خانه » همه » خبر » پر بیننده ترین اخبار ایران و جهان » قیمت خانه ویلایی در تهران؛ از ۴۰۰ میلیون تا ۸۰۰ میلیارد تومان

دانلود کتاب های امتحان شده

قیمت خانه ویلایی در تهران؛ از ۴۰۰ میلیون تا ۸۰۰ میلیارد تومان

فرارو– خرید خانه ویلایی در تهران از ۴۰۰ میلیون تومان شروع می‌شود و گاهی چند صد میلیارد تومان آب می‌خورد. یکی از ارزان‌ترین خانه‌های ویلایی در پایتخت درحالی کمتر از نیم‌میلیارد تومان فروخته می‌شود که متراژ آن ۴۲ متر است و حدود ۲۶ سال از زمان ساختش می‌گذرد. بررسی‌های بازار مسکن تهران نشان می‌دهد رد پای گران‌ترین خانه‌های ویلایی پایتخت در شمال شهر پیدا می‌شود. گران‌ترین خانه ویلایی تهران با متراژ دو هزار متر، ۸۰۰ میلیارد تومان فروخته می‌شود. یعنی متری ۴۰۰ میلیون تومان که این رقم طبق آخرین آمار‌های رسمی ۱۰ برابر متوسط قیمت مسکن در کل پایتخت است. از استخر، سونا و روف‌گاردن می‌شود به‌عنوان بخشی از امکانات این خانه ویلایی اشاره کرد.

ارزان‌ترین خانه‌های ویلایی در تهران

خرید خانه ویلایی در تهران حداقل حدود ۴۰۰ میلیون تومان تمام می‌شود. خانه ویلایی ۴۲ متری در محله دولتخواه پایتخت با قیمت ۳۹۰ میلیون تومان آگهی شده است. یعنی متری ۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان. ۲۵ سال از سن بنا این خانه می‌گذرد و طبق اطلاعات نوشته شده در آگهی، یک اتاق خواب دارد. فروشنده اعلام کرده قیمت اعلام شده را ۲۰ درصد زیر قیمت منطقه درنظر گرفته است. در محله جوانمرد قصاب خانه ویلایی دیگری فروخته می‌شود که مالک آن قیمت را ۷۵۵ میلیون تومان اعلام کرده است. متراژ خانه که در آن دوتا اتاق خواب ساخته شده ۶۵ متر است و خانه ۳۰ سال پیش ساخته شده است. در شهرک طالقانی خرید خانه ویلایی با قیمت ۹۰۰ میلیون تومان وجود دارد. این خانه ۴۵ متری سال ۸۰ ساخته شده و اتاق ندارد. در یافت‌آباد با ۷۲۰ میلیون تومان می‌شود سراغ خرید خانه ویلایی رفت. متراژ این یکی ۵۵ متر نوشته شده، یک اتاق خواب دارد و ۱۷ سال پیش ساخته شده است. در یافت‌آباد خانه ویلایی دیگری به‌چشم می‌خورد که مالک آن در ازای ۹۱۰ میلیون تومان حاضر به‌فروش است. طبق اطلاعات موجود در آگهی این خانه ویلایی ۵۵ متری، سال ۷۴ ساخته شده و در آن دوتا اتاق وجود دارد.

گران‌ترین خانه‌های ویلایی در تهران

خرید خانه ویلایی در تهران گاهی چند صد میلیارد تومان آب می‌خورد. مثل خانه‌ای دو هزار متری در الهیه که که قیمت فروش آن ۸۰۰ میلیارد تومان اعلام شده است. یعنی متری ۴۰۰ میلیون تومان که ۱۰ برابر متوسط قیمت مسکن در کل پایتخت ارزش دارد. در این خانه لوکس شش اتاق خواب مستر، یک استخر سرپوشیده و یک استخر روباز، سالن ورزش و روف‌گاردن دیده می‌شود و دو سال از زمان ساخت آن می‌گذرد. یکی دیگر از گران‌ترین خانه‌های ویلایی در تهران در منطق الهیه قرار گرفته و برای خرید آن باید ۷۰۰ میلیارد تومان به مالک پرداخت کرد. این خانه ویلایی سه هزار و ۵۰۰ متری تقریبا ۳۰ سال پیش ساخته شده و متراژ بنای آن هزار متر است. در نیاوران خانه ویلایی را با قیمت ۶۶۰ میلیارد تومان آگهی کرده‌اند. این خانه ویلایی سال ۷۰ ساخته شده، در آن هفت اتاق خواب دیده می‌شود و متراژ آن طبق آگهی دو هزار و ۲۰۰ متر است. خانه ویلایی دیگری در شمال تهران و منطقه ولنجک با قیمت ۴۰۰ میلیارد تومان آماده فروش است. این خانه هزار و ۵۰ متری، دارای هشت اتاق خواب، استخر و جکوزی است و پارسال ساخته شده و ارزش هر متر آن را باید ۳۸۱ میلیون تومان درنظر بگیریم. آجودانیه یکی دیگر از محله‌های شمال تهران است و مالک یکی از خانه‌های ویلایی این منطقه در ازای ۳۰۰ میلیارد تومان حاضر به فروش ملک دو هزار متری شده است. تقریبا ۲۰ سال از سن بنا این خانه دوبلکس می‌گذرد و در آن شش‌تا اتاق خواب وجود دارد.

مشخصات خانه‌های ویلایی در تهران

موقعیت

متراژ

تعداد اتاق

سن بنا

امکانات

قیمت

دولتخواه

۴۲ متر

یک اتاق

۲۵ سال

۳۹۰ میلیون تومان

جوانمرد

۶۵ متر

دو اتاق

 ۳۰ سال 

پارکینگ و انباری

۷۵۵ میلیون تومان

شهرک طالقانی

۴۵ متر

بدون اتاق

۲۱ سال

پارکینگ و انباری

 ۹۰۰ میلیون تومان

یافت‌آباد

۵۵ متر

یک اتاق

۱۷ سال

پارکینگ و انباری

۷۲۰ میلیون تومان

یافت‌آباد

۵۵ متر

دو اتاق

۲۶ سال

پارکینگ و انباری

۹۱۰ میلیون تومان

آجودانیه

دو هزار متر

شش اتاق

۲۰ سال

۳۰۰ میلیارد تومان

ولنجک

هزار و ۵۰ متری

هشت اتاق

یک سال

پارکینگ، انباری، سونا و جکوزی

۴۰۰ میلیارد تومان

نیاوران

دو هزار و ۲۰۰ متر

هفت اتاق

۳۰ سال

پارکینگ، انباری، سونا و جکوزی

۶۶۰ میلیارد تومان

الهیه

سه هزار و ۵۰۰ متری

شش اتاق

۳۰ سال

پارکینگ و انباری

۷۰۰ میلیارد تومان

الهیه

دو هزار متر

شش اتاق مستر

دو سال

استخر، سالن ورزش و روف‌گاردن

۸۰۰ میلیارد تومان

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها