خانه » همه » خبر » پر بیننده ترین اخبار ایران و جهان » راز سفرهای متعدد دختر پوتین به مونیخ

دانلود کتاب های امتحان شده

راز سفرهای متعدد دختر پوتین به مونیخ

نشریه گاردین با استناد به اطلاعاتی که منابعی آگاه در روسیه موفق به کسب آن شده‌اند از علاقۀ دختر ولادیمیر پوتین به فرهنگ و سبک زندگی در غرب پرده برداشته است.

به گزارش یورونیوز، در این گزارش ضمن اشاره به مخالفت‌های سختگیرانۀ ولادیمیر پوتین در برابر تمایلات غرب‌گرایانه در کشورش آمده است: «رئیس جمهوری روسیه از زمان تهاجم نظامی به اوکراین به شدت علیه شهروندان طرفدار غرب موضع انتقادی گرفته و علاقۀ آنها به غذاهای اروپایی و نیز شرایط آب وهوایی غرب را به منزله “معطوف شدن ذهنیت آنها به غرب و همراه نبودن با مردم” تلقی کرده است.»

گاردین سپس با استناد به تحقیقات برخی رسانه‌های مستقل روسیه نظیر «iStories» و نیز نشریه آلمانی اشپیگل از اشتیاق یکی از دختران ولادیمیر پوتین برای اقامت در غرب اروپا پرده برداشته و یادآور شده که این شور و اشتیاق با همان رویکردی مطابقت دارد که ولادیمیر پوتین آن را به اولیگارش‌های «آشغال و خائن» نسبت داده و نکوهش کرده است.

بر اساس سوابق و اطلاعات پروازی جمع‌آوری شده توسط دو نشریه یاد شده، کاترینا تیخونوا، دختر دوم ولادیمیر پوتین بین سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۹ میلادی بیش از پنجاه بار به شهر مونیخ در جنوب آلمان پرواز کرده است.

این سفرها آنگونه که در این گزارش ادعا شده با پروازهای چارترِ تحت سفارش دولت انجام شده و کارکنان سرویس‌های امنیتی دفتر ریاست جمهوری روسیه نیز دختر ولادیمیر پوتین را در این سفرها همراهی کرده‌اند.

در میان اسناد لو رفته مرتبط با تعدادی از پروازهای انجام شده میان مسکو و مونیخ در بهار سال ۲۰۲۰ میلادی، پاسپورت یک دختر دو ساله که احتمالا نوه پنهان نگاه داشته شدۀ ولادیمیر پوتین بوده به همراه پاسپورت ایگور زلنسکی، مدیر سابق «باله ایالتی» شهر مونیخ نیز شناسایی شده است.

در این گزارش آمده است که به احتمال زیاد آقای زلنسکی شریک زندگی کاترینا تیخونوا، دختر ولادیمیر پوتین و پدر فرزند وی است.

ایگور زلنسکی ۵۲ ساله که به رغم مشابهت نام فامیلی هیچ پیوندی با رئیس جمهوری اوکراین ندارد، پیش از آنکه در سال ۲۰۱۶ مدیریت باله ایالتی در شهر مونیخ را بر عهده بگیرد، یک رقصنده بین‌المللی بود.

وی که اخیرا درخواست‌های متعددی را برای محکوم کردن تجاوز نظامی روسیه به خاک اوکراین بی‌پاسخ گذاشته، در نهایت اوایل ماه آوریل گذشته به دلایل «شخصی و خانوادگی» از سمت مدیریت نهاد متولی هنر باله در شهر مونیخ استعفا داد.

آقای زلنسکی بنا به این گزارش از افراد نزدیک به ولادیمیر پوتین است و به عنوان عضوی از هیئت نظارت بنیاد میراث فرهنگی روسیه به فعالیت اشتغال دارد.

گاردین در گزارش خود آورده است که بنیاد یاد شده در حال حاضر پروژه ساخت یک مرکز فرهنگی در کریمه را در دست انجام دارد.

یک منبع ناشناس در باله ایالتی باواریا پیش از آنکه خبرنگاران در خصوص روابط خانوادگی ایگور زلنسکی از وی سوال کنند به اشپیگل گفت که آقای زلنسکی «به احتمال زیاد شریک زندگی دختر پوتین» است.

کاترینا تیخونوا، دختر ۳۵ ساله ولادیمیر پوتین و رقصنده سابق راک اندرول آکروباتیک قبلا با کریل شامالوف، از میلیاردرهای جوان روسیه ازدواج کرده بود؛ اگرچه بنا به گزارش‌هایی این زوج سال ۲۰۱۸ از هم جدا شدند.

در حالی که رسانه مستقل روسی iStories و نشریه اشپیگل نام کودک متولد سال ۲۰۱۷ که اسناد هویتی او در میان مسافران پروازهای مسکو به مونیخ طی سال ۲۰۲۰ لو رفته است را فاش نکردند، اما همین رسانه‌ها از نام پدر این دختر به عنوان ایگورِونا یاد کرده‌اند که با نام مدیر سابق باله ایالتی شهر مونیخ تطابق دارد.

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها