خانه » همه » مذهبی » روش تاسیس خیریه های محلی

دانلود کتاب های امتحان شده

روش تاسیس خیریه های محلی

دوست گرامی. اولا به هر مقدار که می توانید به نیازمندان کمک کنید و ثانیا می توانید نقش واسطه را داشته باشید و با تاسیس خیریه های محلی کمک های مردمی را جمع آوری و به نیازمندان برسانید.
روش تاسیس خیریه های محلی!!!
یکی از فعالیت های بسیار مبارکی که در این روزها شاهد آن هستیم تاسیس خیریه های محلی است.
افراد خیری هستند که ممکن است خودشان متمکن نباشند اما واسطه خیر می شوند و با جمع آوری صدقات و کمک های مردمی محله خود نیازمندان اطراف خود را زیر پوشش می گیرند.
برای تاسیس چنین امکانی می توانید:
1. نیازمندان محله و اطراف خود را شناسایی نمایید.
2. یک گروه در فضای مجازی ایجاد کنید و با عضو نمودن همسایه ها و افرادی که در محله شما زندگی می کنند. درباره نیازمندان اطلاع رسانی و درخواست کمک نمایید. افراد فراوانی هستند که می خواهند صدقه بدهند ولی به مکان های معتبر دسترسی ندارند و یا فکر می کنند شاید به دست محرومان نرسد. از این طریق برای آنان اطمینان حاصل می شود.
3. در برخی خیریه ها مثلا هر ماه با جمع آوری کمک های محله یک گوسفند و یا چندین مرغ قربانی می کنند و گوشت آنرا میان نیازمندان تقسیم می نمایند.
4. کارهای بسیاری در چنین خیریه هایی می توان انجام داد. مثلا می توان برای نیازمندان در زمینه لباس و پوشش هم کمک گرفت و یا هنگام حوادث مانند سیل و زلزله و کرونا خدمات خاص ارایه داد و مانند آن.
5. کارهای فرهنگی و جلسات قرآن و دورهمی ها می تواند روابط گروه و همسایگان و خیرین را استحکام بخشد و اطمینان خاطر ایجاد نماید.
6. انگیزه کمک رسانی و خدمت به خلق در همه مردم خوب ما هست فقط نیاز به این هست که این انگیزه مدیریت شود و نیروها مجتمع گردد و تاثیرگذار شود.
موفق باشید.

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها