خانه » همه » خبر » پر بیننده ترین اخبار ایران و جهان » در معاملات امروز سکه چه گذشت؟

دانلود کتاب های امتحان شده

در معاملات امروز سکه چه گذشت؟

فرارو– قیمت سکه امامی بعد از خلق رکورد جدید در معاملات اولین روز هفته، امروز یکشنبه ششم آذر به روند صعودی خود ادامه داد. هر قطعه سکه امامی تا لحظه نگارش این خبر با رشد قیمت ۲۶۲ هزار تومانی روی رقم ۱۷ میلیون و ۱۰۵ هزار تومان ایستاد درحالی که دیروز آن را ۱۶ میلیون و ۸۴۳ هزار تومان می‌فروختند. همزمان با قدم گذاشتن سکه امامی در کانال ۱۷ میلیون، امروز ارزش سکه‌های کوچک بین یک تا سه درصد ارتقا پیدا کرد و قیمت طلا ۱۸ عیار موفق به عبور از مرز یک میلیون و ۵۳۰ هزار تومان شد.

قیمت سکه امامی؛ ۱۷ میلیون و ۱۰۵ هزار

به گزارش فرارو، قیمت سکه امامی امروز ششم آذر روند صعودی خود را ادامه داد. درحالی که عصر دیروز خرید سکه امامی ۱۶ میلیون و ۸۴۳ هزار تومان تمام می‌شد، همزمان با آغاز خرید و فروش‌های امروز بازار قیمت سکه امامی از مرز ۱۶ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان عبور کرد و حوالی ظهر پا به محدوده ۱۷ میلیون تومان گذاشت. این روند ادامه داشت و ساعت ۱۵ امروز خرید سکه امامی ۱۷ میلیون و ۱۰۵ هزار تومان تمام می‌شد. به این ترتیب تا لحظه نگارش این خبر قیمت سکه امامی امروز ۲۶۲ هزار تومان رشد داشته است. با قدم گذاشتن سکه امامی در کانال ۱۷ میلیون، سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم دل و جرات پیدا کرد و امروز پا به محدوده ۱۶ میلیون گذاشت. هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ساعت ۱۵ امروز معادل ۱۶ میلیون و ۲۴۸ هزار تومان فروخته شد که این رقم به معنی افزایش ۴۰۴ هزار تومانی آن است. قیمت سکه نیم‌بهار آزادی تا ساعت ۱۵ امروز ۹ میلیون و ۱۸۰ هزار تومان به ثبت رسید که باید رشد قیمت آن را نسبت به دیروز معادل ۱۵۰ هزار تومان درنظر بگیریم. این رقم برای سکه ربع‌بهار آزادی ۱۷۰ هزار تومان لحاظ می‌شود. قیمت سکه ربع بهار آزادی از پله شش میلیون تومان به شش میلیون و ۱۷۰ هزار تومان ارتقا پیدا کرد. قیمت سکه گرمی هم که در یک هفته اخیر روی رقم سه میلیون و ۴۱۰ هزار تومان ثابت بوده، امروز ۳۰ هزار تومان افزایش پیدا کرد و به سه میلیون و ۴۴۰ هزار تومان رسید.

قیمت طلا ۱۸ عیار؛ یک میلیون و ۵۳۶ هزار

قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز یکشنبه ششم آذر تا ساعت ۱۵ به یک میلیون و ۵۳۶ هزار تومان رسید. رقمی که رشد هفت هزار تومانی قیمت طلا ۱۸ عیار را نسبت به آخرین معاملات عصر شنبه نشان می‌دهد. طلافروش‌ها عصر دیروز قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار را همزمان با آخرین خرید و فروش‌های بازار، یک میلیون و و ۵۲۹ هزار تومان لحاظ کردند. البته بیشترین قیمت لحظه‌ای طلا ۱۸ عیار درجریان معاملات امروز یک میلیون و ۵۴۱ هزار تومان به ثبت رسید که این رقم ساعت ۱۳ روی تابلو طلا‌فروشی‌ها و صرافی‌ها به چشم می‌خورد.

مقایسه قیمت انواع سکه و طلا در معاملات امروز بازار

انواع سکه و طلا

قیمت صبح یکشنبه

قیمت عصر یکشنبه

تفاوت

سکه امامی

۱۶ میلیون و ۸۴۳ هزار تومان

۱۷ میلیون و ۱۰۵ هزار تومان

۲۶۲ هزار تومان افزایش

نیم‌سکه بهار آزادی

۹ میلیون و ۳۰ هزار تومان

۹ میلیون و ۱۸۰ هزار تومان

۱۵۰ هزار تومان افزایش

ربع‌سکه بهار آزادی

شش میلیون تومان

شش میلیون و ۱۷۰ هزار تومان

۱۷۰ هزار تومان افزایش

سکه گرمی

سه میلیون و ۴۱۰ هزار تومان

سه میلیون و ۴۴۰ هزار تومان

۳۰ هزار تومان افزایش

هر گرم طلا ۱۸ عیار

یک میلیون و ۵۲۹ هزار تومان

یک میلیون و ۵۳۶ هزار تومان

هفت هزار تومان افزایش

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها