خانه » همه » خبر » ترند ترین های خبری امروز » نسبت پرداختی‌های میلیاردی به کیفیت فوتبال ایران منطقی است؟

دانلود کتاب های امتحان شده

نسبت پرداختی‌های میلیاردی به کیفیت فوتبال ایران منطقی است؟

فصل نقل و انتقالات فوتبال ایران فرا رسیده و تیم‌های حاضر در لیگ برتر ایران به جنب و جوش زیادی افتاده‌اند. در این میان و در لابلای اخبار و شایعات نقل و انتقالاتی خبر‌هایی هم از رقم قرارداد بازیکنان و مربی‌های لیگ برتری به رسانه‌ها درز می‌کند که بعضا تایید هم می‌شود.

یک مجری تلویزیون در یک برنامه زنده به مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفته که یحیی گل‌محمدی برای دو فصل ۴۰ میلیارد تومان با باشگاه قرارداد دارد. مدیر باشگاه هم تلویحا این موضوع را تایید می‌کند و می‌گوید قرارداد حدودا چیزی نزدیک به این رقم و کمی کمتر است.
یک هافبک متوسط بدون گل زده در لیگ برتر هم از تهران به تیمی در شهرستان منتقل می‌شود که می‌گویند رقم قراردادش ۱۹ میلیارد تومان است. این عدد هم تا کنون تکذیب نشده است.

به نظر می‌رسد اعداد و ارقام در سطح یک فوتبال ایران چیزی حدود همین رقم باشد و احتمالا در بازه‌ای بین ۱۵ تا ۲۰ میلیارد تومان در نوسان باشد. سوال اینجاست که آیا کیفیت فوتبال ایران هم در خور این اعداد و ارقام هست؟
خوانده‌می‌شوید امروز با همین سوال ساده در اختیار شماست تا نظرهای‌خودتان را با ما و سایر خوانندگان تابناک در میان بگذارید:

آیا نسبت پرداختی‌های میلیاردی به کیفیت فوتبال ایران منطقی است؟

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها