خانه » همه » خبر » مرگ ۵ تن درپی وقوع ۲ حادثه رانندگی

دانلود کتاب های امتحان شده

مرگ ۵ تن درپی وقوع ۲ حادثه رانندگی

صادق محمودی با اشاره به دو حادثه رانندگی رخ داده در جاده‌های کشور گفت:‌ اولین حادثه مربوط به واژگونی یک‌دستگاه سواری سمند در استان سمنان است، وقوع این حادثه در ساعت ۹:۳۸ صبح امروز

به سامانه ۱۱۲ امداد و نجات اطلاع داده شده وبه دنبال آن امدادگران به محل حادثه واقع در محور میامی – سبزوار اعزام شده و مشاهده کردند که یک دستگاه سواری سمند واژگون شده است.

وی با بیان اینکه در این حادثه پنج نفر دچار حادثه شدند، گفت:‌ متاسفانه سه تن جان خود را از دست داده و دو تن دیگر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر همچنین از برخورد یک دستگاه سواری پژو با کامیون ایسوزو در کیلومتر ١٥ محور رامهرمز به مشراگه در استان خوزستان خبر داد و گفت:‌ در این حادثه که در ساعت ۱۲ ظهر امروز به سازمان امداد و نجات اطلاع داده شد، مجموعا ۹ نفر دچار حادثه شدند که متاسفانه دو تن از این افراد جان خود را از دست دادند.

به گفته محمودی هفت مصدوم دیگر این حادثه نیز خدمات درمانی را از امدادگران دریافت کرده و یک تن از آنان برای دریافت خدمات تکمیلی درمان به بیمارستان منتقل شد.

وی درباره علت وقوع این حوادث نیز گفت:‌ ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی در صحنه تصادف حاضر شده و اقدامات خود برای بررسی علت وقوع این حادثه را در دستورکار قرار دادند.

۲۷۱ ۲۳۳

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها