خانه » همه » خبر » مرکز ناباروری دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان آماده ارائه خدمات به زوج های استان

دانلود کتاب های امتحان شده

مرکز ناباروری دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان آماده ارائه خدمات به زوج های استان

به گزارش خبرآنلاین، عزیزی گفت: در این مرکز مراحل مختلف درمان ناباروری و مشاوره های ژنتیک، اعمال جراحی ivf، اعمال جراحی مربوط به آقایان و سایر اقدامات درمانی ناباروری با موفقیت انجام می شود.

متخصص زنان و فوق تخصص نازایی اظهار کرد: ۹۰ درصد هزینه های درمان ناباروری را دولت تقبل می کند و اخیرا درمان ناباروری تحت پوشش بیمه قرار گرفته است.

عزیزی با اشاره به روند درمان ناباروری در این مرکز اظهار کرد: درمان بیماران بستگی به نوع مشکلات آنان دارد، پس از مراجعه به این مرکز در ابتدا باید ارزیابی های تشخیصی اولیه جهت انتخاب نوع درمان صورت گیرد.

وی بیان کرد: زوجین می توانند بصورت روزانه با مراجعه به مرکز ناباروری دانشگاه جهت دریافت نوبت و ویزیت پزشک مراجعه و خدمات لازم را جهت درمان خود دریافت کنند.

مسئول مرکز ناباروری دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه در مرحله بعدی مراجعه و تشخیص مشکل، روند درمان آغاز می شود، اضافه کرد: در صورت مراجعات منظم و مداوم ظرف ۲ یا سه ماه بیمار به نتیجه می رسد.

عزیزی تصریح کرد: خوشبختانه با راه اندازی این مرکز در استان بسیاری از کارها آسان شده و بیماران نیازی به طی مسیر طولانی و حضور در سایر استانها نخواهند داشت.

متخصص زنان و فوق تخصص نازایی در پایان بیان کرد: در این مرکز امکانات و دستگاههای بسیار پیشرفته ای وجود دارد که با حمایت های مسئولان فراهم شده است.

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها