خانه » همه » خبر » پر بیننده ترین اخبار ایران و جهان » قیمت‌ها در بازار ارز دیجیتال شنبه ۱۵ مرداد؛ توقف بیت‌کوین، خیز اتریوم

دانلود کتاب های امتحان شده

قیمت‌ها در بازار ارز دیجیتال شنبه ۱۵ مرداد؛ توقف بیت‌کوین، خیز اتریوم

فرارو– قیمت بیت‌کوین امروز شنبه ۱۵ مرداد تغییر محسوسی نسبت به جمعه نداشت و مهم‌ترین ارز دیجیتال دنیا نزدیک ۲۳ هزار دلار معامله شد. روندی که تقریبا از ۱۰ روز پیش در بازار ارز دیجیتال آغاز شده و در این مدت ارزش بیت‌کوین بین دو محدوده ۲۴ هزار و ۵۰۰ دلار و ۲۲ هزار و ۵۰۰ دلار نوسان داشته است. با وجود اینکه بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته شب و روز آرامی را پشت سر گذاشته، اما قیمت اتریوم امروز جسارت پیدا کرد و با رشد چهار درصدی به بالاترین سطح ماهانه خود نزدیک شد. یکی دیگر از اتفاق‌های مهم بازار ارز دجیتال در شبانه‌روز گذشته، ریزش دوباره قیمت لونا است. ارز دیجیتالی که اردیبهشت امسال افت تاریخی را تجربه کرد و حالا جایی بین ۲۰۰ ارز دیجیتال مهم دنیا ندارد اما هنوز برخی از سرمایه‌گذاران پیگیر وضعیت آن هستند.

قیمت بیت‌کوین؛ ۲۳ هزار و ۲۰۰ دلار

قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز شنبه ۱۵ مرداد ۲۳ هزار و ۲۰۰ دلار بود و تغییر محسوسی نسبت به صبح جمعه نداشت. دیروز قیمت هر واحد بیت‌کوین ۲۳ هزار و ۱۵۰ دلار بود و در این مدت شاهد رشد جزئی قیمت بیت‌کوین که معادل دو‌دهم درصد برآور می‌شود، هستیم. در این مدت بیشترین قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین ۲۳ هزار و ۴۱۷ دلار بوده و رقم ۲۲ هزار و ۸۱۰ دلار به‌عنوان کف قیمت روزانه این ارز دیجیتال به‌ثبت رسیده است. در قیاس با هفته قبل نیز بازدهی بیت‌کوین رقم ناچیز منفی دو درصد را نشان می‌دهد، چون قیمت بیت‌کوین شنبه قبل ۲۳ هزار و ۸۰۰ دلار بود. حالا بیت‌کوین کمی بیش از ۶۶ درصد با بیشترین قیمت تاریخی خود یعنی محدوده ۶۸ هزار دلار فاصله دارد و حجم ۴۴۵ میلیارد دلاری معاملات آن، از تسلط ۳۹ درصدی به کل بازار ارز دیجیتال دارد.

قیمت اتریوم؛ هزار و ۷۳۰ دلار

قیمت اتریوم امروز شنبه ۱۵ مرداد به سقف ماهانه خود نزدیک شد. بیشترین قیمت اتریوم در یک ماه گذشته هزار و ۷۶۱ دلار بود و قیمت اتریوم امروز هزار و ۷۳۰ دلار به‌ثبت رسید. این رقم رشد چهار درصدی قیمت اتریوم را نشان می‌دهد، چون دیروز هر واحد اتریوم هزار و ۶۵۰ دلار ارزش داشت. در شبانه‌روز گذشته بیشترین قیمت اتریوم هزار و ۷۴۳ دلار به‌ثبت رسیده و کف قیمت آن هزار و ۶۵۰ دلار بوده است. درقیاس با هفته قبل بازدهی اتریوم به مثبت دو درصد نمی‌رسد، چون شنبه قبل هر واحد اتریوم هزار و ۷۰۰ دلار معامله می‌شد. به‌این ترتیب قیمت اتریوم امروز نزدیک ۶۴ درصد با بیشترین قیمت تاریخی خود یعنی رقم چهار هزار و ۸۵۱ دلار قاصله داشت و حجم ۲۱۱ میلیارد دلاری آن معادل ۱۸ درصد از سهم بازار ارز دیجیتال برآورد می‌شد.

قیمت انواع ارز دیجیتال

قیمت لونا در شبانه‌روز گذشته نزدیک ۲۰ درصد کاهش پیدا کرده، اما در این مدت دوج‌کوین، کاردانو، شیبا و ترون همپای بیت‌کوین نوسان محدودی را پشت سر گذاشتند. قیمت لونا که اردیبشهت امسال ریزش تاریخی را تجربه کرد، در شبانه‌روز گذشته از ۰.۰۰۰۱ دلار به ۰.۰۰۰۰۸۴ دلار تنزل پیدا کرده است. قیمت کاردانو که با نماد ADA هشتمین ارز دیجیتال مهم دنیا به‌شمار می‌رود، از ۰۵۰۸ دلار به ۰.۵۱۹ دلار رسید و شاهد ثبت بازدهی مثبت دو درصدی آن هستیم. قیمت دوج‌کوین با رشد سه درصدی به ۰.۰۷۰ دلار افزایش پیدا کرد. قیمت شیبا، اما ظرف شبانه‌روز گذشته روی رقم ۰.۰۰۰۰۱۲ دلار باقی ماند و ارزش ترون صبح امروز مثل دیروز ۰.۰۶۹ دلار بود تا این دو ارز دیجیتال تغییر قیمتی نداشته باشند.

تغییر قیمت انواع ارز دیجیتال

انواع ارز دیجیتال

هفته قبل

دیروز

امروز

بیت‌کوین

۲۳ هزار و ۸۰۰ دلار

۲۳ هزار و ۱۵۰ دلار

۲۳ هزار و ۲۰۰ دلار

اتریوم

هزار و ۷۰۰ دلار

هزار و ۶۵۰ دلار

هزار و ۷۳۰ دلار

شیبا

۰.۰۰۰۰۱۲ دلار

۰.۰۰۰۰۱۲ دلار

۰.۰۰۰۰۱۲ دلار

کاردانو

۰.۵۱۵ دلار

۰.۵۰۸ دلار

۰.۵۱۹ دلار

ترون

۰.۰۶۹ دلار

۰.۰۶۹ دلار

۰.۰۶۹ دلار

دوج‌کوین

۰.۰۶۸ دلار

۰.۰۶۸ دلار

۰.۰۷۰ دلار

لونا

۰.۰۰۰۰۹۸ دلار

۰.۰۰۰۱۰ دلار

۰.۰۰۰۰۸۴ دلار

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها