خانه » همه » خبر » ترند ترین های خبری امروز » قطع بازی تراکتور و پرسپولیس با سنگ پرانی و حمله تماشاگران در تبریز

دانلود کتاب های امتحان شده

قطع بازی تراکتور و پرسپولیس با سنگ پرانی و حمله تماشاگران در تبریز

حمله عجیب و پردامنه هواداران تیم تراکتور تبریز به بازیکنان پرسپولیس، داور بازی را مجبور به قطع بازی و ناتمام ماندن مسابقه کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، دیدار دو تیم تراکتور و پرسپولیس در تبریز با نتیجه تساوی بدون گل نیمه تمام ماند. 

داور مسابقه در نیمه دوم و در دقیقه ۵۴ دو بازیکن از هر دو تیم یعنی مسلمی پور از تراکتور و پاکدل از پرسپولیس را اخراج کرد و در دقیقه ۷۰ تشخیص داد که شرایط ادامه بازی وجود ندارد و امکان دارد جان بازیکنان و داوران و عوامل بازی نیز تهدید شود.

نتیجه بازی تراکتور و پرسپولیس چه می شود؟

در جریان این مسابقه ، مصوبه استفاده از درصدی از ظرفیت ورزشگاه یادگار امام تبریز نقض شد و تقریبا گنجایش استادیوم به طور کامل پر شده بود. طبق آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال چنانچه تماشاگران میزبان طبق گزارش ناظر مسابقه ، به عنوان مقصران قطع مسابقه تشخیص داده شوند، نتیجه بازی ۳ بر صفر اعلام خواهد شد.

با سنگ پرانی پیاپی سکوهای تبریز علیه بازیکنان میهمان، که از همان نیمه نخست در ورزشگاه یادگار امام آغاز شد، بازی دو تیم تراکتور و پرسپولیس موقتا قطع شد اما سرانجام در دقیقه ۷۰ جریان بازی به طور  کامل قطع شد و مهدوی داور مسابقه پس از بارها تقاضا برای آرامش هواداران، توپ را از نقطه کرنر برداشت و به سوی رختکن رفت.

سکوهای متعلق هواداران تیم تراکتور، در این بازی به شدت خشمگین بود و به فحاشی علیه بازیکنان پرسپولیس و کادرفنی این تیم پرداخت. انداختن لیزر روی صورت بازیکنان تیم مهمان هم با حجم زیادی انجام شد.

در این میان پادرمیانی محمدرضا اخباری و کیانی دو بازیکن محبوب و قدیمی تراکتور برای توقف این حرکات زشت و پرتاب اشیا و سنگ کارساز نبود و تراکتوری‌ها به کار خود ادامه می دادند و خطر جانی یا آسیب جدی،  باعث قطع کامل مسابقه شد. حتی در یک صحنه ، یکی از بازیکنان تراکتور مورد اصابت سنگ قرار گرفت و برای دقایقی نقش بر زمین شد.

نیم‌ساعت بعداز تصمیم قطعی داور مسابقه و ترک زمین چمن، یحیی گل‌محمدی هم با مشایعت یگان ویژه تبریز، به سمت رختکن ورزشگاه رفت تا به بازیکنان تیمم بپیوندد.

تبریز که در طول تاریخ به شهر علم و ادب و مهمان نوازی شهرت داشته است، حالا با برخوردهای عجیب عده‌ای تماشاگر حاشیه‌ساز در فوتبال که در قصد و نیت آنها هم تردیدهای جدی وجود دارد، به کانون جنجال و اختلاف تبدیل شده است. 

قطع بازی تراکتور و پرسپولیس با سنگ پرانی تماشاگران

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها