خانه » همه » خبر » علم‌الهدی: اگر مردم از نظام، «ناامید» شدند، حتی «ذلت افتادن در برابر دشمن» را هم سبک می‌شمارند / دشمن،آمده تا «امید» را براندازی کند

دانلود کتاب های امتحان شده

علم‌الهدی: اگر مردم از نظام، «ناامید» شدند، حتی «ذلت افتادن در برابر دشمن» را هم سبک می‌شمارند / دشمن،آمده تا «امید» را براندازی کند

سید احمد علم‌الهدی در خطبه سیاسی نماز جمعه این هفته که با حضور پرشور زائران و مجاوران در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار شد، با اشاره به فواید و ضرورت‌های انتظار فرج اظهار کرد: مقوله انتظار برخواسته از امید و مولد امید است. اینکه ما در زندگی تا چه بانشاط زندگی کنیم، همه به این بستگی دارد که تا چه حد به آینده امیدوار باشیم. از این جهت است که انتظار فرج می‌تواند مولد امید در جامعه باشد و مسئله‌ای هم که دشمنان ما را در رنج قرار داده، این است که جامعه ما همچنان به آینده امیدوار باشد.

وی افزود: اینجاست که به میدان آمده‌اند تا امید را براندازی کنند و نشاط و برنامه را از جامعه بگیرند. این جنگ ترکیبی متشکل از جنگ اقتصادی، نظامی، سیاسی، فرهنگی و روانی که هم‌اکنون در جریان است، تلاش دارد تا مردم را نسبت به نظام ناامید کند. اگر این هدف محقق شود، ما از نظام معصوم هم ناامید خواهیم شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی در واکنش به توطئه اخیر دشمن در مسموم سازی مدارس دخترانه خاطرنشان کرد: شما ببینید دشمن تا کجا در ناامیدکردن ما ایستاده است؛ تا حدی که به جان دختران معصوم و بی‌گناه ما افتاده‌اند و حتی در دبستان‌ها، هراس مسمومیت سازی را به جان و دلشان انداخته تا حس امنیت را از مردم ما بگیرند.

وی ادامه داد: در منطقه ما، امتیاز بارز این کشور با وجود همه پریشانی‌هایی که وجود دارد، حس امنیت است. این همان برگ برنده‌ای است که در این کشور وجود دارد و اکنون دشمن آن را نشانه گرفته است. در این غائله مسموم سازی مدرسه‌ها، تاکنون حتی یک مورد تلفات جانی هم نداشته‌ایم اما آن‌چه برای دشمن موردنظر است، این است که پدر و مادر از این‌که بچه‌شان را که می‌فرستند مدرسه، احساس امنیت نداشته باشند. اگر حس امنیت از بین رفت و مردم حس امنیت نداشتند، از نظام ناامید می‌شوند و می‌گویند این نظام نمی‌تواند مشکل ما را حل کند.

علم‌الهدی تصریح کرد: امروزه از مشکلات فرهنگی و اجتماعی گرفته تا مسائل اقتصادی و حتی بحران‌های امنیتی، از بحران ارز گرفته تا ناامن سازی فضای زندگی مردم، همگی برخاسته از یک فتنه و توطئه دشمن است. این‌ها نباید بهانه‌ای شود که ما از نظام ناامید شویم زیرا اگر حجم توطئه‌ها و بحران‌های شبانه‌روزی و بی‌وقفه دشمن را در نظر بگیریم، دیده انصاف این است که نظام در مدیریت عرصه زندگی جامعه در تاریخ ۴۳ ساله اخیر موفق عمل کرده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری، اجرای طرح‌های توطئه آمیز و خرابکارانه کنونی را در امتداد بمباران شهرها و موشک‌باران مناطق مسکونی توسط دشمن خواند و گفت: باید به نظام معصومی که آینده جهان را تغییر خواهد داد، امیدوار باشیم. اگر مردم ناامید شدند، فعالیت‌های مسئولان به چشمشان نمی‌آید، برکات نظام را نادیده می‌گیرند و حتی به ذلت افتادن در برابر دشمن را هم سبک می‌شمارند.

وی تأکید کرد: شما می‌دانید که وضعیت امروز رژیم صهیونیستی چگونه است. سابقه نداشته که ارتش این رژیم کودک کش که غاصب اراضی و قاتل مسلمانان بود، خود به عامل اصلی قیام علیه حاکمیت سرزمین‌های اشغالی تبدیل شود. اخیراً نخست‌وزیر این رژیم جعلی حتی وقتی قصد مسافرت به آمریکا را داشته است، هیچ خلبانی حاضر نشده تا هواپیمایی او را به سمت مقصد هدایت کند. اگر ما این فلاکت و ذلت دشمن را نبینیم و در این زمانه فقط از نظام اسلامی ناامید شویم، به‌واقع دشمن در عرصه فعالیت‌های خود موفق شده است.

علم‌الهدی ابراز امیدواری کرد: این نظام برخواسته از اندیشه مهدوی است. این امام زمان(عج) بوده که تاکنون این نظام را در برهه‌های گوناگون به پیش برده و از خدا می‌خواهیم تا در آینده هم تا ظهور حضرت بقیة‌الله الاعظم(عج)، این نظام را از برکات و عنایات ولی خدا بر زمین بهره‌مند بگرداند.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۱۷

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها