خانه » همه » مذهبی » صحت پیش‌بینی و پیش‌گویی سقوط اسراییل و توقیت

دانلود کتاب های امتحان شده

صحت پیش‌بینی و پیش‌گویی سقوط اسراییل و توقیت

برای مطالعه بیشتر در باره تاریخ سقوط اسراییل به اصل کتاب ۱۴۰۱ ، سال سقوط اسرائیل : بررسی یک پیش بینی قرآنی : اعجاز ریاضی سوره های مبارکه اسراء و کهف ، تحقیق، تصحیح و اضافات سیدعبدالله حسینی، حسینی، سیدعبدالله، ‫۱۳۴۳ – ‬ ناشر تهران: علوم و فنون رازی، ۱۳۹ مراجعه نمایید .
چند نکته :
1- هرگونه پیش بینی و پیش گویی که سبب توقیت ( تعیین زمان دقیق ظهور امام زمان عج ) گردد جایز نیست و حتما باید با آن مخالفت کرد چون برای آن نهی داریم.
2- اما اینکه سقوط اسراییل نزدیک است تردیدی نکنید. سقوط اسراییل بستگی به مشکلات داخلی و اختلافات داخلی و ناکامی در جنگ با حزب الله و حماس و جریان مقاومت و… است .
3- البته سقوط اسراییل ( یهود ) به علت فساد در برخی منابع پیش بینی شده است . در باره زمان سقوط اسراییل تاریخ دقیق وجود ندارد ولی انشاءالله نزدیک است .
4- محاسبات عددی و نجومی و قرآنی و… علوم غریبه و علوم حروف و اعداد و…. اجمالا صحیح و درست است اما آیا هر کس بر علم اعداد و حروف و … تسلط دارد محل بحث است . آیا واقعا می شود بر اساس محاسبات عددی و قرانی آینده رو پیش بینی کرد؟ هم بلی و هم خیر، بسته به شرایط و فردی که اون ادعا را دارد، اگر کسی بر علوم اعداد و نجوم و علوم غریبه مسلط باشد ممکن است توانایی پیش بینی و یا پیشگویی را داشته باشد .
پیش بینی و پیش گویی فضیلت نیست ممکن است کسی در ارتباط با علوم غریبه و یا اجنه و یا شیاطین به چنین امری دست یابد و یا اینکه اولیای الهی موید من عندالله از جانب خداوند آینده را پیش بینی و پیش گویی کنند .
5- پیش بینی ، و پیش گویی، ممکن است درست باشد و ممکن است غلط باشد ، یعنی در پیش بینی و پیشگویی خطایی رخ داده باشد و یا عاملی از آن جلو گیری کرده باشد .
6- گزارشی از معصومین(ع) در باره پیش بینی و محاسبه حوادث و اتفاقات به صورت جزیی و دقیق وجود ندارد، علوم اهل‌بیت علیهم‌السلام کلا ازین سنخ نیست بلکه یک علم و نور خاص و افاضه‌ای از جانب خداوند به آنهاست، اما به صورت کلی چنین پیش بینی هایی مثل سقوط بنی امیه ، یا سقوط بنی العباس ، ظهور حضرت حجت عج و… وجود دارد .
7-مسائل اسلام و متون دینی وسیره اهل بیت(ع) بر اساس علم و منطق و اراده الهی است نه بر اساس پیش‌بینی‌ها و پیش‌گویی‌ها

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها