خانه » همه » خبر » درخواست نمایندگان مجلس از دولت درباره یارانه جدید

دانلود کتاب های امتحان شده

درخواست نمایندگان مجلس از دولت درباره یارانه جدید

مجید انصاری در توضیح نشست روز یکشنبه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به خبرنگاران گفت: در این نشست حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی حاضر شد و گزارشی در خصوص نحوه محاسبه و توزیع یارانه کالاهای اساسی در دهک‌های مختلف کشور و تعیین تکلیف اشخاص جامانده از دریافت یارانه ارائه کرد.

انصاری افزود: مردم از نوع عملکرد مسوولان در حوزه محاسبه و توزیع یارانه کالاهای اساسی به دهک‌های مختلف راضی نیستند چرا که مشخص نیست برای دهک‌بندی‌ها از چه طریق اقدام شده و توانمندی افراد چگونه احراز می‌شود. همچنین دلیل حذف یارانه تعدادی از افراد هم هنوز مشخص نیست.

نماینده ممسنی و رستم در مجلس با اشاره به درخواست اعضای کمیسیون برای تمدید مهلت ثبت‌نام افراد جامانده از دریافت یارانه گفت: مقرر شد در این زمینه محدودیتی قائل نشوند و سازمان هدفمندی یارانه‌ها سه روز دیگر ثبت نام جاماندگان یارانه را تمدید کند.

  درخواست نمایندگان مجلس از دولت درباره یارنه جدید

بیشتر بخوانید:

انصاری با تاکید بر اینکه همه مردم باید بتوانند یارانه دریافت کنند، گفت: در این نشست تاکید شد که کالاهای اساسی باید به نرخ شهریور ۱۴۰۰ عرضه شوند و این مهم نیز به چند قلم کالاهای اساسی محدود نشود.

وی ادامه داد: در این نشست مقرر شد برای پیگیری مطالبات مردم در این حوزه، معاون اول رییس جمهور به کمیسیون دعوت شود تا به عنوان مسوول رسیدگی به امور اقتصادی در دولت پاسخگو باشد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس خاطرنشان کرد: تبیین مفاد لایحه حفظ کرامت و حمایت از زنان برابر خشونت از سوی کمیته زنان و خانواده کمیسیون اجتماعی دیگر دستور امروز کمیسیون بود که موارد آن بحث و بررسی شد.

21220

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها