خانه » همه » جدید ترین مطالب تخصصی » نمونه پیش تولید نخستین ابرخودروی چین؛ هونگ چی S9 معرفی شد

دانلود کتاب های امتحان شده

نمونه پیش تولید نخستین ابرخودروی چین؛ هونگ چی S9 معرفی شد

برند هونگ چی، یکی از زیرمجموعه‌های گروه خودروسازی فاو (FAW) چین است. این مجموعه، سال گذشته با تولید سدان سوپر لوکس H9 با الهام از رولزرویس به شهرت رسید و حالا برای عرضه یک ابرخودرو پلاگین هیبرید با قدرت بیش از ۱۰۰۰ کیلووات آماده می‌شود.

ابرخودرو S9 با برند سیلک فاو (Silk-FAW) تولید خواهد شد. این محصول، توسط طراح سابق فولکس‌واگن و آئودی، والتر داسیلوا طراحی شده است. مهم‌ترین آثار در کارنامه والتر داسیلوا، طراحی نسل اول آئودی R8 و نسل دوم آئودی TT هستند.

طراح ایتالیایی سیلک فاو S9، با الهام از سبک اروپایی تلاش کرده است تا المان‌هایی از شرق دور و چین را به نمای بیرونی اضافه کند. چراغ‌های جلو و ترکیب رنگ قرمز و سیاه، شباهت‌هایی با طرح اژدها در جشن‌های سنتی چین دارد. از دیدگاه نگارنده، این خودرو در نمای رو‌به‌رو و پشت، پورشه ۹۱۸ و مدل مفهومی ۹۱۷ را تداعی می‌کند که البته جزئیاتی خلاقانه و چشم‌نواز دارد.

نمای پشت بالا ابرخودرو هونگ چی Hongqi S9 Hypercar

چراغ‌های جلو، توخالی هستند و فضایی برای هدایت هوا به سمت پیشرانه فراهم می‌کنند. شیشه‌های پیرامون کابین با فناوری الکتروکرومیک، قابلیت تغییر روشنایی و تیرگی خواهند داشت. بدنه S9 نیز در غالب اجزا، دارای فیبر کربن خواهد بود.

اطلاعات موجود از توانایی‌های فنی سیلک فاو S9 به پیشرانه پلاگین هیبرید ۱۴۰۰ اسب‌ بخار با موتور بنزینی V8 و شعاع حرکتی ۴۰ کیلومتر در حالت تمام برقی اشاره دارد. این محصول بنا بر ادعای شرکت سازنده، سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر بر ساعت ۱٫۹ ثانیه و نهایت سرعت ۴۰۰ کیلومتر بر ساعت خواهد داشت.

پیش‌فروش ابرخودرو هونگ چی آغاز شده است. این محصول به تعداد ۹۹ دستگاه تولید می‌شود و احتمالا بیش از یک میلیون دلار قیمت خواهد داشت. طراحی و مونتاژ S9 در مودنای ایتالیا انجام خواهد شد.

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها