خانه » همه » خبر » پر بیننده ترین اخبار ایران و جهان » راهنمای خرید بسته اینترنت موبایل ایرانسل در سال ۱۴۰۱

دانلود کتاب های امتحان شده

راهنمای خرید بسته اینترنت موبایل ایرانسل در سال ۱۴۰۱

فرارو- خرید بسته اینترنت ایرانسل پس از حذف بسته‌های محبوب ۱۰ گیگابایتی یک‌ماهه در فروردین ۱۴۰۱، به عملیاتی ناخوشایند تبدیل شده است. مشترکان ایرانسل پیش از این اتفاق، بابت هر گیگابایت اینترنت دو هزار و ۹۵۰ تومان هزینه پرداخت می‌کردند (بدون احتساب مالیات و ارزش افزوده)، اما حالا در حالت یک‌ماهه نهایتا بسته هفت گیگابایتی با قیمت ۲۸ هزار و ۲۰۰ تومان پیش رویشان است که باعث می‌شود هر گیگابایت برای آن‌ها دست‌کم به چهار هزار و ۳۰ تومان افزایش پیدا کند. ضمن اینکه اگر ۲۸ هزار و ۲۰۰ تومان بدهید و بسته یک‌ماهه هفت گیگابایتی بخرید، به‌احتمال زیاد قبل از پایان دوره اعتبار زمانی، حجم شما تمام می‌شود و ناچار می‌شوید دوباره ۲۸ هزار و ۲۰۰ تومان پرداخت کنید. دلیل نارضایتی مشترکان ایرانسل همین موارد است، اما چاره‌ای نیست، چون با توجه به موضع‌گیری رگولاتوری و وزارت ارتباطات مشترکان ایرانسل باید خودشان را با استراتژی‌های تازه خرید بسته اینترنت موبایل در سال ۱۴۰۱ هماهنگ کنند.

راهنمای خرید بسته یک‌ماهه اینترنت موبایل ایرانسل

به گزارش فرارو، بهترین بسته اینترنت یک‌ماهه ایرانسل در سال ۱۴۰۱، معادل هفت گیگابایت حجم و ۲۸ هزار و ۲۰۰ تومان قیمت خواهد داشت. در این حالت هر گیگابایت اینترنت همراه ایرانسل برای مشترکان دست‌کم چهار هزار و ۳۰ تومان تمام می‌شود. آن‌هایی که مصرف کمتری دارند یا مثلا ترجیح می‌دهند کمتر پول خرج کنند، می‌توانند بسته یک‌ماهه اینترنت ایرانسل با ظرفیت پنج گیگابایت را به‌قیمت ۲۳ هزار و ۶۰۰ تومان امتحان کنند. در این حالت ارزش هر گیگ اینترنت تا چهار هزار و ۷۲۰ تومان افزایش پیدا می‌کند.

خرید بسته اینترنت ایرانسل یک‌ماهه با حجم چهار گیگابایت در حال حاضر ۲۱ هزار و ۳۰۰ تومان تمام می‌شود. اگر بسته سه‌گیگابایتی سفارش دهید باید برای آن ۱۹ هزار تومان هزینه پرداخت کنید. قیمت بسته دو گیگابایتی اینترنت ایرانسل به ۱۴ هزار تومان و قیمت بسته یک گیگابایتی به ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان می‌رسد. خریداران بسته‌های یک‌ماهه به این ترتیب احتمالا ناچار خواهند بود دوبار در ماه نسبت به انجام پروسه خرید یا تمدید اینترنت موبایل خود اقدام کنند.

مقایسه قیمت تمام‌شده بسته یک‌ماهه اینترنت ایرانسل

حجم بسته اینترنت قیمت بسته بدون احتساب مالیات قیمت تمام شده هر گیگابایت
هفت گیگابایت  ۲۸ هزار و ۲۰۰ تومان چهار هزار و ۳۰ تومان
پنج گیگابایت ۲۳ هزار و ۶۰۰ تومان  چهار هزار و ۷۲۰ تومان
چهار گیگابایت   ۲۱ هزار و ۳۰۰ تومان پنج‌هزار و ۳۲۵ تومان
سه گیگابایت  ۱۹ هزار تومان شش‌هزار و ۳۳۳ تومان
دو گیگابایت   ۱۴ هزار تومان هفت‌هزار تومان
یک گیگابایت  ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان  ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان

 

راهنمای خرید بسته دو ماهه و چهار ماهه اینترنت موبایل ایرانسل

خرید بسته اینترنت بلندمدت یک‌ساله و شش‌ماهه دیگر در دسترس مشترکان اینترنت همراه ایرانسل قرار ندارد. در صورتی که مصرف شما در یک ماه بیشتر از هفت گیگابایت باشد می‌توانید نسبت به خرید بسته ۱۰ گیگابایت ۶۰ روزه یا ۱۵ گیگابایت ۱۲۰ روزه اقدام کرده و هر وقت حجم به اتمام رسید، نسبت به تمدید آن اقدام کنید. قیمت بسته ۱۰ گیگابایت ۶۰ روزه، ۳۶ هزار تومان است. یعنی هر گیگ آن به پای شما سه هزار و ۶۰۰ تومان تمام خواهد شد.

قیمت بسته ۱۵ گیگابایت ایرانسل با مدت اعتبار ۱۲۰ روزه (معادل چهار ماه) به ۶۲ هزار تومان می‌رسد. در این حالت خریداران بسته اینترنت ایرانسل بابت هر گیگابایت چهار هزار و ۱۳۵ تومان پرداخت می‌کنند. اگر مشترک کم‌مصرفی هستید، خرید بسته‌هایی با مدت اعتبار بیشتر از نظر اقتصادی به‌صرفه‌تر است. همچنین نگرانی کمتری بابت سوخت شدن حجم بسته‌ها خواهید داشت و می‌توانید بیت به بیت آن را سرفرصت استفاده کنید.

مقایسه قیمت تمام‌شده بسته دو‌ماهه و چهارماهه اینترنت ایرانسل

حجم و اعتبار زمانی بسته اینترنت قیمت بسته بدون احتساب مالیات قیمت تمام شده هر گیگابایت
۱۰ گیگابایت دو ماهه ۳۶ هزار تومان سه‌هزار و ۶۰۰ تومان
۱۵ گیگابایت چهار ماهه ۶۲ هزار تومان چهارهزار و ۱۳۵ تومان

 

راهنمای خرید بسته ارزان اینترنت موبایل ایرانسل

خرید بسته اینترنت همراه ایرانسل می‌تواند ارزان‌تر تمام شود. به این شرط که آن‌ها را در مدل‌های ۱۵ روزه، هفت روزه، سه روزه و یک روزه سفارش دهید. فرض می‌کنیم یک کار فوری و اضطراری دارید و بسته یک‌روزه با حجم ۱.۵ گیگابایت یا ۲.۵ گیگابایت را مناسب می‌بینید، در این حالت باید به‌ترتیب هفت هزار و ۴۰۰ تومان و ۹ هزار و ۴۰۰ تومان پول پرداخت کنید. قیمت همین مقدار حجم در حالت سه‌روزه، به ۹ هزار تومان و ۱۱ هزار تومان می‌رسد.

خرید بسته هفت روزه، در حجم‌های ۱.۵ گیگابایت، ۲.۵ گیگابایت و پنج گیگابایت امکان‌پذیر است. برای خرید این بسته‌ها، باید به ترتیب ۱۰ هزار و ۹۰۰ تومان، ۱۳ هزار تومان و ۱۸ هزار تومان هزینه کرد. قیمت بسته پنج گیگابایتی ۱۵ روزه ایرانسل هم ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان است. اگر ۱۰ گیگابایت اینترنت در ماه برایتان کفایت می‌کند، می‌توانید این بسته را دو بار در ماه تمدید کنید. پیشنهاد بدی به‌نظر نمی‌رسد.

راهنمای خرید بسته‌های ارزان اینترنت ایرانسل

اعتبار و حجم بسته  ۱.۵ گیگابایت ۲.۵ گیگابایت پنج گیگابایت
یک‌روزه    هفت هزار و ۴۰۰ تومان ۹ هزار و ۴۰۰ تومان
سه‌روزه    ۹ هزار تومان ۱۱ هزار تومان
هفت‌روزه ۱۰ هزار و ۹۰۰ تومان ۱۳ هزار ۱۸ هزار تومان
۳۰ روزه ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان

 

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها