خانه » همه » خبر » پر بیننده ترین اخبار ایران و جهان » رپری که می‌خواهد ترامپ معاونش شود!

دانلود کتاب های امتحان شده

رپری که می‌خواهد ترامپ معاونش شود!

فرارو- «کانیه وست» خواننده رپ که مدت‌هاست جنجال‌های زیادی را به پا کرده این ایده را مطرح نموده که ممکن است در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ ایالات متحده نامزد شود و مدعی شده که از دونالد ترامپ خواسته است معاون وی شود.

به گزارش فرارو به نقل از یورونیوز، این هنرمند امریکایی که با نام Ye نیز شناخته می‌شود پنجشنبه شب مجموعه‌ای از ویدئو‌ها را در حساب توئیتر خود منتشر کرد که با لوگوی «Ye ۲۴» همراه بود. در یکی از ویدئو‌ها این رپر ۴۵ساله در مورد گفتگوی خود با «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا صحبت می‌کند که اخیرا نامزدی‌اش را برای رقابت به منظور راهیابی دوباره به کاخ سفید در سال ۲۰۲۴ اعلام کرده است. کانیه وست می‌گوید: «از او خواسته‌ام معاون ریاست جمهوری من شود و ترامپ شروع به فریاد زدن بر سر من کرد».

این کارآفرین موسیقی و مد پیش‌تر نیز ایده نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ میلادی را مطرح کرد، اما تنها توانست ۷۰ هزار رای کسب کند.

ترامپ روز جمعه تایید کرد که با «وست» در اقامتگاهش شام صرف کرده، اما اشاره کرد که دیدارش با کانیه سریع و بدون هیچ گونه اتفاق خاصی بوده است. مجموعه‌ای از جنجال‌های پیراون کانیه وست سبب شده تا تعدادی از شرکت‌های معتبر روابط تجاری‌شان را با او قطع کنند.

او به دلیل انتشار توئیت‌هایی در توئیتر به ترویج یهودستیزی متهم شده است. شریک سابق او آدیداس نیز روز پنجشنبه اعلام کرد که پس از این که کارمندان آن برند کانیه وست را به رفتار نامناسب جنسی و قلدری متهم کردند تحقیقاتی را آغاز کرده است.

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها