خانه » همه » مذهبی » لکه بینی‌های بیش از دو روز قبل از قاعدگی، طبیعی نیست

دانلود کتاب های امتحان شده

لکه بینی‌های بیش از دو روز قبل از قاعدگی، طبیعی نیست

دکتر صغری ربیعی اظهار کرد: برخی خانمها قبل از شروع دوره عادت ماهانه با لکه بینی مواجه می‌شوند و در صورتیکه لکه بینی، دو روز قبل از دوران پریود باشد لکه بینی طبیعی تلقی می شود اما وجود آن بیش از دو روز باید توسط  پزشک معالج بررسی شود.

وی افزود: دربرخی موارد لکه بینی‌ها ناشی از مشکلات هورمونی بوده  و مابقی جسم زرد در طول قاعدگی ممکن است ناشی از باقی مانده آن باشد که کم کم از دیوار رحم شروع به ریزش می‌کند.

ربیعی خاطرنشان کرد: گاهی لکه بینی ها خبر از وجود مشکلات دهانه رحم می دهند که باید این موضوع توسط پزشک مورد بررسی قرار گیرد و در صورت لزوم پاتولوژی های لازم انجام شود تا  در صورت وجود مشکل امر درمان آغاز شود.

این متخصص زنان و زایمان با بیان اینکه خانمها باید مداوم و منظم تحت نظر پزشک باشند و سالانه چکاب انجام دهند، تصریح کرد: تشخیص زود هنگام  از پیشرفت بسیاری از بیماری ها جلوگیری می‌کند و امر درمان راحتتر می شود.

وی گفت: خانمها در صورت مشاهده لکه بینی های غیر طبیعی و بیش از دو روز قبل از عادت ماهانه باید موضوع را با پزشک معالج در میان بگذارند تا سلامت آنها تضمین شود و در صورت وجود بیماری و مشکلات، امر درمان انجام شود.



سیناپرس

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها