خانه » همه » خبر » پر بیننده ترین اخبار ایران و جهان » هزینه مکالمه با عراق چقدر است؟

دانلود کتاب های امتحان شده

هزینه مکالمه با عراق چقدر است؟

فرارو– هزینه مکالمه با عراق در روز‌های منتهی به اربعین ۱۴۰۱ دقیقه‌ای ۹ هزار تومان است. البته طبق اعلام همراه اول و ایرانسل این هزینه بابت تماس‌های خروجی محاسبه می‌شود وگرنه هزینه مکالمه تماس‌های ورودی به سیمکارت‌های این دو اپراتور در اربعین ۱۴۰۱ شش هزار تومان خواهد بود. علاوه بر تعرفه‌های اعلام شده از سوی این دو شرکت بابت هزینه مکالمه با عراق در اربعین ۱۴۰۱، شاهد عرضه بسته‌های ترکیبی برای مشترکان همراه اول و ایرانسل در روز‌های منتهی به اربعین ۱۴۰۱ هستیم. گران‌ترین بسته ترکیبی همراه اول که حجم نامحدود، ۲۵ دقیقه مکالمه و ۲۵۰ پیامک رایگان دارد، ۳۵۰ هزار تومان فروخته می‌شود. گران‌ترین بسته ترکیبی ایرانسل با همین قیمت فروخته می‌شود، اما حجم آن سه گیگابایت است و شامل ۲۵۰ پیامک و ۲۵ دقیقه مکالمه می‌شود.

هزینه مکالمه با عراق از طریق اپراتور همراه اول

به گزارش فرارو، هزینه مکالمه با عراق در روز‌های منتهی به اربعین از سوی همراه اول بابت تماس‌های خروجی دقیقه‌ای ۹ هزار تومان اعلام شده است. منظور از تماس خروجی، تماس‌هایی است که از عراق گرفته می‌شود. هزینه مکالمه با عراق در اربعین پارسال بابت تماس‌های خروجی ۹ هزار و ۵۰۰ تومان محاسبه می‌شد که حالا شاهد کاهش ۵۰۰ تومانی این هزینه هستیم. در تماس‌های ورودی هزینه مکالمه با عراق طبق اعلام همراه اول امسال دقیقه‌ای شش هزار تومان خواهد بود. این را هم باید اضافه کنیم که ارسال هر پیامک با سیم‌کارت‌های همراه اول در عراق هزار و ۳۰۰ تومان آب می‌خورد که نسبت به پارسال شاهد کاهش هزار و ۷۰۰ تومانی هزینه ارسال پیامک هستیم.

همراه اول رقمی که بابت هر مگابایت اینترنت در عراق ظرف روز‌های اربعین محاسبه می‌کند را ۵۰۰ تومان درنظر گرفته، اما مشترکان این اپراتور می‌توانند روی خرید دو بسته ترکیبی حساب کنند. بسته اول شامل دیتای نامحدود با مدت اعتبار یک هفته و قیمت ۳۵۰ هزار تومان می‌شود که ۲۵ دقیقه مکالمه و ۲۵۰ پیامک رایگان هدیه این بسته است. بسته دوم نیز ۱۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود، ۱۵۰ مگابابت حجم دارد، مدت استفاده از آن یک هفته است و هدیه آن ۵۰ پیامک و ۱۰ دقیقه مکالمه رایگان است. طبق اعلام همراه اول تمام این تعرفه‌ها بین تاریخ ۱۳ تا ۳۰ شهریور لحاظ می‌شود.

هزینه مکالمه با عراق از طریق اپراتور ایرانسل

هزینه مکالمه با عراق در اربعین ۱۴۰۱ با سیمکارت‌های ایرانسل دقیقه‌ای ۹ هزار تومان محاسبه می‌شود. این هزینه بابت تماس‌های خروجی است و نسبت به پارسال ۵۰۰ تومان کمتر شده. از طرفی هزینه تماس‌های ورودی به سیمکارت‌های ایرانسل طی روز‌های منتهی به اربعین در کشور عراق شش هزار تومان است و این عدد تفاوتی با اربعین ۱۴۰۰ ندارد. هزینه ارسال هر پیامک با سیمکارت‌های ایرانسل هم از مبدا عراق هزار و ۳۰۰ تومان درنظر گرفته شده و نسبت به پارسال ۷۰۰ تومان کمتر شده.

هزینه هر مگابایت اینترنت همراه در اپراتور ایرانسل اربعین امسال مانند اپراتور همراه اول ۵۰۰ تومان است که این رقم درقیاس با پارسال هزار و ۵۰۰ تومان کاهش پیدا کرده، اما ایرانسل روز ۱۷ شهریور امسال دو بسته ترکیبی جدید را برای اربعین ۱۴۰۱ عرضه کرد. بسته اول شامل ۷۵ مگابایت حجم است، ۳۶ هزار تومان فروخته می‌شود و شامل ۱۰ دقیقه مکالمه رایگان و ۵۰ پیامک می‌شود. بسته ترکیبی سه گیگابایت ایرنسل هم ۲۵ دقیقه مکالمه و ۲۵۰ پیامک رایگان دارد. مشترکان ایرانسل امکان خرید پنج بسته اینترنت بین‌الملل دیگر را هم دارند. بسته اول که ۷۵ مگابایت حجم دارد، ۳۶ هزار تومان فروخته می‌شود. قیمت بسته ۱۵۰ مگابایت ایرانسل برای مشترکانی که راهی عراق شدند، ۶۶ هزار تومان است. بسته ۳۰۰ مگابایت ایرانسل را زائران ایرانی می‌توانند ۱۳۶ هزار تومان بخرند. ایرانسل بسته ۶۰۰ مگابایتی را ۲۵۰ هزار می‌فروشد و خرید بسته یک گیگابایت اینترنت ایرانسل ۳۹۰ هزار تومان آب می‌خورد.

مقایسه بسته‌های ترکیبی همراه اول و ایرانسل در اربعین ۱۴۰۱

اپراتور

حجم اینترنت

هدیه

قیمت

همراه اول

نامحدود

۲۵ دقیقه مکالمه + ۲۵۰ پیامک

۳۵۰ هزار تومان

همراه اول

۱۵۰ مگابایت

۱۰ دقیقه مکالمه + ۵۰ پیامک

۱۰۰ هزار تومان

ایرانسل

۱۵۰ مگابایت

۱۰ دقیقه مکالمه + ۵۰ پیامک

۱۰۰ هزار تومان

ایرانسل

سه گیگابایت

۲۵ دقیقه مکالمه + ۲۵۰ پیامک

۳۵۰ هزار تومان

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها