خانه » همه » جدید ترین مطالب تخصصی » معرفی نرم‌افزار

دانلود کتاب های امتحان شده

معرفی نرم‌افزار

معرفی برنامه های کاربردی برای ساخت استیکر

کاربران موبایل به دنبال شخصی سازی بیشترند، از این رو هر قابلیتی که در این زمینه به آنها کمک کند استقبال خواهد شد. استفاده از ایموجی ها و استیکرها بسیار رایج بوده و اپلیکیشن هایی برای ساخت این ابزارهای ارتباطی ساخته شده اند که به استیکرساز معروفند.در این مطلب قصد داریم به معرفی چند استیکرساز تلگرام بپردازیم، با ما همراه باشید.


معرفی برنامه های کاربردی برای ساخت استیکر

روش های ساخت استیکر

به طور کلی دو روش ساده برای ساخت استیکر تلگرام وجود دارد. یکی با استفاده از ربات ساخت استیکر تلگرام و دیگری با استفاده از برنامه های استیکر ساز تلگرام که در این مطلب قصد معرفی چند مورد از آن ها را داریم. با استفاده از این روش ها، می توان به راحتی اقدام به ساخت استیکر دلخواه خود نمود. در روش ساخت استیکر با استفاده از ربات استیکر ساز تلگرام ، تنها کافی است تصویر مورد نظر خود را در اندازه 512*512 تنظیم کرده و سپس آن را به ربات Stickers@ فرستاده و پس از چند دقیقه، ربات، تصویر ارسال شده را به استیکر تبدیل می نماید و برای شما ارسال می کند.

اما برنامه های استیکر ساز تلگرام ، به شیوه ای دیگر عمل کرده و معمولا خودشان از یک سری بسته های استیکر خام برخوردارند و می توان با استفاده از آن ها اقدام به ویرایش و ساخت استیکر دلخواه نمود. در ادامه تعدادی از این برنامه ها را معرفی خواهیم نمود.

برنامه استیکر ساز تلگرام پیکستیکر

این برنامه که به رایگان از طریق گوگل پلی قابل دانلود می باشد، یکی از برنامه های بسیار کارآمد در زمینه ساخت استیکر تلگرام می باشد. برنامه استیکر ساز تلگرام پیکستیکر یک برنامه کاملا فارسی بوده و توسط تیم برنامه نویسی اندرویدها طراحی شده است. از قابلیت های این برنامه می توان به توانایی ساخت استیکر با استفاده از متون و تصاویر دلخواه، استفاده از بسته های آماده استیکر جهت ویرایش و اضافه کردن متن در آن ها، قابلیت استفاده مستقیم از دوربین و تبدیل عکس های خودتان به استیکر و توانایی تغییر رنگ و فونت متون، نام برد که دست کاربر را در این خوصوص بسیار باز نموده و ویژگی مهمی در این زمینه محسوب می شود.
 

برنامه استیکر ساز Imoji

برنامه استیکر ساز Imoji یکی دیگر از سری برنامه هایی است که برای ساخت استیکر مورد استفاده قرار می گیرد. این برنامه نیز قادر است علاوه بر استفاده از بسته های آماده و استیکر های از قبل تهیه شده درون خود، امکان استفاده و ویرایش استیکرهای شما را فراهم کرده و یا با استفاده از تصاویر گرفته شده توسط دوربین و یا ذخیره شده در گالری خود، اقدام به ساخت استیکرهای دلخواه خود نمایید. این برنامه قادر است برای برنامه های فیس بوک ، اینستاگرام، واتس اپ و سایر برنامه ها استیکر بسازد.
 

برنامه استیکر ساز Bobble

Bobble نیز یکی دیگر از برنامه های استیکر ساز تلگرام می باشد که قابلیت های فراوانی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. این برنامه یکی از قوی ترین برنامه های استیکر ساز تلگرام بوده و قادر است با قرارگیری در کیبورد اندروید، در اکثر برنامه های اندرویدی نظیر تلگرام و واتس اپ، استیکرهای خود را ارسال نماید. استیکرهای ساخته شده توسط برنامه استیکر ساز تلگرام Bobble به سادگی قابل اشتراک گذاری بوده و می توان از آن ها در هر برنامه دیگری استفاده نمود و برای دیگران ارسال کرد. همچنین می توان با استفاده از این برنامه، استیکرهای ساخته شده را به عنوان تصویر پروفایل نیز استفاده نمود.
 

برنامه ساخت استیکر پریسما

این برنامه از جمله معدود برنامه هایی است که هم برای اندروید و هم برای ios طراحی شده است. اگر از کاربران ایفون بوده و علاقه مند به ساخت استیکر دلخواه خود می باشید، پیشنهاد ما دانلود و نصب برنامه پریسما و استفاده از این برنامه قدرتمند در زمینه عکاسی و ساخت استیکر می باشد.

منبع: سایت نظارت بر خانواده

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها