خانه » همه » جدید ترین مطالب تخصصی » هواوی میت 9 از DxOMark امتیاز ۸۵ گرفت

دانلود کتاب های امتحان شده

هواوی میت 9 از DxOMark امتیاز ۸۵ گرفت

کمپانی هواوی روی سری پرچمدار هواوی پی 9 تمرکز بسیاری کرده بود تا از هر لحاظ بتواند سرآمد بوده و نظر کاربران را به خود جلب کنند. یکی از قابلیت‌هایی که با تبلیغات بسیار هواوی همراه بود استفاده از ترکیب دوربین دوگانه در پشت هواوی پی 9 محسوب می‌شد که البته گفته شده بود توسط لایکا ساخته شده‌اند.

در هر صورت هواوی پی 9 نتوانست نمره بالایی را از آزمایشگاه DxOMark کسب کند و با امتیاز مجموع ۸۰ به کار خود پایان داد. حال به نظر می‌رسد که این موضوع برای هواوی میت 9 متفاوت است، زیرا این تلفن هوشمند توانسته امتیاز مجموع بسیار بالایی را از آزمایشگاه DxOMark به دست آورد.

هواوی میت 9 که از جدیدترین محصولات کمپانی چینی محسوب می‌شود موفق به کسب امتیاز مجموع ۸۵ از DxOMark شده است. با این حساب، پرچم‌دار هواوی تنها ۴ امتیاز از تلفن هوشمند پیکسل گوگل عقب‌تر است که در حال حاضر با کسب امتیاز مجموع ۸۹ در جایگاه اول قرار دارد.

هواوی میت 9

باید قبول کرد که هواوی توانسته در گوشی هواوی میت 9، پیشرفت‌های قابل قبولی داشته باشد. در پشت میت 9 از ترکیب دوربین دوگانه استفاده شده است که از برند لایکا برخوردار هستند.

براساس گزارش آزمایشگاه DxOMark، تصاویر گرفته شده با دوربین هواوی میت 9 می‌تواند جزئیات بسیار خوبی را به کاربر ارائه دهد. در کنار وضوح خوب تصاویر گرفته شده، ترکیب دوربین دوگانه از تعادل نور سفید بسیار خوب و دقیقی نیز بهره می‌برد. البته وقتی بخواهید در محیط باز عکس‌برداری کنید که هوا ابری باشد به مشکلات جزئی برخواهید خورد.

هواوی میت 9

کمپانی چینی هواوی توانسته در میت 9 به خوبی عمل کرده و دوربین با کیفیتی برابر با استانداردها روانه بازار کند. این موضوع را متخصصان آزمایشگاه DxOMark نیز با امتیاز مجموع ۸۵ تایید کرده‌اند؛ امتیازی که میت 9 را با اختلاف یک امتیاز کمتر از تلفن‌های هوشمندی مانند سامسونگ گلکسی اس 6 اج، اپل آیفون 7 و ال‌جی جی 5 در جایگاه بعدی قرار می‌دهد.

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها