خانه » همه » خبر » پر بیننده ترین اخبار ایران و جهان » نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو دوم شهریور ۱۴۰۱

دانلود کتاب های امتحان شده

نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو دوم شهریور ۱۴۰۱

فرارو قیمت دلار در صرافی ملی امروز چهارشنبه دوم شهریور کار خود را با افت ۶۵۰ تومانی آغاز کرد. قیمت دلار در صرافی ملی ساعت ۱۰ و نیم صبح ۲۷ هزار و ۲۹۰ تومان اعلام شد درحالی متقاضیان دریافت این اسکناس، عصر دیروز ۲۷ هزار و ۹۴۰ تومان پرداخت می‌کردند. یورو، اما در مسیر معکوس حرکت کرد و ارزش آن با افزایش ۷۰ تومانی به ۲۸ هزار و ۵۴۰ تومان رسید. در بازار طلا و سکه، سکه امامی در نخستین خرید و فروش‌های امروز ۵۰ هزار تومان گران شد. قیمت سکه طرح قدیم به همین اندازه کاهش پیدا کرد و ارزش هر گرم طلا ۱۸ عیار بدون تغییر نسبت به دیروز یک میلیون و ۲۵۱ هزار تومان بود.

قیمت دلار و یورو در صرافی ملی

به گزارش فرارو، قیمت دلار در صرافی ملی صبح امروز چهارشنبه دوم شهریور به ۲۷ هزار و ۲۹۰ تومان رسید. این رقم افت ۶۵۰ تومانی قیمت دلار در صرافی ملی را نسبت به عصر دیروز نشان می‌دهد، چون خریداران این اسکناس دیروز ۲۷ هزار و ۹۴۰ تومان پرداخت می‌کردند. قیمت یورو دولتی، اما با رشد ۷۰ تومانی به ۲۸ هزار و ۵۴۰ تومان افزایش پیدا کرد.

قیمت ارز در صرافی ملی

انواع ارز  دوشنبه سه‌شنبه چهارشنبه
دلار 28 هزار و 98 تومان 27 هزار و 940 تومان 27 هزار و 290 تومان
یورو 28 هزار و 240 تومان 28 هزار و 470 تومان 28 هزار و 540 تومان

قیمت طلا ۱۸ عیار

قیمت طلا ۱۸ عیار صبح امروز چهارشنبه دوم شهریور بدون تغییر نسبت به عصر دیروز یک میلیون و ۲۵۱ هزار تومان اعلام شد. با این حال قیمت طلا ۱۸ عیار نسبت به دو روز پیش ۱۸ هزار تومان بالا آمده است. روز یکشنبه ارزش هر گرم طلا ۱۸ عیار یک میلیون و ۲۳۳ هزار تومان بود.

تغییر قیمت طلا ۱۸ عیار

دوشنبه سه‌شنبه چهارشنبه
یک میلیون و 233 هزار تومان یک میلیون و 251 هزار تومان یک میلیون و 251 هزار تومان

قیمت انواع سکه

قیمت سکه امامی صبح امروز چهارشنبه دوم شهریور با رشد ۵۰ هزار تومانی به ۱۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید. سکه امایم عصر دیروز ۱۳ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان فروخته می‌شد. سکه تمام‌بهار آزادی یا همان طرح قدیم، اما به همین اندازه ریخت و از پله ۱۳ میلیون به ۱۲ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان تقلیل پیدا کرد. سکه گرمی بدون تغییر نسبت به دیروز دو میلیون و ۹۵۰ هزار تومان معامله شد.

 

تغییر قیمت انواع سکه

انواع سکه دوشنبه سه‌شنبه چهارشنبه
سکه امامی 13 میلیون و 550 هزار تومان 13 میلیون و 650 هزار تومان 13 میلیون و 700 هزار تومان
سکه تمام‌بهار آزادی 12 میلیون و 900 هزار تومان 13 میلیون تومان 12 میلیون و 950 هزار تومان
سکه گرمی دو میلیون و 950 هزار تومان دو میلیون و 950 هزار تومان دو میلیون و 950 هزار تومان

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها