خانه » همه » خبر » پر بیننده ترین اخبار ایران و جهان » قیمت آپارتمان در گرمدره چقدر است؟

دانلود کتاب های امتحان شده

قیمت آپارتمان در گرمدره چقدر است؟

فرارو– قیمت آپارتمان در گرمدره بین یک تا ۱۰ میلیارد تومان است. واحد‌هایی که ارزش آن‌ها در کف این بازه قرار می‌گیرد، متراژشان به ۶۰ نمی‌رسد و یک اتاق خواب دارند. مثل واحدی ۵۱ متری که ۹ سال از سن بنا آن می‌گذرد و فروشنده قیمت را دقیقا یک میلیارد تومان اعلام کرده است. در طرف مقابل متراژ واحد‌هایی که تقریبا ۱۰ میلیارد تومان آگهی شده‌اند، به نزدیک ۳۰۰ می‌رسد و در آن‌ها سه اتاق خواب وجود دارد. واحد ۲۸۰ متری ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. یعنی متری ۳۵ میلیون تومان که تقریبا معادل متوسط قیمت مسکن در تهران است.

قیمت آپارتمان یکخوابه در گرمدره

به گزارش فرارو، قیمت آپارتمان در گرمدره برای واحد‌های یکخوابه حداقل یک میلیارد تومان است. مالک آپارتمان ۵۱ متری که ۹ سال از سن بنا واحد می‌گذرد رقم فروش را دقیقا یک میلیارد تومان اعلام کرده است. یعنی متری ۱۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان. این واحد که طبقه دوم قرار گرفته، بدون آسانسور و پارکینگ فروخته می‌شود. قیمت آپارتمان در گرمدره با متراژ ۵۵ متر یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان نوشته شده است. سه سال از زمان ساخت این واحد می‌گذرد و آسانسور و انباری جزو امکانات آن به‌شمار می‌رود. بین آگهی‌های مربوط به فروش خانه در گرمدره با موردی ۶۵ متری که یک اتاق خواب دارد روبرو می‌شویم. ۱۳ سال از عمر بنا واحد می‌گذرد، با آسانسور و انباری فروخته می‌شود و قیمت آن یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان است. شخصی حاضر است در گرمدره در ازای یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان آپارتمان ۷۰ متری خود را بفروشد. واحد دارای آسانسور و انباری است و دو سال از زمان ساخت آن می‌گذرد. قیمت آپارتمان در گرمدره می‌تواند با برخی از نقاط تهران برابری کند. مثلا قیمت آپارتمان ۶۸ متری در گرمدره یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان یعنی متری ۲۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان اعلام شده است. این رقم از متوسط قیمت مسکن در شش منطقه جنوبی پایتخت بیشتر است. از امکانات این واحد که در طبقه چهارم ساختمان پنج طبقه واقع شده، می‌شود به آسانسور، انباری و پارکینگ اشاره کرد.

متراژ

سن بنا

امکانات

قیمت

۵۱ متر

۹ سال

انباری

یک میلیارد تومان

۵۵ متر

سه سال

آسانسور و انباری

یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان

۶۵ متر

۱۳ سال

آسانسور و انباری

یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان

۷۰ متر

دو سال

آسانسور و انباری

یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان

۶۸ متر

یک سال

آسانسور،‌ انباری و پارکینگ

یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان

قیمت آپارتمان دوخوابه در گرمدره

قیمت آپارتمان در گرمدره برای واحد‌های دوخوابه بیشتر از یک میلیارد تومان است. مالک واحد ۷۰ متری با دواتاق خواب در گرمدره قیمت را یک میلیارد و ۱۵۵ میلیون تومان نوشته است. شش سال از سن بنا واحد می‌گذرد و آسانسور و انباری جزو امکانات آن به‌شمار می‌رود. در طرف مقابل قیمت آپارتمان در گرمدره برای واحد‌های دوخوابه گاهی به مزر سه میلیارد تومان می‌رسد. واحدی ۱۲۳ متری در گرمدره با دو اتاق خواب دو میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان آگهی شده است. یعنی متری ۲۴ میلیون تومان. این واحد چهار سال پیش ساخته شده و پارکینگ، انباری و آسانسور دارد. واحد ۱۱۰ متری در گرمدره که یک سال از زمان ساخت آن می‌گذرد، دو میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان آگهی شده است. این واحد به آسانسور، انباری و پارکینگ مجهز است و ارزش هر متر آن ۱۹.۵ میلیون تومان است. آپارتمان ۹۱ متری در گرمدره یک میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. این یکی فقط آسانسور دارد و عمر بنا آن به یک سال می‌رسد. با یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان می‌شود آپارتمان ۸۳ متری را در گرمدره خرید که هشت سال پیش ساخته شده و با امکانتی مثل آسانسور، انباری و پارکینگ فروخته می‌شود.

مشخصات آپارتمان‌های دوخوابه در گرمدره

متراژ

سن بنا

امکانات

قیمت

۷۰ متر

شش سال

آسانسور و انباری

یک میلیارد و ۱۵۵ میلیون

۸۳ متر

هشت سال

آسانسور، انباری و پارکینگ

یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون

۹۱ متر

یک سال

آسانسور

یک میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان

۱۱۰ متر

یک سال

آسانسور، انباری و پارکینگ

دو میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان

۱۲۳ متر

چهار سال

پارکینگ، انباری و آسانسور

دو میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان

قیمت آپارتمان سه‌خوابه در گرمدره

قیمت آپارتمان در گرمدره برای واحد‌های سه‌خوابه دست‌کم حدود دو میلیارد تومان است. یکی از ارزان‌ترین آپارتمان‌های سه‌خوابه در گرمدره واحدی ۱۱۰ متری است که یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. آسانسور و انباری بخشی از امکانات این واحد است و سن بنا آپارتمان به سه سال می‌رسد. در طرف مقابل گاهی خرید آپارتمان سه‌خوابه در گرمدره حدود ۱۰ میلیارد تومان بودجه می‌خواهد. مثل واحدی ۲۸۰ متری در این شهر که یک سال پیش ساخته شده و قیمت آن ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است. یعنی متری ۳۵ میلیون تومان که تقریبا معادل متوسط قیمت مسکن در تهران است. آپارتمان ۱۴۰ متری نوساز و کلیدنخورده در گرمدره را در پلتفرم‌های خرید و فروش مسکن سه میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومان آگهی کرده‌اند. واحد دو سال پیش ساخته شده و با امکاناتی مثل آسانسور، انباری و پارکینگ فروخته می‌شود. واحد نوساز و ۱۳۰ متری با سه اتاق خواب در گرمدره دو میلیارد و ۴۰۵ میلیون تومان فروخته می‌شود. این یکی هم به آسانسور، انباری و پارکینگ مجهز است.

مشخصات آپارتمان‌های سه‌خوابه در گرمدره

متراژ

سن بنا

امکانات

قیمت

۱۱۰ متر

سه سال

آسانسور و انباری

یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان

۱۳۰ متر

نوساز

آسانسور، انباری و پارکینگ

دو میلیارد و ۴۰۵ میلیون تومان

۱۴۰ متر

دو سال

آسانسور، انباری و پارکینگ

سه میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومان

۲۸۰ متر

یک سال

آسانسور، انباری و پارکینگ

۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها