خانه » همه » خبر » ترند ترین های خبری امروز » فرمانده یگان ترور موساد در حمله پهپادی به اربیل عراق کشته شد

دانلود کتاب های امتحان شده

فرمانده یگان ترور موساد در حمله پهپادی به اربیل عراق کشته شد

 

بین الملل تابناک: شب گذشته منابع خبری از شنیده شدن صدای انفجار در اطراف فرودگاه اربیل و ساختمان کنسولگری آمریکا خبر دادند. رویترز نیز به نقل از یک منبع امنیتی از حمله پهپادی به کنسولگری آمریکا در اربیل خبر داده بود.

اما صابرین نیوز به نقل از یک منبع آگاه اعلام کرد که هدف حمله پهپادی شب گذشته ترور برخی مقامات تروریستی آمریکایی و رژیم موقت صهیونیستی بود.

حالا بعد از انتشار گزارش‌هایی مبنی بر حمله پهپادی به کنسولگری آمریکا در اربیل، گزارش‌های تکمیلی نشان داد که در این عملیات چند خودرو هدف قرار گرفتند.

ساعاتی بعد برخی منابع انگلیسی و عربی گزارش دادند که یک تیم از سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی که در این خودروها حضور داشت، هدف اصلی این عملیات پهپادی بود.

اینتل اسکای در توئیتی ادعا کرد:‌ (ایلاک رون) آسا فلاتس، فرمانده یگان ترور موساد، در جریان حمله با پهپاد کامیکازه در اربیل واقع در شمال عراق، ترور شد.

همچنین «خالد اسکیف» خبرنگار شبکه تلویزیونی «المیادین» در لبنان نیز در صفحه توئیتر خود نوشت: «منابع عراقی، از کشته‌شدن ایلاک رون، مسؤول جوخه ترور رژیم صهیونیستی در این حمله سخن می‌گویند».

این در حالی است که آژانس ضد تروریسم منطقه کردستان عراق مدعی است در این حمله به خودروهایی در جاده «بیرمام»، فقط سه نفر مجروح شدند.

هنوز هیچ گروه مسئولیت این عملیات پهپادی را برعهده نگرفته و جزئیات بیشتری از جمله واکنش مقام‌های رژیم صهیونیستی درباره این گزارش‌ها منتشر نشده است.

مصطفی الکاظمی و مسرور بارزانی در تماسی تلفنی حمله پهپادی شب گذشته به کنسولگری آمریکا در اربیل را بررسی کردند.

وی مدعی شد، این اقدام نشان‌دهنده اصرار برخی از گروه‌ها بر منطق آشوب و هدف گرفتن مفاهیم حکومت است.

نخست‌وزیر عراق تأکید کرد: بغداد تمامی اشکال ارعاب شهروندان و تجاوز به قانون و حکومت را محکوم می‌کند.

پیش از این، دبیرکل کتائب سیدالشهداء عراق خبر داد که صهیونیست‌ها در منطقه کردستان عراق بیش از ۲۰ مرکز راهبردی و تاکتیکی دارند.

در تاریخ ۲۲ اسفند سال قبل نیز دو مرکز آموزشی پیشرفته متعلق به سازمان موساد در اربیل با ده‌ها فروند راکت و موشک هدف حمله قرار گرفت.

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها