خانه » همه » خبر » پر بیننده ترین اخبار ایران و جهان » قیمت‌ها در بازار ارز دجیتال دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱؛ توقف بیت‌کوین و اتریوم؛ عقب‌نشینی دوج‌کوین و شیبا

دانلود کتاب های امتحان شده

قیمت‌ها در بازار ارز دجیتال دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱؛ توقف بیت‌کوین و اتریوم؛ عقب‌نشینی دوج‌کوین و شیبا

فرارو– بیت‌کوین در شبانه‌روزگذشته برای فتح کانال ۲۱ هزار دلار تلاش کرد، اما موفق نبود و تا نیمه محدوده ۲۰ هزار دلار عقب رفت. قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز دوشنبه ۹ آبان ۲۰ هزار و ۵۳۰ دلار به‌ثبت رسید و شاهد ثبت بازدهی روزانه منفی یک درصدی برای رهبر بازار ارز دیجیتال بودیم. حالا پیش‌بینی می‌شود در صورت تداوم ناکامی‌های بیت‌کوین بابت عبور از مرز ۲۱ هزار دلار، احتمال عقب‌نشینی آن به کانال‌های پایین‌تر وجود دارد. دوج‌کوین و شیبا که دیروز به ترتیب بیشترین بازدهی روزانه را بین انواع ارز دیجیتال سرشناس به‌ثبت رسانده بودند، در شبانه‌روز قبلی در مسیر نزولی قرار گرفتند و ارزش هر کدام ۱۰ درصد آب رفت. ظرف همین مدت حدود هفت میلیارد دلار از بازار ارز دیجیتال خارج شد و ارزش کل معاملات به مرز یک تریلیون تنزل پیدا کرد.

قیمت بیت‌کوین؛ ۲۰ هزار و ۵۳۰ دلار

به گزارش فرارو، قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز دوشنبه ۹ آبان به ۲۰ هزار و ۵۳۰ دلار رسید. نسبت به صبح دیروز شاهد افت یک درصدی ارزش بیت‌کوین هستیم، چون ۲۴ ساعت قبل رهبر بازار ارز دیجیتال ۲۰ هزار و ۷۶۵ دلار ارزش داشت. ظرف شبانه‌روز گذشته کمترین قیمت بیت‌کوین ۱۹ هزار و ۲۲۰ دلار بود و ارزش آن از ۲۰ هزار و ۹۱۳ دلار بالاتر نرفت. باوجود نوسان محدود بیت‌کوین در ۲۴ ساعت قبلی، بازدهی این ارز دیجیتال درمقایسه با دوشنبه هفته قبل مثبت هفت درصد محاسبه می‌شود. آن روز بیت‌کوین ۱۹ هزار و ۳۳۰ دلار معامله می‌شد. از طرفی نسبت به آبان پارسال که بیت‌کوین تا قله تاریخی ۶۸ هزار دلار پیشروی کرده بود، الان ۷۰ درصد از ارزش خود را از دست داده است. همچنین حجم ۳۹۳ میلیارد دلاری معاملات بیت‌کوین، تسلط این ارز دیجیتال به کل بازار را نزدیک ۳۷ درصد نشان می‌دهد.

قیمت اتریوم؛ هزار و ۵۸۰ دلار

قیمت اتریوم صبح امروز دوشنبه ۹ آبان به هزار و ۵۸۰ دلار رسید و نسبت به دیروز ۴۰ دلار تقلیل پیدا کرد. قیمت لحظه‌ای اتریوم، صبح دیروز هزار و ۶۲۰ دلار بود و در این مدت شاهد رفت‌وبرگشت‌های این ارز دیجیتال بین دو محدوده هزار و ۳۳۰ تا هزار و ۶۴۵ دلار بودیم. با. جود افت دو درصدی قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت قبلی، بازدهی هفتگی آن همچنان مثبت و نزدیک ۱۸ درصد محاسبه می‌شود. دوشنبه هفته قبل یعنی دوم آبان هر واحد اتریوم هزار و ۳۴۵ دلار ترید می‌شد. با این حال درمقایسه با آبان سال قبل که اتریوم به بالاترین سطح تاریخی خود رسیده بود، ریزش قیمت این ارز دیجیتال معادل ۶۷ درصد است. صبح امروز حجم کل معاملات اتریوم ۱۹۳ میلیارد دلار محاسبه می‌شد که این عدد به معنی سهم ۱۸ درصدی آن از کل معاملات بازار ارز دجیتال است.

قیمت انواع ارز دیجیتال

قیمت دوج‌کوین و شیبا در ۲۴ ساعت قبلی ۱۰ درصد ریخته، اما سایر ارز‌های دیجیتال سرشناس شبانه‌روز آرامی داشتند. دوج‌کوین که ۴۸ ساعت قبل روی قله شش ماهه خود ایستاده بود، ظرف شبانه‌روز قبلی ۱۰ درصد از ارزش خود را از دست داد و صبح امروز دوشنبه ۹ آبان ۰.۱۲۰ دلار یعنی تقریبا چهار هزار تومان خرید و فروش شد. قیمت شیبا هم که ۴۸ ساعت قبل در بالاترین سطح خود از دو ماه قبل قرار گرفته بود، در ۲۴ ساعت قبلی ۱۰ درصد تقلیل پیدا کرد و صبح امروز ۰.۰۰۰۰۱۲ دلار معامله شد. قیمت کاردانو امروز به ۰.۴۰۳ دلار تقلیل پیدا کرد و شاهد ثبت بازدهی منفی سه درصدی این ارز دیجیتال ظرف شبانه‌روز قبلی بودیم. این رقم برای ترون منفی دو درصد تلقی می‌شود. چون قیمت ترون از ۰.۰۶۴ دلار به ۰.۰۶۲ دلار تنزل پیدا کرد. ترا کلاسیک، اما با ثبت رشد قیمت چهار درصدی، بهترین وضعیت را بین ارز‌های دیجیتال سرشناس تجربه کرد و ارزش آن به ۰.۰۰۰۲۴۷ دلار رسید.

تغییر قیمت انواع ارز دیجیتال

انواع ارز دیجیتال

هفته قبل

دیروز

امروز

بیت‌کوین

۱۹ هزار و ۳۳۰ دلار

۲۰ هزار و ۷۶۵ دلار

۲۰ هزار و ۵۳۰ دلار

اتریوم

هزار و ۳۴۵ دلار

هزار و ۶۲۰ دلار

هزار و ۵۸۰ دلار

دوج‌کوین

۰.۰۵۹ دلار

۰.۱۳۳ دلار

۰.۱۲۰ دلار

کاردانو

۰.۳۵۶ دلار

۰.۴۱۷ دلار

۰.۴۰۳ دلار

شیبا

۰.۰۰۰۰۱۰ دلار

۰.۰۰۰۰۱۳ دلار

۰.۰۰۰۰۱۲ دلار

ترون

۰.۰۶۱ دلار

۰.۰۶۴ دلار

۰.۰۶۲ دلار

ترا کلاسیک

۰.۰۰۰۲۳۶ دلار

۰.۰۰۰۲۳۸ دلار

۰.۰۰۰۲۴۷ دلار

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها