خانه » همه » خبر » ترند ترین های خبری امروز » واکنش مردم به تعطیلات لاکچری بازیکن سابق پرسپولیس در مالدیو! / قراردادهای میلیاردی تیم‌های دولتی از بیت‌المال و لزوم تجدیدنظر در تیمداری دولت

دانلود کتاب های امتحان شده

واکنش مردم به تعطیلات لاکچری بازیکن سابق پرسپولیس در مالدیو! / قراردادهای میلیاردی تیم‌های دولتی از بیت‌المال و لزوم تجدیدنظر در تیمداری دولت

شایان مصلح مدافع سابق پرسپولیس که از سپیدرود رشت به جمع سرخپوشان پیوسته بود، و در دوره برانکو با پیراهن این تیم پرهوادار به شهرت رسیده بود، عکسی از خود درحال تفریح و صرف صبحانه داخل استخر یکی از هتل‌های لوکس شرق آسیا، در صفحه اجتماعی‌اش منتشر کرده است.

تعطیلات لاکچری بازیکن سابق پرسپولیس در مالدیو

به گزارش تابناک ورزشی؛ انتشار این عکس واکنش گسترده مخاطبان در فضای مجازی را برانگیخته است. اغلب کاربران از اینکه ستاره‌های فوتبال و سینما در اوضاع وخیم اقتصادی مردم ، خویشتن‌داری نمی‌کنند و با آنها احساس همدردی ندارند، شاکی بودند. در زیر پستی که حاوی تصاویر سفر خارجی پرهزینه این بازیکن است، ۴۰هزار کامنت ثبت شده که اغلب حاوی اعتراض مردم است.

در واقع افکار عمومی از اینکه چنین ظواهر لوکسی از سوی بخش مرفه جامعه به طور مداوم در شبکه‌های اجتماعی به نمایش عمومی در می‌آید گله‌مند هستند، چرا که اختلاف سطح طبقاتی در جامعه را ملموس‌تر می‌کند و قدرت تحمل مردم در مقابل کمبودها را کاهش می‌دهد.

از سویی دیگر گروهی نیز معتقدند وقتی کسی زحمت می‌کشد، حق دارد از دسترنج خود بهره ببرد و در رفاه زندگی کند اما قابل کتمان نیست که قسمت اعظم کارمندان و کارگرانی که ساعات زیادی از شبانه‌روز مشغول کار مداوم و زحمت برای تامین نیازها هستند، به حقوق مکفی و رضایت‌بخش دسترسی ندارند.

برخی از مخاطبان می‌گویند اگر اوضاع زندگی بازیکن درجه دویی مثل مصلح که چندان هم مطرح فوتبالیست نخبه و مطرحی نبوده و هیچگاه هم در سطح بازی در تیم ملی ظاهر نشده، اینچنین است پس ستاره‌های تراز اول فوتبال ایران چگونه و در چه سطحی با پول دریافتی از بیت المال زندگی می‌کنند؟ مصلح اکنون عضو تیم گل‌گهر سیرجان است که به طور کامل از بودجه کارخانه دولتی به همین نام استفاده می‌کند. مصلح قبل از این هم در تیم سپاهان اصفهان عضویت داشت که رقم انتقالش هم در فصل ۲۰۱۹ نجومی محسوب می‌شد.

به نظر می‌رسد اینگونه زندگی‌ها و پرداخت‌های نجومی از سوی تیم‌های دولتی با شعار دولت فعلی همخوانی ندارد و باید به ولخرجی باشگاه‌های ورزشی به خصوص در رشته فوتبال و والیبال رسیدگی شود و جلوی این ریخت و پاش ها به حرمت وضع اقتصادی مردم که در تنگنا قرار دارند، گرفته شود. 

مردم معتقدند در روزهایی که بسیاری از خانواده ها برای تهیه مایحتاج اولیه زندگی خود به مشکل خورده‌اند و گرانی‌ها باعث شده که حقوق دریافتی و درآمد بسیاری از اقشار جامعه کفاف هزینه‌های اولیه شان را ندهد، پرداختی‌های چند میلیاردی به بازیکنان و مربیان ورزشی آن هم از سوی باشگاه‌های دولتی جای هیچ دفاع و توجیهی ندارد و توقع نداشتند در دولت رئیسی هم چنین رویه‌ای ادامه پیدا کند.

اکنون در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر شاهد قراردادهای فوق نجومی با بازیکنانی هستیم که بعضا حتی یک بازی ملی هم در کارنامه ندارند!

تعطیلات لاکچری بازیکن سابق پرسپولیس در مالدیو! / قراردادهای میلیاردی تیم‌های دولتی از جیب مردم

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها