خانه » همه » خبر » ترند ترین های خبری امروز » زدوخورد ۷ گله سیتی و رئال؛ بازنده راضی‌تر از برنده! / بنزما و وینیسیوس تکلیف را به مادرید کشاندند

دانلود کتاب های امتحان شده

زدوخورد ۷ گله سیتی و رئال؛ بازنده راضی‌تر از برنده! / بنزما و وینیسیوس تکلیف را به مادرید کشاندند

بازی جذاب و پرگل منچسترسیتی و رئال مادرید، با برتری نزدیک شاگردان گواردیولا تمام شد تا تکلیف به بازی برگشت کشیده شود.

به گزارش تابناک ورزشی، در آغاز مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و در اولین بازی از دور رفت این مرحله، شب گذشته (سه‌شنبه) تیم فوتبال منچسترسیتی از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران به مصاف رئال مادرید رفت و میهمان اسپانیایی‌اش را با نتیجه ۴ بر ۳ شکست داد.

نحوه شروع بازی و گل برق آسای شاگردان پپ، شکستی سنگین را برای رئال مادرید خبر می‌داد، اما مهاجمان زهردار آنچلوتی اجازه ندادند سیتی بیش از یک گل اختلاف از میزبانی خود به بازی برگشت در مادرید ببرد.

زدوخورد ۷گله سیتی و رئال ؛ بازنده راضی‌تر از برنده! / بنزما و وینیسیوس تکلیف را به مادرید کشاندند

کریم شنبه شب در بازی برابر اوساسونا دو پنالتی خود را از دست داده بود، ولی این بار در حساس‌ترین بازی ممکن پنالتی اش را گل کرد. کریم حالا ۱۴ گله است و آقای گلی اش در لیگ قهرمانان نیز قطعی شده است.

کریم و وینیسیوس در این فصل از لیگ قهرمانان از ۲۴ گل رئال ۱۷ گل را به ثمر رسانده اند و در مجموع نیز شش پاس گل داده اند. اگر رئال در بازی برگشت پیروز شده و به فینال برسد، آن را باید مدیون این زوج مرگبار باشد؛ زوجی که هرگز تسلیم نمی‌شود.

 

شرح بازی و گل‌ها

گل نخست این بازی در ثانیه ۹۳ توسط کوین دی‌بروینه به ثمر رسید تا او رکورددار ثبت سریع‌ترین گل منچسترسیتی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا شود. شروع طوفانی سیتی با گلزنی گابریل ژسوس در دقیقه ۱۱ ادامه پیدا کرد. با وجود این شوک زودهنگام، رئال مادرید توانست بازی را تحت کنترل بگیرد و در دقیقه ۳۳ با تک ضربه هوشمندانه کریم بنزما روی ارسالی از جناح چپ اولین گلش را زد و اختلاف را به حداقل رساند.

در نیمه دوم سیتی دوباره قدرتمندانه کار را آغاز کرد و از یک ناهماهنگی میان مدافعان رئال مادرید و پاسکاری اشتباه آن‌ها در سمت چپ خط دفاعی این تیم، دست به حمله‌ای زد که گلزنی فیل فودن با ضربه سر در دهانه دروازه پایان‌بخش آن بود. خوشحالی هواداران تیم میزبان از این گل، اما خیلی دوام نداشت، چرا که تنها دو دقیقه بعد سازنده گل سوم سیتی، فرناندینیو در مهار وینیسیوس جونیور ناکام ماند و در کورس با این مهاجم برزیلی هم به او نرسید. به این ترتیب، وینیسیوس توپی که از میانه میدان دریافت کرده بود را تا محوطه جریمه حریف پیش برد و دروازه ادرسون موارس را فرو ریخت.

زدوخورد ۷گله سیتی و رئال ؛ بازنده راضی‌تر از برنده! / بنزما و وینیسیوس تکلیف را به مادرید کشاندند

ماراتن گلزنی در ورزشگاه اتحاد در دقیقه ۷۴ ادامه پیدا کرد و این بار یک ناهماهنگی و اشتباه دیگر از مدافعان رئال مادرید کار دست آن‌ها داد. پس از وقوع یک خطا روی الکساندر زینچنکو، بازیکن منچسترسیتی، بازیکنان رئال مادرید به تصور اینکه داور می‌خواهد در سوت خط بدمد از حرکت ایستادند، اما داور پس از مشاهده رسیدن توپ به برناردو سیلوا دیگر بازیکن سیتی آوانتاژ داد و ستاره پرتغالی با شوتی دقیق چهارمین گل منچسترسیتی را زد. با این حال رئال مادرید برای به حداقل رساندن اختلاف خیلی منتظر نماند و به لطف خطای هند آیمریک لاپورت در محوطه جریمه، یک پنالتی به دست آورد که بنزما آن را با یک ضربه چیپ به گل تبدیل کرد.

زدوخورد ۷گله سیتی و رئال ؛ بازنده راضی‌تر از برنده! / بنزما و وینیسیوس تکلیف را به مادرید کشاندند

با این گل، رئال توانست اختلاف را به حداقل برساند تا برای جبران شکست خارج از خانه در بازی برگشت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو که چهارشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد، امید بیشتری داشته باشد. با این حال، طلسم ناکامی کهکشانی‌ها برای کسب پیروزی در خانه منچسترسیتی پابرجا ماند.

در دومین بازی دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب چهارشنبه از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران، لیورپول در ورزشگاه آنفیلد میزبان ویارئال خواهد بود.

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها