خانه » همه » خبر » پر بیننده ترین اخبار ایران و جهان » موی طبیعی و رنگ شده چند؟

دانلود کتاب های امتحان شده

موی طبیعی و رنگ شده چند؟

فرارو- آگهی خرید و فروش موی طبیعی در پلتفرم‌های آنلاین بسیار زیاد است. اما بیشتر آگهی‌ها مربوط به خریداران است. آن‌ها برای خرید مو در رقابت سختی قرار گرفته اند و به فردی که فروشنده مو معرفی کند، پورسانت می‌دهند تا میزان خریدشان را بالا ببرند.

به گزارش فرارو، یک آگهی دهنده که ساکن شهر بوشهر است و خود را خریدار اصلی موی طبیعی بانوان معرفی کرده است، در این رابطه گفته که به معرف مو از ۱۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان مژدگانی می‌دهد.

خریدار دیگری هم از اهواز در آگهی اش تاکید کرده که با معرفی دوستان مو بلند خود به ما پورسانت دریافت کنید. او به ما می‌گوید که اگر بتوانیم در ماه بیش از ده نفر به او معرفی کنیم ۱۰ درصد ارزش مو‌های خریداری شده را به عنوان پورسانت پرداخت می‌کند. اگر این تعداد به ۲۰ نفر برسد ۱۵ درصد و اگر بیشتر شود در نهایت پرداخت پورسانت به ۲۰ درصد هم می‌رسد.

بعد هم ما را تشویق می‌کند که افراد بیشتری معرفی کنیم. او در این باره تاکید می‌کند که مزایای دیگری همچون پاداش فعالیت، در کنار پرداخت پورسانت در نظر می‌گیرد.

اما با این حال، تعداد این فروشندگان مو زیاد نیست و به سختی می‌توان آگهی آن‌ها را از میان انبوه خریداران پیدا کرد. برخی از فروشندگان می‌گویند که پول اش را نیاز دارند تا وضعیت زندگی شان را سر و سامان بدهند. بعضی هم از مو‌های بلندشان خسته شده اند و می‌خواهد با فروش مو‌های بلندشان تغییر در حال و روزشان ایجاد کنند. در این باره یک فروشنده هم که ساکن ملک شهر در اصفهان است، برای ۵۰ سانتی متر موی طبیعی خود، دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان طلب کرده است. او گفته که از موی بلند خسته شده و می‌خواهد موهایش را به فروش برساند.

موی طبیعی و رنگ شده چند؟

 ۵۰ سانتی متر مو بدون حنا و رنگ، ۵ میلیون تومان!

مو‌های طبیعی زیر ۳۰ سانتی متر را کمتر کسی میخرد. خریداران می‌گویند که اکستنشن‌ها مشتری مو‌های آن‌ها هستند و موی زیر ۳۰ تا ۴۰ سانتی متر به کارشان نمی‌آید. برای همین بیشتر تاکید می‌کنند که اگر موی فرد کمتر از این اندازه‌ها است، مزاحم وقت شان نشوند.

برای مو‌های ۴۰ سانتی متر و بالاتر از آن، قیمت از ۴۵۰ هزار تومان شروع می‌شود. اگر هم مو پر حجم باشد، خریداران حاضر هستند پول بیشتری بدهند و پیشنهادشان به یک تا پنج میلیون میلیون تومان هم می‌رسد. البته اگر مو بلند‌تر از این میزان باشد به ازای هر ده سانتی متر قیمت بالاتر هم می‌رود. برخی هم ترجیح می‌دهند توافقی موی طبیعی خریداری کنند.

در این رابطه یک آگهی دهنده که ساکن تویسرکان در استان همدان است، قیمتی پیشنهاد نکرده است. او قیمت را توافقی اعلام کرده و گفته که فروشنده مو باید عکسی از آن ارسال کند، تا قیمت پایه مشخص شود. این خریدار ترجیح داده، اسم اش فاش نشود.

با او وارد گفتگو می‌شوم و می‌پرسم که قیمت خرید او به چه شکل است. پاسخ دادن اش بیش از پنج دقیقه طول نمی‌کشد. می‌خواهد که عکس مو‌ها را برایش ارسال کنم. بعد از فرستادن تصویر، اندازه و وزن اش را می‌پرسد. بعد هم می‌گوید که سالن دارید؟ می‌گویم سالن ندارم و وزن هم نکرده ام، اما اندازه اش یک متر و سه سانتی متر است. در ضمن مو مال من نیست، مربوط به اعضای خانواده است.

بعد می‌گوید که مطمئن نیستم که اندازه مو‌ها بیش از یک متر باشد، نهایتا به ۵۰ تا ۵۵ سانتی متر برسد. سپس می‌خواهد عکسی از مو کنار سانتی متر بگیریم و ارسال کنیم. در ادامه هم تاکید می‌کند که اگر مو‌ها همان ۵۰ سانتی متر باشد، حنا و رنگ هم نداشته باشد، آن را بالای یک میلیون تومان میخرد. اما با این وجود قیمت نهایی اش بسته به اندازه و حجم اش دارد. بعد هم می‌گوید که سالن آن‌ها اطراف میدان امام در تویسرکان است و اگر مایل هستیم، مو را برای بررسی بیشتر آن جا ببریم.

البته مو‌های بالای یک متر قیمت بالاتری دارند و گاه قیمت پیشنهادی خریداران به ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان هم می‌رسد. در این رابطه یک آگهی دهنده که ساکن زنبیل آباد در قم است، گفته که برای مو‌های بالاتر از یک متر بین ۵ تا ۱۰ میلیون تومان پرداخت می‌کند. اگر هم اندازه مو به یک متر و پنجاه سانتی متر برسد، حاضر است مبالغ بالای ده میلیون تومان هم بپردازد. او البته به نکته دیگری هم اشاره می‌کند و می‌گوید که اگر رنگ موی فرد به شکل طبیعی رنگی باشد و اندازه اش هم بالای یک متر باشد، می‌تواند یک مبلغ بالا و در حدود ۲۵ میلیون تومان، برای آن بگیرد.

موی رنگ شده چند؟

برخلاف موی طبیعی، فروشندگان موی رنگ شده بیشتر هستند و حاضرند که با قیمت‌هایی پایین‌تر از نوع طبیعی، دسته مو را به فروش برسانند. قیمت فروشندگان برای موی ۶۰ سانتی متری از ۳۰۰ هزار تومان شروع می‌شود و به ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان هم می‌رسد. البته قیمت موی رنگ شده هم بسته به حجم و اندازه آن دارد. در نتیجه مو‌های ۴۰ و ۵۰ سانتی متری ارزان‌تر و مو‌های بالاتر از این اندازه گران‌تر خرید و فروش می‌شوند.

در این رابطه یک فروشنده که ساکن اسلام شهر در اطراف تهران است، برای موی رنگی ۶۰ سانتی متری خود یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان طلب کرده است. او گفته که وزن مو‌ها به ۱۲۶ گرم می‌رسد و حاضر نیست ارزان‌تر از این قیمت به فروش برساند.

البته تعداد خریداران هم کم نیست و برای خرید موی رنگ شده هم بین آن‌ها رقابت وجود دارد. با این تفاوت که بیشتر خریداران برای خرید موی رنگ شده، قیمتی ارائه نمی‌کنند و همه چیز را به توافق و گفتگو واگذار کرده اند. آن‌هایی که قیمت اعلام کرده اند، برای خرید مو‌های بالاتر از ۵۰ سانتی متر، در حداکثر حالت حاضر هستند شش میلیون تومان پرداخت کنند.

برخی هم موی رنگی را گرمی میخرند و برای هر گرم بین ۱۰ تا ۲۵ هزار تومان قیمت می‌دهند.

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها