خانه » همه » خبر » پر بیننده ترین اخبار ایران و جهان » قیمت آپارتمان در پرند چقدر است؟

دانلود کتاب های امتحان شده

قیمت آپارتمان در پرند چقدر است؟

فرارو– قیمت آپارتمان در پرند گاهی با گران‌ترین مناطق تهران رقابت دارد. آپارتمانی سه خوابه و ۱۴۵ متری را در پرند با قیمت هفت میلیارد و ۶۳۸ میلیون تومان می‌فروشند که ارزش هر متر آن ۵۷ میلیون محاسبه می‌شود. طیق آمار‌های رسمی این رقم فقط از متوسط قیمت مسکن در مناطق یک، دو و سه تهران کمتر است. وقتی از گران‌ترین آپارتمان‌های پرند فاصله می‌گیریم و سراغ ارزان‌ترین گزینه‌ها می‌رویم با واحد‌هایی روبرو می‌شویم که مالک بابت هر مترمربع کمتر از ۱۰ میلیون طلب می‌کند.

قیمت آپارتمان یکخوابه در پرند

قیمت آپارتمان در پرند بابت واحد‌های یکخوابه می‌تواند کمتر از ۵۰۰ میلیون باشد. مثل واحدی ۶۴ متری که ۴۴۰ میلیون تومان آگهی شده است. این واحد نوساز بدون پارکینگ و انباری فروخته می‌شود و با اینکه طبقه دوم ساخته شده، آسانسور ندارد. یا مثلا یکی از واحد‌های ۵۷ متری مسکن مهر پرند را با قیمت ۴۹۸ میلیون تومان می‌فروشند که قیمت هر متر آن را باید حدود هشت میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بدانیم. این واحد نوساز علاوه بر آسانسور، انباری و پارکینگ دارد. این اعداد را در پرند به‌عنوان کف قیمت آپارتمان‌های یکخوابه باید مد نظر قرار بدهیم وگرنه ممکن است برخی از فروشنده‌ها با ارقام میلیاردی حاضر به فروش هستند. واحدی ۹۳ متری که سال ۹۸ در پرند ساخته شده را درنظر بگیرد. قیمت این آپارتمان یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان اعلام شده و فروشنده بابت هر مترمربع چیزی نزدیک ۱۸ میلیون تومان طلب کرده است. این واحد نیز با امکانات کامل به‌فروش می‌رسد.

قیمت آپارتمان دوخوابه در پرند

قیمت آپارتمان در پرند بابت واحد‌های دوخوابه‌ای که کمتر از پنج سال از عمر بنا آن‌ها می‌گذرد، از مرز ۵۰۰ میلیون تومان شروع می‌شود. مثل واحدی ۷۵ متری که مالک آن رقم ۵۵۰ میلیون تومان را به خریداران پیشنهاد می‌دهد. یعنی متری هفت میلیون و ۳۰۰ هزار تومان. این واحد در فاز ششم پرند واقع شده و با امکانات کامل فروخته می‌شود. قیمت آپارتمان در پرند گاهی با برخی از مناطق تهران برابری می‌کند. واحدی ۱۰۷ متری در پرند دو میلیارد و ۱۳۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. متری ۲۰ میلیون که این رقم معادل متوسط قیمت مسکن در منطقه ۱۸ تهران است که به عنوان ارزان‌ترین نقطه در بازار مسکن پایتخت شناخته می‌شود. این واحد پارسال طبقه دوم ساخته شده و با امکانات کامل به‌فروش می‌رسد. قیمت آپارتمان ۱۳۵ متری با دو اتاق خواب در ساختمان سه طبقه توسط فروشنده‌ای در پرند سه میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اعلام شده است. یعنی متری ۲۳ میلیون تومان. این واحد سال ۱۴۰۰ ساخته شده و با امکنات کامل به خریدار تحویل داده می‌شود.

قیمت آپارتمان سه‌خوابه در پرند

خرید آپارتمان در پرند بابت واحد‌های سه‌خوابه ممکن است چند میلیارد هزینه داشته باشد. یکی از واحد‌های شخصی‌ساز سه‌خوابه در پرند با رقم شگفت‌انگیز هفت میلیارد و ۶۳۸ میلیون تومان آگهی شده است. به‌زبان ساده ارزش هر متر از این واحد ۱۳۴ متری دقیقا ۵۷ میلیون تومان است که این رقم فقط از متوسط قیمت مناطق یک، دو و سه تهران کمتر است. این واحد با پارکینگ و انباری فروخته می‌شود و در فاز سوم پرند واقع شده است. یکی دیگر از واحد‌های سه‌خوابه در پرند با متراژ ۱۴۵، که در ساختمان سه طبقه واقع شده، سه میلیارد و ۱۹۰ میلیون تومان فروخته می‌شود و خریدار بابت هر متر آن باید ۲۲ میلیون تومان بپردازد. آسانسور، انباری و پارکینگ جزو امکانات این واحد به‌شمار می‌رود.

مشخصات آپارتمان‌های پرند با نهایتا پنج سال سن بنا

متراژ

تعداد اتاق

سن بنا

مشخصات

قیمت

۶۴ متر

یک اتاق

نوساز

طبقه دوم بدون آسانسور، بدون پارکینگ و انباری

۴۴۰ میلیون تومان

۵۷ متر

یک اتاق

نوساز

آسانسور، انباری و پارکینگ

۴۹۸ میلیون تومان

۹۳ متر

یک اتاق

سه سال

آسانسور، انباری و پارکینگ

یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان

۷۵ متری

دو اتاق

یک سال

آسانسور، انباری و پارکینگ

۵۵۰ میلیون تومان

۱۰۷ متر

دو اتاق

یک سال

آسانسور، انباری و پارکینگ

دو میلیارد و ۱۳۰ میلیون

۱۳۵ متر

دو اتاق

یک سال

آسانسور، انباری و پارکینگ

سه میلیارد و ۱۰۰ میلیون

۱۳۴ متر  

سه اتاق

نوساز

آسانسور، انباری و پارکینگ

هفت میلیارد و ۶۳۸ میلیون تومان

۱۴۵ متر

سه اتاق

نوساز

آسانسور، انباری و پارکینگ

سه میلیارد و ۱۹۰ میلیون تومان

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها