خانه » همه » خبر » نگاهی کمدی‌فانتزی به مرگ را تجربه کنید

دانلود کتاب های امتحان شده

نگاهی کمدی‌فانتزی به مرگ را تجربه کنید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط‌عمومی مجموعه تئاتر شهر، با پایان گرفتن اجرای نمایش «تجربه‌های اخیر» به کارگردانی حسین کشفی‌اصل، نمایش «یه روز دیگه» به نویسندگی و کارگردانی نادیا فرجی و تهیه‌کنندگی عباس علیرضا از روز یکشنبه هشتم خردادماه در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر پیش روی مخاطبان قرار می‌گیرد.

این نمایشنامه با نگاهی آزاد به «مرگ در می‌زند» وودی آلن نگاشته شده و نگاهی کمدی فانتزی به مرگ دارد.

الهه پورجمشید و نادیا فرجی بازیگران این اثر نمایش هستند. ضمن این که مژگان عیوضی (طراح لباس)، علیرضا خضری (طراح صحنه)، عاطفه ابیضی (طراح گریم)، مجتبی گیویان (طراح نور)، مرتضی برزگرزادگان (طراح پوستر و بروشور)، سمیرا عالم‌پناه (بازنویسی متن و مدیر روابط عمومی)، سینا موحدی‌نیا (ساخت تیزر)، عرفان پالیدی و خشایار شکرانی (گروه عکاسان)، منادا ناطقی (دستیار تهیه‌کننده)، سعید فرخی، حسن باقری و رضا فروتن (دستیاران کارگردان)، آرش جمشیدی (مدیر اجرا و صحنه) و آرزو فروتن (منشی صحنه) دیگر عوامل اجرایی نمایش «یه روز دیگه» را تشکیل می‌دهند.

نادیا فرجی از جمله بازیگران فعال حوزه تئاتر است که تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر از دانشکده هنر و معماری به پایان رسانده است. این هنرمند طی سال‌های گذشته علاوه بر تجربه‌های مختلف کارگردانی در بسیاری از آثار نمایشی که توسط کارگردانان شناخته‌شده تئاتر کشورمان روی صحنه رفته به عنوان بازیگر حضور داشته است.

نمایش «یه روز دیگه» از روز هشتم خردادماه ساعت ۱۹ به مدت ۶۰ دقیقه و با قیمت بلیت ۵۰ هزار تومان در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود. همزمان با آغاز مرحله پیش‌فروش بلیت نمایش «یه روز دیگه» از اولین تیزر این اثر نمایشی نیز رونمایی شده است.

۲۵۹۲۵۹

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها