خانه » همه » خبر » پر بیننده ترین اخبار ایران و جهان » نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو هشت آبان ۱۴۰۱

دانلود کتاب های امتحان شده

نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو هشت آبان ۱۴۰۱

فرارو– قیمت دلار امروز یکشنبه هشت آبان در صرافی ملی بدون تغییر نسبت به اولین روز هفته ۲۸ هزار و ۹۶۵ تومان اعلام شد. یورو در صرافی ملی معادل اسکناس آمریکایی فروخته می‌شود و همزمان با شروع معاملات بازار طلا، ارزش هر گرم طلا ۱۸ عیار با رشد هزار تومانی به یک میلیون و ۳۴۸ هزار تومان ارتقا پیدا کرد. با این حال سکه‌های تمام بهار آزادی طرح جدید و قدیم به‌ترتیب ۱۰ و ۱۲ هزار تومان نسبت به عصر دیروز ارزش کمتری دارند. قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید که به آن سکه امامی هم گفته می‌شود، تا ساعت ۱۱ امروز به ۱۴ میلیون و ۹۶۵ هزار تومان رسید و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۱۴ میلیون و ۱۴۸ هزار تومان فروخته شد.

قیمت ارز در صرافی ملی

به گزارش فرارو، قیمت دلار امروز یکشنبه هشت آبان در صرافی ملی ۲۸ هزار و ۹۳۵ تومان است. صرافی ملی نسبت به روز شنبه دلار را بدون تغییر نرخ عرضه می‌کند و یورو را معادل اسکناس آمریکایی می‌فروشند. یعنی ۲۸ هزار و ۹۶۵ تومان. نرخ فروش یورو نیز درمقایسه با معاملات روز گذشته تغییری نکرده است.

قیمت دلار و یورو در صرافی ملی

انواع ارز پنجشنبه شنبه امروز
دلار 28 هزار و 950 تومان 28 هزار و 965 تومان 28 هزار و 965 تومان
یورو 28 هزار و 955 تومان 28 هزار و 965 تومان 28 هزار و 965 تومان

قیمت طلا ۱۸ عیار 

قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز یکشنبه هشت آبان در نیمه اول معاملات بازار به یک میلیون و ۳۴۸ هزار تومان رسید. به‌این ترتیب قیمت طلا ۱۸ عیار نسبت به عصر دیروز هزار تومان رشد داشته، اما نسبت به خرید و فروش‌های عصر پنجشنبه شاهد افت ۱۲ هزار تومانی طلا ۱۸ عیار به ازای هر گرم هستیم.

تغییر قیمت طلا ۱۸ عیار

پنجشنبه شنبه امروز
یک میلیون و 360 هزار تومان یک میلیون و 347 هزار تومان یک میلیون و 348 هزار تومان

قیمت انواع سکه 

قیمت سکه امامی امروز یکشنبه هشت آبان با افت ۱۰ هزار تومانی به ۱۴ میلیون و ۹۶۵ هزار تومان رسید. عصر دیروز هر قطعه سکه امامی را ۱۴ میلیون و ۹۷۵ هزار تومان می‌فروختند. نرخ فروش سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز در اولین خرید و فروش‌های امروز ۱۲ هزار تومان کاهش پیدا کرد به ۱۴ میلیون و ۱۴۸ هزار تومان تنزل رسید. سکه گرمی، اما بدون تغییر قیمت عرضه و معادل سه میلیون و ۱۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

تغییر قیمت انواع سکه

انواع سکه پنجشنبه شنبه امروز
امامی 15 میلیون و 18 هزار تومان  14 میلیون و 975 هزار تومان  14 میلیون و 965 هزار تومان 
طرح قدیم 14 میلیون و 203 هزار  تومان 14 میلیون و 160 هزار  تومان 14میلیون و 148 هزار  تومان
گرمی سه میلیون و 110 هزار تومان سه میلیون و 100 هزار تومان سه میلیون و 100 هزار تومان

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها