خانه » همه » خبر » پر بیننده ترین اخبار ایران و جهان » مقرون به صرفه ترین لپ تاپ 5G اچ پی

دانلود کتاب های امتحان شده

مقرون به صرفه ترین لپ تاپ 5G اچ پی

فرارو-اچ پی به تازگی از جدیدترین لپ تاپ اقتصادی خود رونمایی کرده است. Pavilion x360 14 تابستان امسال با قیمت پایه ۵۹۹ دلار ارائه خواهد شد. باریک‌ترین مدل لپ تاپ‌های پاویلیون HP با ۰.۶۵ اینچ Pavilion Plus 14 نام دارد. این مدل دارای صفحه نمایش تاشو بوده و اکنون با قیمت اولیه ۷۹۹ دلار در دسترس است.

به گزارش فرارو، کاربران می‌توانند سری لپ تاپ‌های x360 14 اچ پی را با ویژگی اختیاری 5G خریداری کنند. قیمت مدل مجهز به 5G هنوز به طور دقیق مشخص نیست. اما با توجه به قیمت پایه ۵۹۹ دلاری، این احتمال وجود دارد که مدل 5G این لپ تاپ نیز یکی از مقرون به صرفه‌ترین لپ تاپ‌های 5G باشد.

اچ پی

بسیاری از مدل‌های لپ تاپ مجهز به 5G بیش از ۱۰۰۰ دلار قیمت دارند. Pavilion x360 14 اولین لپ تاپ HP خواهد بود که دارای شاتر دوربین دستی است؛ یک ویژگی غیر معمول دیگر در این محدوده قیمت. Pavilion به آخرین پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل Core U-series مجهز شده است. Pavilion Plus، x360 14 همچنین دارای یک دوربین ۵ مگاپیکسلی با فناوری کاهش نویز و تشخیص حضور مبتنی بر هوش مصنوعی است. در صورت فعال بودن این ویژگی، لپ تاپ متوجه حضور افراد شده و در صورت دور شدن کاربران از آن، لپ تاپ کار‌هایی مانند قفل کردن خودکار رایانه شخصی انجام می‌دهد.

اچ پی

در گذشته، سری HP Pavilion به عنوان یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین راه‌ها برای دسترسی به LTE مبتنی بر لپ‌تاپ بوده است. اما کاربران تجربه خوبی در استفاده از اینترنت هنگام کار با این سری لپ تاپ‌های اچ پی نداشتند. نسخه LTE لپ تاپ  Pavilion x360  نیز برای انجام کار‌هایی فراتر از کار‌های اولیه، نسبتا کند بود. امیدواریم جهش به 5G همراه با معماری تراشه جدید منجر  دستگاه 5G ارزان قیمتی شود که می‌توان مشتاقانه آن را توصیه کرد.

منبع: theverge

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها