خانه » همه » خبر » پر بیننده ترین اخبار ایران و جهان » قیمت پژو پارس کارکرده چقدر است؟

دانلود کتاب های امتحان شده

قیمت پژو پارس کارکرده چقدر است؟

فرارو– قیمت پژو پارس کارکرده که نهایتا پنج سال پیش روانه بازار شده، می‌تواند ۱۰۰ میلیون کمتر از مدل‌های صفرکیلومتر باشد. اولین روز شهریور امسال خریداران پژو پارس سال صفرکیلومتر چیزی نزدیک ۳۰۰ میلیون برای آن پرداخت کردند، اما برخی از فروشنده‌ها در بازار مدل‌های کارکرده با قیمتی نزدیک به ۲۰۰ میلیون تومان دنبال مشتری هستند. البته اغلب این مدل‌ها باوجود اینکه کمتر از پنج سال از زمان تولیدشان می‌گذرد با ایراد‌هایی مثل داشتن لکه رنگ روی بدنه یا ضربه خوردن شاسی‌ها فروخته می‌شوند. همین اختلاف قیمت را در بازار پژو پارس LX با موتور TU۵ شاهد هستیم.

قیمت پژو پارس کارکرده سال

به گزارش فرارو، قیمت پژو پارس کارکرده سال که با موتور XU۷ روانه بازار شده، الان ممکن حدود ۱۰۰ میلیون زیر نرخ مدل‌های صفرکیلومتر باشد. این رقم را بابت مدل‌هایی باید در نظر بگیریم که نهایتا پنج سال از زمان تولیدشان می‌گذرد. مثل پژو پارس سال مدل ۹۶ که با قیمت ۲۱۵ میلیون تومان آگهی شده درحالی خریداران مدل‌های صفرکیلومتر این محصول در بازار آزاد نزدیک ۳۰۰ میلیون تومان بابت آن پرداخت می‌کنند. این خودرو در پنج سال اخیر ۵۴ هزار کیلومتر راه رفته و روی بدنه آن چند لکه رنگ دیده می‌شود. فروشنده پژو پارس سال مدل ۱۴۰۰ قیمت پیشنهادی را به خریداران ۲۲۵ میلیون تومان اعلام کرده است. کارکرد این یکی ۵۰ هزار کیلومتر است و مثل مورد قبلی با چند لکه رنگ روی بدنه خودرو طرف هستیم.

قیمت پژو پارس ساده مدل ۹۷ در یک آگهی دیکر ۲۴۸ میلیون تومان است. از این خودرو در سال‌های گذشته ۸۰ هزارکیلومتر کار کشیدند و فروشنده مدعی است که خودرو او بدون ایراد و فنی بدنه به‌فروش می‌رسد. با این حال برخی از فروشنده‌ها بابت قیمت پژو پارس کارکرده رقمی نزدیک به مدل‌های صفرکیلومتر را درنظر گرفتند. فروشنده پژو پارس ساده مدل ۱۴۰۰ رقم ۲۷۵ میلیون تومان را در آگهی قید کرده که در مشخصات آن به کارکرد ۳۸ هزارکیلومتری، بدنه صافکاری شده و هفت ماه مهلت بابت تمدید بیمه شخص ثالث اشاره کرده است. فروشنده دیگری با اعلام اینکه خودرو مدل ۱۴۰۰ او بدون ایراد فنی و بدنه آماده فروش است، قیمت آن را ۲۹۲ میلیون تومان درنظر گرفته و کارکرد آن را هشت هزار ۵۰۰ کیلومتر اعلام کرده است.

قیمت پژو پارس کارکرده با موتور TU۵

قیمت پژو پارس LX صفرکیلومتر با موتور TU۵ در بازار آزاد اولین روز شهریور امسال تقریبا ۳۵۰ میلیون تومان بود، اما تا دلتان بخواهد در بازار خودرو‌های کارکرده می‌شود مدل‌هایی را که بعد از سال ۹۶ روانه بازار شدند، زیر ۳۰۰ میلیون خرید. قیمت پژو پارس کارکرده TU۵ مدل ۹۷ توسط فروشنده ۲۷۶ میلیون تومان اعلام شده است. این خودرو تا امروز نزدیک ۸۰ هزارکیلومتر راه رفته و بدون ایراد و فنی و بدنه آگهی شده است. یا مثلا فروشنده پژو پارس کارکرده با موتور TU۵ در یک آگهی دیگر قیمت را ۲۸۷ میلیون تومان قید کرده است. این یکی ۱۰۰ هزارکیلومتر راه رفته، اما بدون ایراد فنی و بدنه فروخته می‌شود.

پژو پارس LX با موتور TU۵ را در تهران ۲۵۴ میلیون تومان می‌فروشند. روی بدنه این خودرو دو لکه رنگ وجود دارد و شاسی جلو آن ضربه خورده است. در طرف مقابل ممکن است بابت قیمت پژو پارس کارکرده LX با موتور TU۵ ارقامی نزدیک به محصولات صفرکیلومتر رد و بدل شود. مثل پژو پارس کارکرده‌ای که مالک آن در تهران قیمت را ۳۳۰ میلیون تومان درنظرگرفته است. کارکرد این یکی ۳۸ هزارکیلومتر است و فروشنده مدعی است که خودرو بدون ایراد و فنی و بدنه به‌فروش می‌رسد.

مشخصات پژو پارس کارکرده در بازار خودرو‌های دست‌دوم

انواع پژو پارس

مدل

کارکرد

مشخصات

قیمت

پژو پارس سال

۹۶

۵۴ هزار کیلومتر

چند لکه رنگ روی بدنه

۲۱۵ میلیون تومان

پژو پارس سال

۱۴۰۰

۵۰ هزارکیلومتر

چند لکه رنگ روی بدنه

۲۲۵ میلیون تومان

پژو پارس سال

۹۷

۸۰ هزارکیلومتر

بدون ایراد فنی و بدنه

۲۴۸ میلیون تومان

پژو پارس سال

۱۴۰۰

هشت هزار و ۵۰۰ کیلومتر

بدون ایراد فنی و بدنه

۲۹۲ میلیون تومان

پژو پارس LX با موتور TU5

۹۷

۸۰ هزارکیلومتر

بدون ایراد و فنی و بدنه

۲۷۶ میلیون تومان

پژو پارس LX با موتور TU5

۹۶

۱۰۰ هزارکیلومتر

بدون ایراد فنی و بدنه

۲۸۷ میلیون تومان

پژو پارس LX با موتور TU5

۹۷

۶۰ هزارکیلومتر

دو لکه رنگ روی بدنه

۲۵۴ میلیون تومان

پژو پارس LX با موتور TU5

۹۹

۳۸ هزارکیلومتر

بدون ایراد و فنی و بدنه

۳۳۰ میلیون تومان

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها