معرفی سینمای انیمیشن ایران در اروپا را در این جشنواره‌ها به عهده داشته است. از جمله فعالیت‌های دیگر او، ارائۀ مقاله‌های تخصصی و برگزاری Workshop‌ در پاره‌ای از کنفرانس‌های بین‌المللی انیمیشن است.

دبیر اجرایی دهمین جشنواره فیلم اردی‌بهشت با بیان اینکه حسن نقاشی دانش آموخته مدرسه سینما تئاتر و کارشناسی ادبیات دراماتیک از دانشگاه آزاد و عضو هیات مدیره ی انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند است، خاطرنشان کرد: وی علاوه بر مدرس مستندسازی و ساخت مستندهای فراوان و پخش در شبکه های سیما موفق شده جوایز متعددی در جشنواره های بین المللی و داخلی کسب کند.

 داوری با اشاره به زمان برگزاری آنلاین جشنواره، تاریخ برگزاری این رویداد را سوم الی ششم خرداد ماه امسال دانست و عنوان کرد: جشنواره فیلم اردی‌بهشت در دو بخش استانی با موضوع آزاد و بخش ملی با موضوع خلیج فارس برگزار می گردد که در بخش استانی ۹۷ اثر و در بخش ملی ۲۴ اثر متقاضی حضور در جشنواره هستند.

انتهای پیام

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها